part4

42 3 0
                                    

(P/s:mesti korang nk tau kenapa zack jd yeonam kan???? Jom baca flsahback nih....)
Flashback
"Hanna , kita org nk keluar nih !!! Jaga rumah dan diri elok2 ok???nnt hyung, mama ngan papa beli barang kesukaan awak"park chanyeol selaku hyung/oppa hanna mengingat kn hanna ...
"Ok hyung!!!bye ma! Pa"hanna menjerit dari atas.....

<<<<<<<<skip>>>>>>>>
Hanna sedang leka mengulang kaji terkejut bila terdengar pintu dikuak.... Hanna fikir tu family dia ....
"Hyung!!!!"hanna tersentak bila tgk org yg dia panggil hyung tu bkn hyung dia...
"Ko buat ape dlm umah aq !!!! Keluar!!!!"hanna mengundur selepas org itu semakin dekat dgn nye.....
"Hoi!!!! Ko nk buat ape kat adik aq !!!! Jgn berani sentuh!!!"chanyeol menjerit bila melihat sekumpulan lelaki mendekati adiknya ....
"Hyung!!!!!"hanna menjerit....org itu semakin berani memegang hanna .... Chanyeol yg ingin memukul org itu tidak dpt membuat ape ape ....
"Omma!!!!!! Appa!!!!!"chanyeol dan hanna menjerit serentak..... Mereka terkejut melihat baju omma dan appa mereka berlumuran darah...... Lelaki yg ketakutan melepas kan hanna dan berlari keluar......
"Kenape hyung x lindung dorang !!!! Hyung hanna benci hyung!!!!! Hanna benci namja!!!!! Hanna x nk tgk muka hyung lagi.....pergi !!!!!"hanna menjerit ..... Sejak dari kejadian itu hanna dan chanyeol tidak berjumpa.... Hanna tinggal bersama kawan2 nya(p/s: masa kejadian ni umo hanna 15 tahun...).... Chanyeol pulak tinggal dgn keluarga angkatnye di seoul..... Sejak kejadian itu hanna benci namja dan dia menjadi yeonam dan menggunakan nama zack .... Dia belajar seni mempertahankan diri dan berkawan dgn yeonam.....

End of flashback

"Hisy pemalas gila si geng pinky namja tu..... Dah makan x reti nk kemas?!!!!! Aduh mampos aq kalo ari2 mcm ni!!!!"zack hny mampu mengeluh melihat pinggan dan cawan kotor dibiar kan begitu saja.....
"Ape yg ko membebel tu harimau????"xxx bertanya .... Sempat lagi mengejek...
"Ko ni mmg nk kena lah jin sesat!!!!! Ko panggil rimau lagi !!!!" zack menarik rambut jin hingga jin menjerit
"Auwww sakit lah pabo!!!!! Lepas lah rambut aq nih.... Haha terima kasih sbb x merosak rambut aq yg lawa ni!!!!"jin membelai rambut nye!!!! Pikir hensem lah tu???
"Pikir hensem bila ko wat camtu!!!! Blah lah!!!! Atok aq dua puluh kali lebih hensem dari ko !!!! "Amy ntah dari mana dtg menyampuk ..... Haha jahat ko amy ckp jin x hensem(p/s:#jgnkecamauthor
"Ehhh ko aq ni lapan puluh kali hensem dari atok ko!!!! Jgn fikir pink pink aq ade jgk peminat!!!!! Ko adew?????? Aq ni adew berjuta peminat!!!!!"amy mencebik dgr si pinky namja ckp camtu
"Ehhh jap aq ni lagi ramai peminat dari ko!!!! Ni hah aq adew berjuta2 fans!!!!! Ko jgn fikir aq yeonam xde peminat!!!!"jin mengutuk si amy!!!
"Ehhh aq rse ko pny muka adew berlambak kat luar tp muka aq ni limited edition!!!!argghhh sakitlah!!!! Hah rasekan!!!!!"amy menarik rambut si jin dan jin pon tarik rambut si amy!!!!!!!!!!!
"HAJIMAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!KALO NK GADO JGN GADO SINI!!!!!"zack mengeluarkan highnote nye..... Kalah si jimin....
"Wow diam lah !!!! Runtuh rumah ni nnt !!!! Sape yg keluar kan highnote kalah kn aq ni!!!!"si jimin pon join sekaki keluar kan highnote!!! Muahhahahahhaahaha baru ari pertama dah retak rumah ni (haha tipu je) dah dua dua kepala ni ketuk dgn si leader masing2.... Aduh kenapa lah rumah ni mcm rumah org giler.....
"Woi sakitlah pabo!!!"Jerit jimin dan zack serentak !!!
"Wooooo!!! Serentak ko!!! "Bts dan boyish bersorak.....
"Pale apak hang ba**!!! Kan sia sia kena maki free!!!dah lah tolong aq masak Boyish jangan nk lari!!!"zack awal2 dh kepung kawan dia ..... Kesian!!! Jgn jd pompuan yg malas ....
Weyh author konk ckp yg aq and the geng ni mls lah-taemin
Kalo ye nape-author
Ok back to story

<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
"Huhu kenyang nye..... Meletop perut aq!!!"haha adew ke org mkn sampai perut meletop!!!!
"Korang pegi basuh pinggan.... Jom gi latihan boyish!!! Weyh cpt basuh mlm ni nk battle dance!!!! "Taemin mengingatkan bts ....
"Jom lah !!! Minggu depan dh masuk mcountdown!!!"zack terus berlari sbb nk siap kan lagu.....

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now