part 23

20 1 0
                                    

Beberapa bulan kemudian
Zack masih tidak dpt menerima hakikat yg jungkook telah pergi buat selamanya.....walaupon mcm tu dia tetap jalani kehidupan mcm biasa.....bts telah membuat comeback pertama mereka tanpa jungkook(bayangkan je tau...jgn kecam author plk....)iaitu without you....comeback  tu byk kaitan dgn jungkook...tapi comeback itu hny terdapat tiga buah lagu...iaitu don't leave me alone.... I miss you dan without you.....mv pon ade byk gambar jungkook.....pernah sekali atas pentas bts menangis masa nyanyi lagu don't leave me alone dgn lagu i miss you....kesian....si zack plk buat album solo pertama dia...tu pon berkaitan dgn jungkook juga....walaupon dia release solo album...dia pon join the boyish release comeback bertajuk...... Sweetie....ade duah buah lagu je.... Maknanya dua mv dalam satu comeback......esok bts dan the boyish akan pegi jepun untuk konsert mereka....

<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
The boyish dan bts berada di jepun.....
"Huargh!!!!!lama nya aq tak pegi jepun!!!!"v menjerit....jeritan nya membuat beberapa org memandangnya...
"Tak sekarang ni aq nak tny ko penah dtg jepun ke???"zack menyoal....
"Tak...."zack mengetuk kepala v...
"Abistu yg ko ckp mcm tu kenape???ko tau tak jeritan ko tu bole buat kita kena kejar dgn fans!!!!"v menggelng..,
"Dah jom lah...kita pegi hotel....get ready for tomorrow...!!!hwaiting!!!!"mereka bersorak....dalam mereka bersorak...seseorang yg bertopeng dan memakai topi menghampiri mereka dan dgn sengaja melanggar zack...kebtulan masa tu org itu memegang secawan air.....dan...
"Omo!!!!!i am so sorry...sorry k???"zack terdiam mendengar suara lelaki itu....
"Jungkook???"
"Huh???jungkook???who is jungkook???"zack tersedar...
"Ouh sori...i think you are my bestfriend....he is here but i don't where is he...."
"Ouh...did you mean jeon jungkook from bts???"zack menngangguk....
"But he is die right???"riak muka zack berubah.....dari ok terus k.o
"I believe that he is not die yet!!!!before i kick you from here better you go now bitch!!!!you know what!!!all of them was thinking that jeon jungkook is die!!!!but he not die!!!!!mada fu**"kata kata kesat itu keluar dari mulut zack....
"Huh!!!!!sesuka hati ko je nak maki aq???ok fine aq blah...but better ko igt yg dia tu dah mati..."lelaki misteri itu ketawa sinis.... Bts dan the boyish yg melihat terdiam......ye mereka tahu yg pergaduhan besar akan berlaku...,
"Aq dh ckp yg aq takkan igt yg dia dh mati!!!!"zack bertindak kasar dgn menendang namja itu namun naja itu sempat mengelak.....maka berlaku lah pergelutan sehingga lah zack tanpa sengaja terpeluk namja itu...namun yg pelik nya namja itu memeluk nya erat sebelum berbisik
"Bogoshipeo"zack segera menolak lelaki itu...baru je dia nak tanggalkan topi namja tu....namja tu dah lari...
"Madafak!!!!!"zack menjerit.....

<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
Lelaki misteri pov
Huarghhh!!!!kenape aq ni bodo pegi ckp mcm tu kat dia!!!!kang mesti dia cam aq......aduh!!!!tapi aq tgk si zack dah byk berubah....erk maybe sikit...perangai cepat naik angin dia masih ade cuma rambut dia....rambut dia dh panjang...ye!!!!dia nmpk lebih ayu..,,
End of lelaki misteri pov

