"Zack bgn!!!!! Nk pegi amik barang kt sekolah ni!!! Pastu ko nk gi music bank!!!"taemin menjerit sbb dia tahu dln bebanyak ahli the boyish, zack paling susah nk bgn pagi!!!!
"Ye unnie zack bgn!!!!"zack masih berbungkus selimut mase amy dan shin masuk bilik zack!!!!amy dan shin memandang sesama sendiri dan tersenyum
//ko selalu wat nih kat kita org kn zack.... So ari ni aq nk bls dendam!!!//
"Zack bgn bilik ko terbakar!!! Selamat kan brg bts dan army!!!! Cpt!!!!"amy sengaja menjerit....
"What!!! Ouh my room!!!! Amy!!!!! "Zack geram melihat keadan bilik nye yg aman dan damai...
"Mian zack tp aq terpaksa ... Kalo x ko xkan bgn!!! Dan ni balasan sbb selalu wat camtu!!!"amy berlari keluar apabila zack ingin menarik rambutnye.....Zack mengambil tuala dan mandi<<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
Zack tergesa2 turun sampai x perasan jungkook ade dpn dia dan..Bedebukkkkk
"Hahahahahahhahahahaha"kedengaran si alien ketawa mengalah kn org gila...
V-*tarik rambut author sampai author menjerit*
Author-huhu.... Huhu ...... Jebal lepas kn rambut aq .... Aq janji xkan ejek ko alien lagi!!!!
V-ok fine ....
Back to the story...
"Auchhhh!!! Sakit lah!!! Buta ehh!!!"jungkook menjeling zack...
"Ehhh ko kata aq buta lak..... Ko tu pehal ddk kt sini .... X nmpk org nk lalu!!!! Ko kn yg buta!!!"zack menepis balik penyataan jungkook...
"Wah!!!! Lebih ko minah!!!!ha rsekn !!!! Auch!!!!!"jungkook tarik rambut zack dan zack tarik rambut jungkook....
"Wtf... Pepagi dah kecoh!!!!HAJIMAAAAA!!!!!!!!!!!!!"zack dan jungkook terus berdiri tegak.....
"Pepagi dah kecoh.... Pegi sekolah!!!!! Kang aq sepak sesekor.... Ko nk tarik sgt !!!! Aq ikat rambut korang kat lori then bwak ko sampai sekolah....Nk????"Mina dah naik angin!!!!
//aduh abis lah kalo unnie dah naik angin!!! Aq takot nnt terbalik umah ni!!!!!//zack teguk air liur... Terasa pasir...
"Pegi lah sekolah!!!!! Tunggu apew lagi!!!!!"enam maknae line terus berdesup lari.....zack start motor dan jungkook naik... Terus pecut....<<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
"Anneyonghaseyo... Cikgu sy adew saya dan jungkook adew benda nk ckp....tp biar jungkook yg ckp..."jungkook tolak bahu zack.... Zack tolak balik bahu jungkook
"Hisy zack!!!! Awk je lah yg ckp..."cikgu sakit hati tgk!!!!
"Yelah.... Sy dan jungkook... Nk ... B...b...b...berhenti se...kolah..."
"WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"jeritan para yeoja kedengaran....
"No oppa!!!! Say this is dream!!!! Plisss slap me oppa!!!"seorang yeoja dtg kt zack dan....
Pakkkk
"Mian.... Tp awk sruh sy sepak td..."tp aq rse nk sepak ko mcm bola.....(ok lah ayat yg dia ckp mian ialah slap....dan yg kedua kick)
"Sokay oppa"yeoja itu tersenyum
"Bye cikgu... Sy nk ambil brang... Sy nk cpt nih...."zack dan jungkook amik brg then tunduk hormat kt cikgu dan blah....
"Dh siap???? Ok jom!!!"jin mula memandu....
