Flashback
Zack dulu bersekolah di sebuah sekolah campuran.....di sekolah itu dia selalu dibuli oleh queenka dan kingka sekolah tu.....seorang kingka di sekolah itu pernah meluahkan perasaan nye terhadap zack namun zack menolak dan membuat kan lelaki itu menyimpan dendam.
"Siap ko hanna...aq akn pastikan ko menyesal sebb tolak cinta aq...!!!!"lelaki itu mengenggam penumbuk nye...<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Hanna sedang berjalan sambil mendengar lagu di lorong yg sunyi...tiba2 dia ditolak kasar oleh seorang lelaki....
"Aduh sakit lah..."hanna mendongak lalu terkejut melihat namja yg berada di depan nya ialah seorang namja yg sgt dibenci nye....
"Hai chagi...nape jalan sensorang kat sini??? X takut kena mkn dgn sy????"namja itu atau lebih dikenali sebagai joe mengunci hanna di dinding....
"Sape chagi awk..."joe semakin dekat dgn hanna sehingga hanna bole mendengar pernafasan joe....
"Sape chagi aq??? Ko lah chagi aq....ko tau x ko dh malukan aq !!!!! Ko sorang je yg berani tolak cinta aq!!!!"namja itu menarik hanna kesebuah kelas yg kosong atau lebih tepat kelas yg x digunakan langsung...
"Awk buat ape nih??? Lepas lah..."hanna terkejut selepas melihat namja itu mengunci bilik itu.....
"Ape aq nk buat???? Guys aq nk wat ape ehhh????"author lupa nk bg tau yg joe bwk geng dia...biasa lah kingka kan???
"Awk lepaskn saya plissss....sy merayu kat awk.....jgn lah wat camni...arghhhh tolong!!!!!"hanna menjerit selepas joe menolak nya jatuh lalu menghempap nya..... Dia ingin mencium hanna namun hanna menutup mulutnya menggunakan tgn.....
"Ko ni mmg nk kena!!!guys pegang dia..."
"Alah ko ni asik ko je!!! Aq pon nk..."
"Lek bro nnt ko dpt gak..."lalu geng kingka yg x bernama itu memegang hanna....joe menanggalkan bajunya....baru sahaja ign membuka yg seterusnya(alah yg bkk tut tut tu...)
"Woi ko wat ape kat hanna????"amy menendang lelaki itu dan membelasah yg lain....(p/s:author nk bg tau yg si amy dan zack ni kwn baik...dorang kawan sejak kecil...cuma mase nih amy je yg tomboy...si zack nnt bru berubah...)....selesai je dia belasah....lemah gile si lelaki...yg pompuan sorang belasah empat org???....
"Hanna ko ok x nih???"
"Amy!!!!!"dia terus memeluk amy.....
"Hanna berapa kali aq kena bg tau ko!!! Jgn keluar kelas tanpa aq!!!"amy memapah hanna ke bilik rawatan....End of flashback
"Mcm tu lah kisah nye...sejak tu dia berhenti sekola situ...dia sekolah kat sekolah pompuan je....dia ajak aq sekali pindah... Terpaksa lah aq pakai baju skirt...nasib baik pindah sekolah mak bapak dia...x perlu aq pakai skirt...dia berubah jd tomboy sbb family matter.,,yg tuh aq xleh cite...benda rahsia..nnt aq cite.."amy hampir je nangis...tp dia tahan sbb dia xnk org lain tau yg zack dan dia jd tomboy sbb terseksa hidup sebagai yeoja....amy jd tomboy sbb dia penah kecewa....dia kecewa sbb lelaki yg dia syg curang.....curang dgn kwn dia....
"Sedih nye hidup hanna...ehhh jap hanna tu sape???"suga mengerutkan dahinya.....
"Cik suga ku yg kurang bijak...ko tau x nama zack ialah park hanna???? Jd hanna tu zack!!!!!"amy sempat kutuk suga......
"Ouhhhh"mulut suga menjadi😰😰😰....
"Thankz amy sbb cite kan... Jd aq x perlu lah cite..."semua terkejut...jungkook yg tgh mkn roti tercekik...shin yg tgh tido melatah...
"Arkkk...erkkk(bunyi org tercekik)"jin menghulurkan secawan air kosong...
"Opocot aq swag kalah suga..."part tuh buat zack tergelak...
"Ko ni nape?????"
"Oi syg abg ku sekalian...aq sena nya xnk cite tp terpaksa cite....jungkook ko dah ok??? Kalo dah ok aq cite...."jungkook mengangguk...Flashback
"Hanna , kita org nk keluar nih !!! Jaga rumah dan diri elok2 ok???nnt hyung, mama ngan papa beli barang kesukaan awak"park chanyeol selaku hyung/oppa hanna mengingat kn hanna ...
"Ok hyung!!!bye ma! Pa"hanna menjerit dari atas.....<<<<<<<<skip>>>>>>>>
Hanna sedang leka mengulang kaji terkejut bila terdengar pintu dikuak.... Hanna fikir tu family dia ....
"Hyung!!!!"hanna tersentak bila tgk org yg dia panggil hyung tu bkn hyung dia...
"Ko buat ape dlm umah aq !!!! Keluar!!!!"hanna mengundur selepas org itu semakin dekat dgn nye.....