<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
Bts memerhati zack yg sdg menari dari jauh...ye zack byk mengelamun...tapi dia tahu zack tgh fikir kan lelaki misteri tu.....bkn zack sorang tapi bts dan the boyish jgk....dorang nk sgt tau ape yg namja tu ckp sampai zack hilang fokus.....
"Zack!!!!i want you to focus!!!!bkn termenung!!!!"zack tersentak...
"Mian unnie...my fault...."mereka memulakan tarian sekali lagi.... Kali ini zack nmpk lebih bersemangat...mungkin dia teringat kata kata jungkook.....
"Nice!!!!!ok rest!!!"taemin menjerit menandakan latihan sudah hmpir tamat.....zack duduk di sofa yg bersebelahn dgn amy....
"Amy-ahhhh!!!mana air aq....."kata zack manja....
"Nah..."amy mencampak sebotol air mineral kepada zack.... Zack tersenyum.....
"Zack...cuba ko buat sesuatu untuk stabilkan emosi ko....ko kjp ok tapi kejap k.o......sakit ati aq tgk"zack tersengih...
"Sori guys...aq dh ok....tapi aq teringat ape yg lelaki tu buat.... Dia kata kat yg dia rindu aq...padahal jumpa pon belum!!!"bts terperanjat....
"Ouh...takyah igt bole????malam ni kita kena perform....konsert kita malam ni...get ready k!!!!bts and the boyish bole!!!!!" zack tersenyum....

<<<<<<<skip>>>>>>>
Malam itu bts dan the boyish mengadakan konsert mereka..... Ok author skip part yg dorang buat persembahan tau....
"Hana dul set!!!!Anneyonghaseyo the boyish imnida..."
"I am real leader taemin imnida"
"I am dance machine girl version.....Mina imnida..."
"Queen of aegyo...anneyonghaseyo shin imnida..."
"Anneyonghaseyo i am the best maknae line imnida...amy imnida..."
"Hye guys...i am the cutiest and perfect maknae.... Anneyonghaseyo zack imnida!!!!"mereka semua menunduk hormat.....
"Bang...tan anneyonghaseyo bangtan sonyeondan imnida!!!!" mereka tersenyum......zack dan amy membuat peace.....
"Ok...let's start our konsert with zack first solo album.....so.... Here we go!!!!"mereka mula ke belakang pentas.....lampu dimalapkan para peminat menjerit...dan bersorak...
"Zack!!!!your hair is nice!!!"rambut zack kan dh panjang...dia ikat toncang...dia warna kan rambut dia mcm rambut jin(yang kat dlm media tu tau!!!!jgn slah tgk!!!)baru je nak start nyanyi lampu terpadam....semua terperanjat....bts dan the boyish tersenyum....
Zack terkedu apabila satu suara menyanyi kan lagu paper heart..

remember the way you made me feel
such young love but
something in me knew that it was real
frozen in my head
pictures i’m living through for now
trying to remember all the good times
our life was cutting through so loud
memories are playing in my dull mind
i hate this part paper hearts
and i’ll hold a piece of yours
don’t think i would just forget about it
hoping that you won’t forget about it
everything is gray under these skies
wet mascara
hiding every cloud under a smile
when there’s cameras
and i just can’t reach out to tell you
that i always wonder what you’re up to
pictures i’m living through for now
trying to remember all the good times
our life was cutting through so loud
memories are playing in my dull mind
i hate this part paper hearts
and i’ll hold a piece of yours
don’t think i would just forget about it
hoping that you won’t forget
i live through pictures as if i was right there by your side
but you’ll be good without me and if i could just give it some time
i’ll be alright
goodbye love you flew right by love
pictures i’m living through for now
trying to remember all the good times
our life was cutting through so loud
memories are playing in my dull mind
i hate this part paper hearts
and i’ll hold a piece of yours
don’t think i would just forget about it
hoping that you won’t forget

Zack mencari cari suara itu...sehinggalah lampu yg malap terbuka dan zack terkedu....dia tidak jadi melangkah....

......................tbc......................
Sape kah yg memiliki suara itu???ade kah itu jungkook???omg... Jgn lah tu jungkook...ehhh sori typo...harp tu jungkook....
Next is the last chapter....
✔vote
✔comment

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now