part1

114 5 0
                                    

"Lalalalalalalalalala"xxx bernyanyi kecil sambil melangkah masuk keorm sebuah bilik latihan.....
"Happy nampak zack!!! Ade berita baru ke???ke ko dah ade namjachingu????"amy bertanya sambil tersengih dan... Kepala nya diketuk zack....
"Woi sakitlah"amy menggosok kepala nya yg diketuk si zack...
"Hah tau pon sakit!!!! Ni yg ko ckp aq dah dpt namjachingu pehal??? Aq ni tomboy dan ko tau aq kn benci kapel??"zack bertanya soalan terakhir sambil mengangkat kening style ziana zain tp dia pny rendah je...
"Yelah ko mng!!!"suara amy kedengaran perlah sbb ade 3 org lelaki or pompuan.....errrrr xdapat dikenal pasti jantina nye melangkah masuk sambil bergelak ketawa!!!!
"Woi happy nampak!!!mng loteri ke????"zack sekali lagi mengangkat keningnye....
Fikir comel bila buat mcm tuh????-author..
Kalo aq ckp ye ko nk wat pe?!!aq tau aq ni comel dan ko jgn nk ckp nih.... Bla bla bla lalalala(membebel)-zack
Hoi dah lah tu !!! Ko pny membebel sampai besok x abis?!-author...
Ok back to story
"Pale otak hang(sori kalo author mencarut...)mng loteri!!!aq xmain loteri... Dosa bin haram!!!!xde lah happy sbb kita dah sampai jd artis xlama lagi....tp kan aq dgr nnt bighit nk lamar satu gp pegi sana!!!! Dan kalo kita... Aq rse si zack nih komfom menjerit!!!!"shin dan ahli the boyish tergelak....THE BOYISH adelah artis dibawah xoxo entertainment....dorang baru dua bulan dan dorang akan buat cb bulan depan...
"Aq xkn jerit sbb aq kn anti namja??? Walaupon aq ni army tp aq ttp x suke namja!!! Lagi satu aq minat bts bkn sbb paras rupa!!! Aq xmcm korang pilih bias sbb paras rupa!!! Aq minat sbb tarian dan lagu dorang!!!!lagi pon bts tuh bkn nye hensem sgt(ouh mian bts author terpaksa)lelagi golden maknae dia.... Jeon jungkook!!! Arghhhh asal aq bkk je lagu mesti gambar dia keluar!!!(p/s:zack suka bts sampai galeri dia penuh gambr bts dan gambar jk pling byk)"zack mengeluarkan earphone kemudian dgr lagu... Tp earphone dia direntap ...
"Sape sruh ko simpan gambar jungkook tu bebanyak....padamlah"taemin atau leader itu berkata2.....
"Diharap the boyish dan jump man berkumpul di dewan sekarang!!!!!!!"
"Jom!!! eunna jom gerak!!!"the boyish dan jump man bergerak bersama......

<<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>>
Zack dan ahli the boyish yg lain mengemas beg....diorang kena pergi ke bighit sbb dorang akan jd artis bawahan bighit...jump man?????dorang kena pergi sm entertainment...
"Huarghhhhh!!!!!!aq nk gi sm ...... "Mina yg sememangnye minat exo meraung...
"Alah xpe... Nnt kita org ajak ko dgn bts keluar sekali... Aq bwk exo k??????"eunna bertanya lagi......
"Bole je......"zack masih tersenyum walaupon sebenar dia sedih nk tinggalkan kawan dia....hani yg perasan terus berkata..
"Alah lek arhhh nnt kn kita jumpa kt sekolah!!!"hani terus ber'hand' shake...(alah korang bayangkn sendiri mcm mn dorang buat handshake... Kalo nk bayangkan dia buat handshake mcm jk dan v pon bole!!!)
"Ok bye ... Manager kita org dh panggil.... "Dorang pon wat gp hug walaupon zack x suke wat gp hug or hug....
"Bye!!!!"
"Boyish turun ye van awak dh sampai!!!"manager boyish terus blah lepas panggil boyish.... Dia sedih sbb dia pny anak buah pegi!!! Sape x sedih bila org kita dh jaga lama kena tinggal kan kita ...
The boyish pon gerak ke bighit.... Zack sebenarnya mls nk jumpa hyung bts sbb dia benci jumpa namja... Dia hny rapat dgn org yg di selesa kenal!!!!!

...............tbc..…………
Huhu.... Pendeknye..... Author dah buat part 1... Tp part1 author dh hilang😭😭😭😭author penat nk wat ff nih.... Sbb asik wat masalah je!!!!!huarghhhhh dah lh pening kucing x blik seminggu!!!!!ni part nih wat masalh!!!!! Jump man ni kwn sekolah si maknae line✌
✌💕geu soneul naemirojwo save me save me!!!!author tgh dgr lagu save me utk hilang kn stress!!!!💕✌
Vote✔
Comment✔

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now