"Zack cepat lah!!!!"amy menggesa si zack....
"Woi sabar lah kang adew yg kena pijak jap agi..."zack melangkah keluar dan membuat kan bts dan the boyish ternganga...jantan hensem mana tersesat nih????mian dah start....
"Weyh sejak bila ko bwk masuk lelaki dlm umah nih!????"amy mengaduh selepas zack mengetuk kepala nya...
"Aq zack lah!!!!"mmg lah nampak mcm namja....diapakai baju army yg besar....pastu dia pakai seluar slack hitam....dia pakai topi kebelakang....kasut nike hitam putih....dia sikat rambut style yg sama mcm jungkook....sape ckp dia yeoja mmg adew masalah mata walaupon realiti yg zack ni yeoja......
"Wahai zack jom kita ke majlis tu nnt lambat!!!!"bts melangkah masuk kevan mereka.....dan the boyish pon melangkah masuk ke van mereka....Bts pov
"Hyung ..... Kookie rse si zack tu comel lah..... Dia cute...."kata2 jungkook membuat kan bts bersorak......
"Maknae kita tgh jatuh cinta....."
"V pon rse si amy tu cute....."
"Si shin lagi cute"jimin mpterbyang kan si shin....
"Hyung rse si taemin tu pon cute.....dia comel"jin plk berangan...
"Tp hoppie rse si mina lagi cute...."
"Dh gile byg kengkawan kita...."suga dan rapmons menggeleng kan kepala...The boyish pov
"Korang tau x aq rse si hoppie tu cute beb...."si mina memuji
"Aq rse si jin lagi cute..."taemin
"Shin rse si jimin most cutiest in bts...."
"Dh gile kwn kita ni zack....."No one pov
Bts melangkah keluar dari van mereka.....majlis itu diadakn dia dewan terbesar di seoul....bts yg keluar membuat kan peminat diluar menjerit....kemudian van hitam sampai.....pintu van terbuka......seorang lelaki melangkah keluar dan membuat kan suasana sunyi.....semua berbisik berkata....
"Hisy hensem gile mamat nih!!!!"bts yg sedg melangkah terhenti...mereka berpatah balik lalu melangkah bersama geng yg dpt dikenal pasti jantina.....dan itu membuat kan semua orag menjerit!!!!!
"Bts!!!! The boyish!!!!"
"Zack oppa you are the most cutiest today!!!!"itu membuatkan semua senyap....
"Wae????betulkan dia comel???"zack melangkah namun dia tersadung wayar disitu dan hampir jatuh...
"Oppa!!!!!"semua menjerit.....namun jeritan itu terhenti.....
//ehhh kenape aq rse x jatuh lagi ni????//zack membuka mata...alngkah terkejut nya dia ...bila dia buka mata dia ade kat jungkook...jungkook memeluk pinggang nya dan dia berada dalam pelukan jungkook....semua org bersorak....muka jungkook dan zaxk mula memerah......
"See dorang blushing!!!!!!"zack pon lari naik atas....tp topi dia tertanggal....dia patah balik utk amik...baru dia tunduk nk amik satu tgn telah mengambil topi itu...... Zack tergamam...dia mendongak...
//alahai mamat ni lagi....//zack nk amik topi tu tp x sampai sbb si jungkook angkat topi tu tinggi....si zack ni pendek... Di pendek kurang lima cm dr jimin...pendek lahtu....nk pandang jungkook kena dongak....dia jongket nk amik...tp jungkook pon jongket sekali....
"Woi bg lah topi aq!!!!"
"Xnk!!! Ko pendek so kena panggil org utk amik topi nih!!!!"
//aduh mamat nih!!!! Igt kat umah ke apew....Ni kena guna teknik aq//zack melngkah ke belakang lalu dia berlari dan melompat tinggi dan mencapai topi itu....dia landing cukup baik pny.....semua terpaku.....jungkook pin sama...zack melamgkah ke arah dewan... Dia tgk semua tgh pandang dia... So dia pon berdehem.....semua kebali ke alam nyata....bts dan the boyish melangkah ke dewan....
"Hebat siak!!!!"
"Zack!!!!!!"jump man pegi ke arah tboyish.....yg first sekali sampai si yijin.....dia peluk si zack mcm x penh jumpa...
"Rindu zack jeke??? Kita org x rindu???"jump man tergelak... Mereka pon berhand shake....sape x rindu maknae paling cute dlm gp dorang...bkn setakat paling cute...paling baik!!!dan semua paling kat dia....
"Yow exo!!! Amacam sihat!!!! Kenal kan ni zack,amy,shin,mina dan taemin...dorang ahli the boyish...."zack menunduk hormat lalu melangkah pergi....namun tgn nya diraih oleh jungkook....
"Pehal main tarik2 ni???? Ade problem??? Settle luar...."
"Zack cuba ko bergaul dgn lelaki sikit....jgn jd kan bts je sebagai kawan lelaki ko!!!!"
"Suka ati aq lah!!!m aq benci lelaki!!! Ko pon tau kan!!! Bkn kalo aq bergaul dgn exo aq jumpa abg aq...."dia pon melagkah pegi...tiba2 lampu terpadam....zack terkejut....satu lampu diarahk kepada zack.....satu lagi kat arah chanyeol......zack terkejut...dia ketepi sbb takut lampu tu salah arah.....tp lampu tu ikut mana dia pegi......chanyeol pegi kat zack....zack pon pegi tp dia terhenti lepas chanyeol jerit nama dia...
"Park hanna!!!!!!!"zack berpaling....
"Pehal ko panggil aq???"chanyeol pegi kat dia lalu peluk dia....
"Saeng!!!! Xkn ko lupa kat aq???aq abg ko!!! Park chanyeol...."
