18.rész

473 37 2
                                    

Tae:

Lay elkapta a kezem ami a pólóját fogta és ahogy tudta hátracsavarta. Mindenki csak nézett minket azzal nem törődve, hogy éppen mijen fájdalmon megyek keresztül. Egyedül Jin sietett a segítségemre. Lay ujjait leválasztotta a kezeimről, és már is szabad voltam. Valamit még beszélt Lay-el de azt már nem hallottam, inkább arébb álltam és csak néztem. Szegény Kook még mindig sokkos állapozban nézte Layt, mint ha villám csapott volna bele. Közelebb léptem Kookhoz és a vállára tettem a kezem mire felkapta a fejét és tátott szájjal rám szegezte a tekintetét.

-jól vagy?-suttogtam neki mire megrázta a fejét és magához szorított.

-nem akartam..-suttogta nekem, de nem igazán értettem mit akarhat.

Visszaültem Kookal a kezeimben és néztem Layt, aki lenézően tekingetett rám az imént történtek után. Még is én kaptam azt az áldást, hogy Kookot a kezeim között tarthatom. Így igazán nem érdekelt Lay, és ez az egész dolog. Csak vártam, hogy pörgessen. Az üveg végül Jiminen állt meg.

-merek!-nézett ránk Jimin.

-Hm..-kezdett gondolkodni Lay-Menj oda Sugához és vedd le pólóját!

Jimin hatalmasat nyelt a feladat megtudta után, és próbálta menteni magát.

-szerencsétlen így is alig takarja valami..-nézett jimin Layre, de ő csak forgatta a szemeit.

-Akkor vetközz le úgy mint ahogy, suga most van!-adott új feladatot Yixing.

Sugának a pólója legalább hosszú volt, de jiminé nem annyira, sőt elég rövid volt. Igaz nehezen, de levetkőzött. Ágyékát nem igen takarta a póló, így mindenki őt nézte. Kezdett kissé zavarttá válni a légkör mikor a szobában lévők közül mindenkinek az arcára piros árnyalat telepedett. Ekkor már kerülgettük egymás tekintetét és rászóltunk Jiminre, hogy pörgessen. Nagyon lassan de eljutott az agyáig, hogy mit is kell tennie. Mikor az üveg megállt volna megszólalt a hang.

-sziaztok!
Újra én volnék, na de a lényeg az, hogy az ismerkedésne vége is lenne itt és kaptok egy feladatot! Első lépésként válasszatok ki egy emberkét, neki fontos szerepe lesz a feladatban.-itt mindenki Kookra mutatott-Oké ez meg is van! Kook egyedül menjen be a zárt szobába és elmondom a tovabbi tudnivalókat......

Ez Csak Egy Játék! //szünetel//Where stories live. Discover now