"Woi bawak aq gi kedai gunting rambut.... Aq nk gunting rambut jap..... Lagi pon sekarang baru kol 7.30 pagi.... "Zack hny mampu mengeluh sbb percakapan dia x dihirau kan oleh jin.....
//dia ni kan!!!!! Ok aq nk guna cara lembut!!!! Tp jgn sampai blush or hidung berdarah// kebetulan zack ddk depan so sng dia nk mula kan keje dia.....
"Ehemmmmm!!! Oppa plisss bawak zack pegi kedai gunting rambut!!!!zack guna suara manja dia.... Dan!!!
Streeeettt......
"Opocot aq nk gunting rambut"zack melatah tp tu x buat jin senyum tp hidung jin berdarah!!!!! And i say it again..... DARAH!!!!!
"Errrrr... Hyung!!!! Hidung hyung berdarah..."bts yg td diam sbb terkejut dgr suara zaxk manja perasan hidung dorang berdarah....
"Hyung lap pakai tisu then biar zack yg bawak van nih!!!! Nnt sampai kedai hyung pakai topeng nih dan keluar.... Sbb zack takut korang x bernafas..."zack, amy dan shin ketawa melihat bts yg cair bila dgr zack guna suara lembut dia..... Suara dia mmg lembut tp dia sengaja kasar kn sbb dia kn yeonam???? Tak gitu..
Nan sumswigo sipeo.... I bami sireo...-author
Jgn menyanyi lah sengal...-pinky namja...
Suka ati aq lah!!!!-author
Ok di sbb kn author meroyan aq akn tolong dia menaip-zack
Woi letak fon aq!!!!!!-author
Taknak...taknak-zack.....
Ebhdnbruebuwkwqbshdbi-disebabkn author berebut so dia tertype sendiri....
Back to the story(mian sbb author gile sekejap...)
"Sy nk style rambut mcm tuh!!!"zack tunjuk kat seorang namja yg sdg baca komik... Dia minx style rambut mcm V(see in media...the same style...)
"Yess sure...wait ... You can seat first..,"zack ddk sambil baca majalah epop...
Grup namja atau lebih dikenali sebagi yeonam semakin popular disebabkan salah seorang ahli nye yg peramah... Park hanna atau lebih selesa digelar Zack semakin popular dan mempunyai ramai pengikut di insta dan twitter disebabkan keramahan nye dan kemurahn hati yg sudi menaja pakaian bg fansclub nya dan Army kelihatan lebih selesa jika The Boyish rapat dgn BTS..... Bts yg menjadi senior kepada gp yeonam itu berkata mereka lebih selesa bersama dgn gp itu kerana perwatakan mereka yg seperti lelaki dan tidak kelihatan seperti namja...."saya suke gelar zaxk harimau sebab dia bila marah akan mengamuk mcm rimau beranak sepuluh"jin berkata demikian ketika sesi temubual yg diadakn hny utk bts....
"Yahhhh!!!!! Hyung!!!!! Nape ckp aq rimau!!!!"zack baru nk bgn tp pekerja dah sampai....
"Zack aq minx jin hyung hntr shin dan amy dulu lh sbb nnt kita terus gi sana.... "Jungkook meminta hyung nye menghantar si tomboy tuh....<<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
"Pengacara jemputan bg minggu ini ialah .... Zack dari the boyish!!!!dijemput zack utk naik ke pentas!!!!"xxx(mian author x tau nk letak nama ape)menjemput zack naik kepentas....
"Anneyonghaseyo..... Zack imnida....and i'm from the boyish imnida!!!"para yeoja dan peminat the boyish menjerit apabila zack mengenyitkan mata kt fans dia.....ok biar author terangkan pakaian dia... Zack pakai seluar slack hitam dan t-shirt yg ade tulis'peace no war'dan dia pakai kot warna hitam dan kasut converse warna hitam putih..(zack suka warna hitam putih...)
