9.rész(+16-18)

780 51 3
                                    

Suho:

Mikor sikerült leszednünk Krist Sehunról, mindenki megkönnyebbülten sóhajtott egyet. Luhan szótlanul ült Kris mellett.

-Sziaztok! Egy feladatot hoztam nektek! Elrejtettünk a házba 15 állatot. Vannak kicsik, nagyok, nyálkások, csúszómászók, ízeltlábúak és még sokfélék. A lényege annyi lenne, keressétek meg az összeset. Kint a kertben vannak ketrecek, ládák, terráriumok és kalitkák  is. Ti döntitek el melyik állatot hova rakjátok. Az elrejtett állatok nem mérgesek és nem fognak megenni titeket. Viszont az utóbbi még is lehetséges...Na mindegy. Sok sikert. -majd kikapcsolt a hangszóró.

-Ha egy kibaszott nagy állat lesz a szobámban akkor sikítani fogok. -nézett minket Luhan.

-Végre egy normális feladat! -pattant fel Baek.

Mindenki szétszéledt és kereste az állatokat. Lay és én a fürdőbe mentünk. Sokáig álldogáltunk mire észrevettünk valamit.

-Hallod ezt? -fogta meg a vállam Lay.

-Mit?

-Hallgasd! -mutatott a csap fölötti kis szekrénybe.

Halk zörgést hallottunk. Közelebb léptem és kinyitottam a szekrényt. Egy apró kaméleon volt bent. Megfogtam és kisétáltunk a nappaliba. Mindenki fel-alá mászkált.

-Meg van az első! - szóltam.

Abban a pillanatban mindenki oda sietett megnézni mi is az a valami, amit találtam. Mikor mindenki tökéletesen szemügyre vette, megfordultam és kimentem a kertbe a terráriumokhoz. Beletettem majd, Layjal visszamentem a házba.

-Azt a...Szedjétek le rólam!!! -jött a hang Baek szobájából.

Kris, Luhan, Lay és én oda siettem. Mozdulatlanul áll már-már könnyes szemmel az ajtóban, vállán egy madár pókkal. Mi csak néztük, ahogy elbőgi magát egy pók miatt. Kicsit megsajnáltam, de vicces volt.

-Kérlek vedd le rólam... -nézett ránk könnyes szemmel.

Mikor éppen nyúlni akartunk érte, Xiumin szinte fellökve minket, bejött a szobába és levette Baek válláról a pókót, majd kivitte a kerti terráriumba. Szegény Baekhyun csak sírt a szobában. Azt sem tudtuk mit kezdjünk vele. Aztán Megfogtam a csuklóját és kivezettem a nappaliba, a kanapéra.

-Nincs már itt, nyugi! -hajoltam le hozzá.

-Biztos?!? -végre egy pillanatra nem sírt.

-Ahha. Xiumin kivitte. -megkönnyebbülten dőlt hátra a kanapén.

Hatalmasakat sóhajtozott. Mikor Xiumin vissza ért, Tao már vitte is ki a következőt. Egy aprócska albínó nyuszit szorongatott a kezében.

Chanyeol:

D.O.-val és Baekhyunnal lementünk a pincébe. Annyira sötét volt lent, hogy igazából semmit sem lehetett látni. A fal mellett tapogatóztam kapcsoló után. Egyszer csak megakadt a kezem valamiben és megnyomtam. Felkapcsolt a villany.

-Na végre! -nézte a lámpát Baek.

Körbe-körbe nézelődtünk, pakoltunk, de nem volt lent semmi. Mikor az ajtó felé indultunk, nem akart kinyílni.

-Beragadt. -Lögdöste az ajtót D.O.

Beak és én is megpróbáltuk kinyitni de nem sikerült. Megtöröltem a kezemmel a homlokom és leültem a földre. Rá nem sokra D.O. és Baek is leültek. D.O. elég közel ült mellet, már-már éreztem a leheletét a számon. Baek ki is használta az alkalmat és egy kis mozdulattal meglökte D.O.-t. Meglepett arccal nézett rám D.O., miközben ajkain összeforrtak. Kezével a mellkasomon támaszkodott meg. Baekhyun melletünk mint valami perverz kukkoló, elpirulva röhögött rajtunk.  Mikor D.O. visszaszerezte az egyensúlyát és visszaült mellém, még jobban röhögni kezdett.

-Jó volt? -nézett ránk perverznek nem mondható de hasonló mosollyal.

Én nem is néztem rá, de D.O. közvetlen a szemébe nézett, majd közel hajolt hozzá.

-Ha nagyon érdekel, igen tetszett. -mondta D.O. érzelem nélkül az arcán.

Ezen a mondaton már Baek nem röhögött. Pont el szerette volna tólni D.O.-t mikor, elkapta a kezét és a földre szorította. A bilincs miatt engem is magukkal rántottak. Egymás ajkán csüngtek. Egy másodpercre sem engedték el egymást. Próbáltam türtőztetni magam, de nem bírtam tovább. Visszarántottam D.O.-t és megcsókoltam. Baek is hamar felült, majd D.O. gatyája felé nyúlt. Én D.O. felsőtestét pásztáztam az ajkaimmal, Baek pedig férfiasságát kényeztette D.O.-nak. Éreztem, ahogy D.O. szive egyre hevesebben ver. Egy másodpercre álltunk le. Éppen fújtattunk egyet, mire Baek elkapta a pólóm nyakát és magához húzott. Megcsókolt. Másodpercek alatt találkoztak nyelveink is. Nem bírtam magammal. Letéptem Baekhyunról a nadrágot és merevedését a számba vettem. Nyelvemmel kényeztettem. D.O. a földön ült még mindig fújtatott. Én közben Baekkal játszadoztam. Hallgattam, ahogy apró nyögések ezreit engedi el. Mikor éreztem, hogy elfáradt, leszálltam róla. Hárman csendben ültünk egymás mellett, és kapkodtunk a levegő után.

Ez Csak Egy Játék! //szünetel//Where stories live. Discover now