part9(mc)

33 3 0
                                    

Author nk terangkan...mc is mcountdown dan mb is music bank arraseo???

.…………jk…………
Bts dan the boyish bgn awal pagi tu.....mereka bersiap siap utk ke mc.....dorang just pakai baju biasa je sbb nnt dorang tukar ju kt sana.....
"Wah sape masak nih???"v selaku eat monsters pon amik makanan tu dan masuk dalam mulut...nyummm sedap....zack dan mina menggeleng kepala melihat telatah v...
"Aq ngan mina yg masak...."v tersedak.....
"Ko ni pehal tetiba je muncul ....."v meminum segelas air...baru lah lega....
"Suka ati aq lh nk muncul mcm mn!!!!"mina dan zack tergelak..
"Wah sedap nye...."jin menghidu bau makanan itu
"Camna ko tau sedap!!!! Sedangkan ko cuma hidu baunye..."
"Yup betul tu!!!jin ko penah dgr pepatah enggeris...'Don't judge a book by it's cover'!!!ko penah dgr x???"rapmonster
"So ko nk ckp makanan yg aq masak nih x sedap???"mina menjegilkan matanya...
"Kalo ye kenapa!!!!aq x percaya ko masak nih sedap!!!weyh pabo sakit lah!!!!!"mina meng'smackdown' rapmonster dan membuat kn si zack naik angin...
"Guy's stop it k!!!! Org nk mkn bkn nk tgk korang bergusti!!! Mkn cepat!!!jap agi nk pegi mc!!!"walaupon perlahan tp tegas....bts dan the boyish pon mkn cecepat....
"Guys aq nk siap so dh hbis mkn kemas!!!"
"Zack ko xnk mkn kew????"
"Xnk!!!"zack mmg x biasa mkn bila dia adew show or practise....sbb dia akn pengsan bila makan sebelum menari ......penah sekali dia  dia pengsan sbb mkn sebelum menari....dia ni mmg seorang yg jaga kesihatan!!!x mcm member lain baru lepas joging minum air manis....mmg x bole sihat lah!!!

<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>

Bts dan the boyish akan bertanding sesama sendiri....bts akan menyanyi lagu boys in luv dan the boyish akan menyanyi lagu simple life.....
"Bts dan the boyish plisss get ready....go to backstage(author x tahu nk panggil apew.…alah kalo mb dorang akan interview tu!!!fhm kn jelah....)"bts dan the boyish berjalan ke sana....disebabkn terlalu gementar zack hampir je pengsan.....nasib baik si jungkook berjalan kt belakang dia....
"Ehhh zack ko ok x nih!!!"amy pantas mendapatkan sahabatnye....
"Ko pegi bg tau mc yg bts dan the boyish amik turn terakhir...."jungkook pantas berlari selepas mendengar arahan dari pd leader nya....
"Ehhh zack ko ok x nih...."amy menepuk perlahan pipi kawan nye...disebbkan zack pengsan beberapa org/kumpulan artis datang melihat keadaan itu...
"Oh sh** pliss bg laluan kt sini...dia perlu kn udara utk bernafas...pliss bg dia ruang...."yg part mencarut tu perlaha je...selepas mendengar kata2 amy mereka pon beri lah ruang utk zack....zack bkn nk pengsan tp dia pengsan....ditekankan PENGSAN!!!!jungkook yg dtg terus dukung zack bridal style.....then dia bawak zack keruang rehat.....bts dan the boyish terkejut jgk..... Tp dorang tahu jungkook just nk tolong je....
//hisy dah tahu yg zack pengsan bole tgk je....bkn nk tolong angkat!!!!//jungkook mengutuk hyung nye....

<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
The boyish membuat persembahan tanpa zack....memula dorang xnk tp disbb kn bts paksa dorang akur....
"Ok jom kita tgk sape yg mng....dan pemenangnye!!!!"xxx sengaja ingin membuat mereka berdebar....saingan the boyish dan bts semakin sengit......dan undian the boyish terus meningkat!!!!
"The boyish!!!!!"peminat the boyish bersorak....pengacara menyerah kn trofi kepada the boyish.....
"Berikan sedikit ucapan!!!"
"Anneyonghaseyo....first we wanto say...."belum sempat habis ayat tu adew org menyampuk....
"KAMSAHAMIDA!!!"xxx melangkah masuk ke stage sambil dipimpin oleh seorang ahli bts....semua org terkejut...terutama sekali the boyish dan bts...kedengaran para peminat berbisik(sebb lepasgr suara xxx tu suma senyap mcm nmpk hantu...
"Weyh tu bkn zack dan jungkook kew..."peminat pon bersorak.....
"Arghhhhh!!!!!! Oppa saranghaeyo....."suasana pon menhadi riuh.....the boyish dan bts menjerit serentak...
"Zack!!!!!!!!!!"jeritan itu membuat kan semua yg berada di situ menutup telinga......phew nasib baik x pecah gegendang teling aq...bts dan the boyish berlari mendapat kn zack....even zack nih garang tp bts syg zack sebb dorang kn artis ???? So dorang jarang balik umah....bila adesi zack nih....dorang menganggap zack nih adik dia....
"Woooo...chil chil...!!!!pliss bg ucapan...."
"Ok biar sy bg ucapan!!!"taemin mengambil mike dari tgn si zack...
"First i want to say thankz for voting the boyish. Then,sebenarnye bkn kita org je yg patut dpt trofi nih...tp bts pon sepatutny dpt trofi .... Sbb bts byk tlg kita org .... Dan trofi ni sy nk kongsi dgn bts... Even sy xde tp sy rse bts dan the boyish mmg terbaik mlm nih....Sokay kn boyish kalo kita kongsi???"zack dan ahli botish yg lain tersengih...zack rse nk pengsan tp dia tahan....bts dan the boyish melambung zack ke udara.... Jungkook perasan yg zack tgh tahan sakit....
"Ok the boyish akan buat show tanpa zack ari ni...guys you know right what happen just now????"jungkook memapah zack kebelakang stage.....tby(author malas nk tulis nma the boyish penuh so tby is the boyish....)dan bts tersenyum kepada pemint nya.....sebelum ke backstage zack mengenyitkan matanye...semua peminat dan yeoja menjerit.....

…………….…tbc……………….
Hai.....author just nk ckp yg ape yg ade dlm ff ni hny fake je....jgn percaya bulat2 then nnt korang bash author sbb ape yg ade dlm ni x wujud.....k luv you readers....next part maybe panjang sikit dari part ni......baca jelah dan akan ade penambahan watak......
Vote✔
Comment✔
✌💕author dh mula giler!!!!!dgn lagu save me!!!!! Author asik ulang lagu tu sampai adik dan member author kata author gilerrr!!!💕✌nnt author akan buat satu part khautk profile author!!!! Just terus baca!!!!and terus vote!!!kalo dh baca plisss promote ye!!!!dah brapa kali author wat tp x sape baca... So author padam...... Tp yg nih..... Author rse malas nk padam...sbb author suke...author rse berat nk padam.....kalo ni adew ramai pembaca author akan update ff kedua author....author dh wat just belom update jew.....

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now