"Hyung?????"zack menolak chanyeol.....
"Hanna dah lupa kat oppa kew????"tiba tiba zack pengsan....lampu kembali terpasang.....keadaan jd kelam kabut.....jungkook mendukung zaxk.....<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Setelah dua jam zack pengsan...akhirnya zack sedar....bts,the boyish dan exo melangkah masuk ke bilik khas utk zack......
"Zack ko sedar jgk.....ko ni suka sgt wat aq risau!!!!weyh beb aq syg gile kat ko..... Kalo ko xde ape aq nk jd???"amy menangis sambil memeluk zack....woi kawan baik.....Semua terkedu first time si amy menangis depan lelaki....dan first time jgk dia menangis kat depan kengkawan dia....
"Jgn nangis beb...aq hidup lagi...maybe jap agi aq mati sbb aq dh x ckp udara dah ni!!!!"amy terus melepaskan zack dan hampir je tgn dia melayang kat muka zack...
"Ko sebut perkataan mati lagi sekali mmg tapak tgn aq ni melayang kat muka ko!!!"amy menurunkan tgn nya lalu diletakkan di atas tgn zack...
"Sori beb aq x sengaja...."zack tersenyum kelat...
"Sokay aq tau ko syg aq...."amy dan zack berpelukan...
"Ehemmmm....ehemmmmm...kita org ni tunggul kew???"xiumin berdehem.....
"Aq dengar suara org lah..."zack tahan tawa...
"Ok jom keluar!!!!"bts sengaja merajuk....
"Keluar lah...."
"Dh lah!!!!"
"Kenapa aq pengsan???"zack memegang kepala nya yg berdenyut kembali....
"Ko x igt????"semua mengerutkan dahi...
"Tak!!!!"zack memegang kepalanya...
"Ok biar aq cerita...td ko pengsan mase aq ckp yg aq ni abg ko!!!!"zack memegang kepala nya....
"Xkn lah.....!!!!!"zack memegang kepala nya yg sakit yg amat......
"Zack ko jgn fikir pape dulu..... Ko rehat dulu pastu nnt kita org cite kan semua sekali...."amy menenangkan sahabatnya....
"No amy i want know all thats now!!!! Tell me the truth!!!!!"zack mula kn perangai lama nya....
"Zack aq ckp ko rehat....rehat lah dulu!!!! X fhm bahasa kew????"amy hilang sabar dgn nya....
"Pape je lah..... Keluar dari bilik nih!!! Aq nk tido!!!"mata zack mula memerah.....setitis demi setitis air mata nya jatuh.....jungkook pegi kat zack dan lap air mata tu guna ibu jari nya.....
"Zack jgn lh nangis.... Aq x suke tgk yeoja nangis........ Aq rse terseksa...."jungkook mengusap perlahan kepala zack......
"Amy ko pon jgn nangis.....nnt aq join sekaki lak...."v membuat muka ingin menangis....
"Encik v alien....aq x ajak ko join aq!!!"amy menolak perlahan kepala v.....air mata v mengalir...
"Ehhh asal ko nangis???? V sori lah aq x sengaja...."dia igt kn si v tipu... Rupa nya btol2....
"Ehhh dah lah xyah wat drama kat sini!!!!"chanyeol pegi ke arah zack lalu memeluk bahu zack.....
"Hyung tau lah hyung salah.....tp jgn wat camni....."airmata chanyeol jatuh jua.....haha dah keluar dah ayat novel......air mata jantan....sbb chanyeol mmg xpernah menangis...semua terkedu....
"Pehal ko nangis hyung......zack x marah kn hyung tp hanna yg marah kn hyung...."zack tersenyum.....
//dah lengkap famili aq walaupon mama dan papa xde....//zack memegang tgn abg nya.....
"Hyung janji jgn kecewa kn zack lagi????"zack membuat pinky promise...chanyeol menyambut pinky promise tu.....auwwww so sweet...........
"Yes.....i promise..."chanyeol tersenyum.....
//aq xkn kecewakan adik aq lagi....i luv you saeng...//air mata nya mengalir lagi....
"Hyung sudah sudah lah menangis...."zack dah mula biasa bile chanyeol ckp yg exo x mcm si joe tuh...
"Hanna...."
"Sape hanna???? I am zack okay!!!!"zack menjeling abg ...
"Yelah zack betul ke si joe tu adew kacau zack???"
"Zack kalo si joe tu kacau lagi zack bg tau hyung!!! Biar hyung pukul dia...."xiumin dan tao buat aksi berlawan....zack menggeleng....
"Xpe zack bole settle sendiri..."zack tersenyum tgk si sehun dan jungkook asik gado...<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Setelah dua hari zack kena tahan hospital dia dibenarkan balik....zack x duduk dgn hyung dia sbb dia lebih suke duduk dgn bts.....zack , bts,exo,jump man dan the boyish selalu spend time bersama......dorang selalu lepak kat hanriver.....buat party....karok...tp bila karok je zack akan pegang mike tu dan xkn bg sesape.....So dorang sedia kan byk mike....zack ni kaki karok...kaki selfie....kaki maki...tp maki biasa jelah...dia ni peramah.....tp zack bkn kaki botol...zack selalu nyanyi lagu you....bila dia nyanyi suma akan diam......diam lah sbb semua terkedu....
.....................tbc..................
Sori guys sbb lambat update....wattpad wat masalah...keypad pon mcm ape je....si zack nih anak org kaya....dia adew atuk yg adew syarikat kat sepuluh buah negara...org kaya kedua di korea..ok lah
#wattpadbiol
#kakinovel
#vote✔
#comment✔
#jgnkecamauthor
#✌nowar
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
FanfictionAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