Jimin:
Amikor benyitottunk az ajtón, tizenkét szempár tapadt ránk ami elég ijesztő és irritáló volt. Alig bírtunk bemenni, mert akik bent voltak azok annyira tolongtak, hogy lássák kik jöttek, hogy elfoglalták az egész ajtót. Szóval a bemenetel nehézkes volt. Végül Suga tört magának utat, hogy bejuthasson. Mi közvetlen a nyomában mentünk, mert féltünk, hogy másképp nem jutunk be. Mikor már bent voltunk, akkor is csak, néztek mint ha, földönkívüliek lennénk. Majd igaz lassan, de végül bemutatkoztunk egymásnak, így már név szerint, megtudtuk egymást különböztetni.
-Gyertek, erre vannak a szobák!-kapták el a kezünket és vonszoltak magukkal, mintha már ezer éve barátok lennénk.
A szobákra ajtaján díszelgett a nevünk, ennek köszönhetően elég gyorsan megtaláltuk a saját, helyiségünket. Mindenki kicsomagolt, és utána a nappaliba baktattunk.
-Sziasztok fiúk!
ismét én vagyok de most nyugi, nem feladattal jöttem. Csak annyit szerettem volna mondani, hogy
ezen a napon, nem lesz feladat, hogy jobban megismerjétek egymást. Az mindegy hogyan, csak ismerkedjetek...khm...szóval jó szórakozást!-Ez meg mi volt?-ordított fel Kook, majd mindenki rávetette tekintetét.
-Ez...vagy is ő...mindegy, a lényeg, hogy tőle "kapjuk"
a feladatokat, amiket ha teljesítünk valamivel jobb lesz itt, viszont ha megszeged a szabályokat, vagy nem azt csinálod amit kell, akkor büntetés jár érte!-kaptuk a hosszú ismertetőt a kanapén szétterülő Sehuntól.-Értem....-néztem magam elé a gondolataiba merülve, mikor valaki felkiáltott.
-hm..nincs kedvetek üvegezni?-nyújtózott egyet Kai.
-De!-vágtuk rá együtt a választ.
Baek kiment a konyhába egy palackért és körbe leültünk a nappali közepén. Megforgatták az üveget ami J-hopeon állt meg. Hatradőlt majd várta a kérdést. A felelést választotta.
-Ha most valamelyikünk megcsókolna mit tennél?-nézett Hopera Xiumin perverz mosollyal.
-Ő..hát nem tudom..valószínüleg lesokkolnék!-nézett Xiuminra Hope.
Xiu csak nézte Hopet, majd hírtelen mozdulattal felállt és a földre nyomta. Mi csak néztük mi a jó isten történik éppen....
YOU ARE READING
Ez Csak Egy Játék! //szünetel//
Fanfiction-Exo, Bts yaoi -elő fordulhatnak benne trágar szavak, +18-as tartalom.... -eleje unalmasra sikeredett előre elnézést xD Egy sima játék mennyi érzelmet tud kihozni az emberből. Elég csak egy feladat és elvadul az egész dolog. De hogy is bírják ezt a...