16.rész

447 40 1
                                    

Taehyun/V:

Vártam D.O. válaszát, de nem igen csinált mást a hatalmas sóhajokon és Chanyeol bámulásán kívül.

-Igen, meleg!-üvöltözte Chanyeol mire mosolyra fordúlt a szám.

Akaratomon kívül is nevettem, Jimin csaptt hátba jelezve azt, hogy ne legyek érzéketlen. Az egész törzsem sajgott utánna. De a nevetés miatt nem foglalkoztam vele. Lassan a többiek is csatlakoztak a röhögéshez, majd egymáson röhögtünk. De, hogy mire volt ez jó? Nem tudom, csak röhögtünk azon, ahogy a másik röhög. Legalább D.O. is boldog volt és nem azt az ijedségtől telt arcot vágta. A röhögés csak akkor hagytuk abba, mikor Chanyeol lehajolt D.O.-hoz és megcsókolta. Na nálunk akkor abbamaradt a vígalom. Mind a heten tatott szájjal neztük őket. Nagyon érdekes arckifejezéseket vágva.

-Ti..?-mondta akadozva Suga, mire mind a tizenkét EXO tag perverzül kezdett mosolyogni.

-Mi van velünk?-nézett Sugára a Kris ölében ülő Sehun.

-Ti..melegek vagytok....?-nyelt hatalmasat Hope, így visszagondolva még érthető is volt Xiuminos dolog.

-Hazudnék ha azt mondanám nem! De nem az erősségem a hazudás!-kacsintott Kookra Lay.

-Te csak ne kacsintgass a Kookmra!-szóltam Laynek, mire felhúzta a szemöldökét és keresztbe tette a kezét a mellkasa elött.

-Ki mondta, hogy a tiéd? Rá van írva a neved?!?-kezdett kiabálni velem Lay, mire én nem igen reagáltam, mert lehet verekedés lett volna.

Éppen felállni akartam, hogy odamenjek Layhez, hogy szép ajándékot adjam az arcának, de Kook a vállamnál fogva visszanyomott a kanapéra. Egyedül D.O. volt az aki ezzel nem foglalkozva pörgetett és vitte tovább a játékot. Az üveg Sugan állt meg.

-Merek.-nézett ránk, olyan semilyennek mondható arckifejezéssel.

-Hm...-kezdett gondolkodni D.O.

Elég furcsán nezett Sugára ami vagy azt jelentette, hogy gondolkozik vagy csak valami szőrnyű dolgot talált ki neki.

-Kapsz 5 másodperc előnyt!-kezdett mosolygni D.O., mire Suga felpattant a kanapéról és futott amerre látott-Luhan kapd el 5perced van még!-erre Luhan is felállt és Suga irányába indúlt.....

Ez Csak Egy Játék! //szünetel//Where stories live. Discover now