"Arghhhhhhhh oppa you are so cute!!!!! "Seorang fans menjerit dan membuat zack mengenyit kan mata nye sekali lagi....(mian lah author x selalu tgk music bank dan author cuma tgk mcountdown je!!! So author bayangkan music bank tu mcm mcountdown)
"Okk!!! Baru je naik pentas dah yeoja jerit!!! Ok biar sy tny!!! Sape sini minat zack!!!!"yeoja suma menjerit dan membuat kan zac tergelak kecil...
"Ok biar sy tny plk!!!"baru bk mulut yeoja dh jerit...
"Ok sabar!!! Sape sini fans Jeon Jungkook????"dan yeoja pon jerit ...
"WE LOVE ZACK AD JUNGKOOK!!!! WE LOVE ZACK AND JUNGKOOK!!!"errr.... Lebih kepada bersorak....
"Ok sekarang kita persilakan pengacara jemputan kedua !!! Jeon jungkook!!!!"
"Anneyonghaseyo jungkook imnida.!!!!"
"Ok jom tgk carta undian sekarang!!!Bts dia tangga yg ketiga dan bersaing rapat dgn exo!!!!di tangga yg kedua exo dan ditangga yg pertama is twice!!!!"
"Ok sy yakin persembahan ini akan buat zack berfangirling..... Sbb ni ade lah gp kegemaran dia!!!! TWICE!!!!ok jom intro twice!!!"
"Annyonghaseyo twice imnida!!!"twice menunduk 90°...
"Anneyonghaseyo zack imnida...
"Ok twice ... Gp ni makin popular lepas lagu like ooh ahh keluar dan anda akn bertanding dgn lagu ooh ahh!!! So disini ade peminat anda!!!"
"Kita org x tau yg kita org akan popular mcm ni cepat!!! Dan terima kasih kepada once sudi sokong kita org"chaeyeon berkata kata..... Yg lain dah tergelak sbb si jungkook dan zack menari lagu ooh ahh di part korus....
"Ok dah jom tgk pesaing awk!!!! Dan pesaing awk ialah...... BANGTAN BOYS!!!!!"jungkook melompat kegembiraan dan ahli bts masuk dan jungkook berdiri sebelah V ....
"Ok bts!!!!! Ape korng rse bila jd senior gp yeoja..????"
"Errrrrr... They are yeonam!!!! Ofc kita org gembira sbb gp ni xmcm gp lain..."jhope ketawa melihat zack menjegil kn mata kearah nye......
"Ok jom mulakan persembahan..." Twice buat persembahan lagu ooh ahh dan bts nyanyi lagu i need u....<<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
"Ok kita dh tgk persembahan semua gp so jom tgk bts vs twice vs exo.... Pemenang nye ialah????"xxx melihat board yg tunjuk kan carta .... Bts dan twice semakin sengit.... Dan pemenang nye ialah????
"BANGTAN BOYS!!!!!!!!YAHOOOO!!!!!"zack bersorak sbb dia kn army???? Igt x part yg dia dan amy bersawitt!????...... Bts tergelak... Zack menyerah kn trofi tu tp dorang x amik trofi tuh.... Jhope meraih tgn zack dan menarik nye kearah bts.... Bts senyum dan angkat dia kemudian lambung zack....
"Woi!!! Lepaslha!!!!!!"zack ketawa...
"Jom menari bersama zack..."zack amik mike dan join bts nyanyi... Dia amik part jhope dan jimin sbb jimin dan jhope sruh....
"I need you girl... Wae honja saranghago... Honjaseoman ibyeolhae...."jimin pon join zack menari... Zack menyanyi part highnote tuh membuat kan semua org diam dan terpegun.... Artis lain pon terpaku!!!! Jimin???? Dia dah ternganga................…tbc……………
Ok author sebenar nya x tau mcm mana nk wat music bank tp author terpaksa wat sbb xde idea....mian kalo ade slah
Vote✔
Comment✔
✌💕author dah jatuh cinta dgn lagu save me💕✌
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
FanfictionAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