Malam nih adew party sambutan bestie forever antara exo...bts...boyish...mygirls.....dan jgk zack....buat besar besaran tau....dorang chanyeol dan bts kecuali jungkook dah rancang nk lamar partner memasing........ Zack dan amy tetap dgn pakaian tomboy nye...rambut pon pendek....yg lain rambut dah panjang....lupa nk bg tau....semua fans dtg tau mlm tuh......
"Ok...kita jemput artis kita....sy nk ckp sikit dgn zack.....awk ni nmpk cute mlm nih...."semua jerit....
"Ok sampai majlis potong kek ataupon majlis perasmian...."ketua setiap gp memegang sebilah pisau kek....dan,dipotong...bunga pi dan belon jatuh...belon yg jatuh....bunga api ke udara....
"Yeay!!!!!"zack bersorak....seorang kanak kanak terjatuh.....zack yg terlihat terus lari kat budak tu...
"Ehh awak ok x???? Adew luka meh sini hyung tgk...."zack mendukung kanak2 itu lalu diletakkan dia kerusi....
"Hikkk...hikkk...hyung kaki titew cakit.....titew nk mama!!!!"zack tersenyum...
//kyeopta!!!!//
"Meh sini sapu ubat...nnt okay lah tu....."zack x perasan yg org lain sedang memerhatikan gelagat nya....para yeoja dan peminat mula berbisik...
"Wow prihatin nya...."seorang yeoja hampir je nangis...
//srs dia cute bile layan bebudak....//jungkook tersenyum melihat gelagat kanak2 itu yg menangis x henti...dia merampas lolipop v yg masih baru....
"Woi lolipop aq!!!!"jungkook meninggalkan v....dia ke bdx itu lalu memberi kanak2 itu lolipop tersebut...
"Waeyo???? Nah amik ni!!! Mkn tau....penat hyung beli...."v tgk terus terbeliak....
//nasib baik bg bdx kalo bg kat org lain siap aq keje kna....tp si zack minat bdx kew???//
"Thankz hyung..."kanak2 itu mencium pipi jungkook.....jungkook hny tersenyum....kemudian dia mencium pipi zack plk....zack terkedu...
"Unnie ngan oppa sesuai...kiki tau yg unnie ni pompuan....kiki bkn lelaki tp pompuan..."kanak2 itu mencapai tgan kiri jungkook dan tgn jungkook kemudian menyatu kan tgn tersebut......
"Sepadan!!!!"kanak2 itu berjalan pergi sambil memakan gula2 tersebut...zack segera melepas kn tgn nya...
"Ehemmmm...testing testing...one...two...three.....ok on"si v ketawa ....tiba tiba lampu terpadam.....ada empat belas lampu yg menghala ke tujuh org yeoja dan tujuh org namja.....amy,shin,taemin,mina,yijin,eunna dan hani terkejut....v,jimin,jin,jhope,chanyeol,suga dan rapmonster melutut dihadapan yeoja tersebut...
"Amy-shii....will you be my yeojachingu"v melamar si amy..."amy diam....zack capai mike....
"Biar pompuan tu pikir dulu...nnt dh abis semua baru korang jawab..."zack...
"Shin......sudi x ko jd teman wanita aq???"-jimin
"Taemin....bole x ko jd girlfriend aq???"-jin
"Mina......ko nk jd yeoja chingu aq x????"-jhope
"Yijin-ah.....nk x awk jd teman hidup saya???"part chanyeol paling sweet....ok yg yijin nih pasangan si chanyeol...
"Eunna-shii....nak x kalo kita berkenalan lebih jauh dan hubungan yg lebih jauh???"-suga
"Song Hani-shii....will you be my girlfriend.????"-rapmonster...semua diam tunggu jawapan....seorang peminat bersorak..
'Terima!!!terima!!!terima!!!terima!!'dan yg lain pon join....yg perempuan berpandangan sesama sendiri kemudian senyum....mereka mengangguk....jungkook danack tersenyum...
//amy my bestie......aq syg ko sesangat....tp kenapa aq rse mlm nih mlm yg paling meriah dlm hidup aq.....bulan depan dah adew konsert bestie forever kt japan....//zack tersenyum........................................tbc.....................................
Ok sori sesangat part nih pendex...author dah xde idea....k lah ....maybe dua part lagi akan jd part terakhir....maybe lah.....😔sedih nya....
#vote...✔
#komen✔
#saranghaereaders....
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
أدب الهواةAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