"Hoi!!!! Ko nk buat ape kat adik aq !!!! Jgn berani sentuh!!!"chanyeol menjerit bila melihat sekumpulan lelaki mendekati adiknya ....
"Hyung!!!!!"hanna menjerit....org itu semakin berani memegang hanna .... Chanyeol yg ingin memukul org itu tidak dpt membuat ape ape ....
"Omma!!!!!! Appa!!!!!"chanyeol dan hanna menjerit serentak..... Mereka terkejut melihat baju omma dan appa mereka berlumuran darah...... Lelaki yg ketakutan melepas kan hanna dan berlari keluar......
"Kenape hyung x lindung dorang !!!! Hyung hanna benci hyung!!!!! Hanna benci namja!!!!! Hanna x nk tgk muka hyung lagi.....pergi !!!!!"hanna menjerit ..... Sejak dari kejadian itu hanna dan chanyeol tidak berjumpa.... Hanna tinggal bersama kawan2 nya(p/s: masa kejadian ni umo hanna 15 tahun...).... Chanyeol pulak tinggal dgn keluarga angkatnye di seoul..... Sejak kejadian itu hanna benci namja dan dia menjadi yeonam dan menggunakan nama zack .... Dia belajar seni mempertahankan diri dan berkawan dgn yeonam.....End of flashback
"Sebb tu lah aq jd yeonam....dan amy kan asik tny...chanyeol exo tu abg ko keww????aq jwb...aq x tau sbb aq xpenah jumpa dia sejak kejadian tu..."bts dan the boyish menggangguk.....
"Aq rse ko ni bebal arr zack...."jhope dan jimin berhigh five...
"Yg ko kata aq bebl pehal...nk kena belasah sesekor???"
"Xde lah abg ko sendiri ko xknl...aq rse si chanyeol capang bin exo tu abg ko!!!"
"Woi nama dia park chanyeol dan bkn chanyeol capang bin exo!!!!"mina menarik rambut jhope....(chanyeol:hukkk...hukk...sape yg sebut nama aq ni???)
"Woi dah lah!!!! Mina ko kn minat exo.... Xkn ko x taubyg chanyeol adw adik ke tak??"amy bertanya.... Yelah xkn lah si mina x kenal bias dia sendiri...
"Jap aq cari kat google..."
"Yeww dia ade adik tp x tulis nama dia ape....dia adew satu adik...perempuan..."
"Dah lah esok adew majlis reunion kn??? Exo dtg x??? Kalo dtg kita wat rancangan...."lupa lagi nk bg tau... Si zack dah masuk tido lepas si jhope dan jimin kata dia bebl....
"Jap aq call exo...nnt kita ajak dia jumpa....jungkook dan amy tinggal umah...."rapmon terus menelefon exo..<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
[Di kedai mkn]
"Nape bts ajak kita jumpa???"xiumin hny senyap...
"Hyung aq tny nih!!!"
"Mana lah aq tau!!!"
"Anneyonghaseyo... Bts and the boyish imnida..."mereka menunduk....
"Anneyonghaseyo exo imnida..."
"Nape korang ajak kita org jumpa nih???"
"Woi kai!!!ajak lah dorang ddk dulu..."
"Errr mian....ddk lah..."
"Sokay"bts dan the boyish mula serius......exo mula cuak sbb takut ade wat pape salah ...
"Errr hyung..... Nape serius sgt nih????"sehun bertanya dgn muka cuak.....dan.....
"Hahhahhahhahahhahhah"bts dan the boyish berhigh five...
"Sori guys tp masalah yg nk dibincang nih mmg srs....pasal chanyeol dan adik...."chanyeol yg tgh selfie dgn si shin(p/s:shin dan chanyeol ni kaki selfie)jatuh fon....sehun tgh minum air tersedak....xiumin yg tgh mkn tersembur kat kai.....kai yg ngantuk terus tersedar....
"Nape nih???kalut sgt korang???"bts dan the boyish tergelak.....
"Mcm mana tau chanyeol adew adik???"kai bertanya...
"Aq kenal adik ko!!! Adik ko tgh sakit......dia asik tanya mama...papa...dan oppa.....tp aq pelik dia adew cite kt kita org pasal joe...."chanyeol menggenggam penumbuk....jantan tu lagi....
"Dia dtg jumpa adik aq????"exo terkejut dgn perubahan drastik chanyeo....
"Xde tp dia asik ckp pasl benda tu......dan aq rse malu lak nk cite..."
"Ko xyah cite....aq tau.....ko dgr sini... Kalo jantan si** tu dtg jumpa dtg jumpa adik ko pukul je dia..."chanyeol rse geram dgn laki x guna...
"Set bos!!!!! Ni esok adew majlis reunion utk artis kan???? Aq adew rancang satu benda bvik pny...."
"Wah v aq igt otak ko kosong!!!"
"Mcm nih bts dan the boyiash korang wat cam biasa je..pastu nnt kita wat mcm black out.....then akan adew satu lampu yg hala kat zack dan lagi satu kat chanyeol dan bla bla lalalalalal"............................tbc.........................
Ok author rse ckup lah sampai sini.....mian author kata adee penambahan watak tp xde .... Author rse nnt lepas masalah zack dah selesai baru ade✌plisss jgn kecam author...
✌💕author rse sedang jatuh cinta dgn yijin 💕✌
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
FanfictionAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