part2

56 4 0
                                    

(Bts pov)
"Hyung betul ke aq dgr adew gp yeonam nk masuk bighit?????"xxx bertanya ....
"Kalo btol kenape...???? Nk ngorat????"rapmonster bertanya !!!! X penah si alien ni bertanya mcm tu
"Hisy hyung ni .... X kn lh Taetae nk ngorat yeonam!!!! Hisy org pon adew test"V membetulkan pernyataan hyung dia ....
"Lalalalalalala....."seorang namja yg berpakaian swag pegi ke arah dorang sambil menyanyi kecil .....
"Ko nape suga??? Mesti ko suka kan ade gp yeonam nk masuk??? Yelah aq dengar sorang ahli dia swag mcm ko.... Ade geng ko suga..."pakkkkk
"Hah kan dah kena !!!! Suka je ko ckp camtu ko pikir a........"xsempat suga nk habis kan ayat dia.....
Tok tok tok
"Ye kejap!!!!"dorang tahu sape yg dtg....
"Ahhg korang gp baru tuh dh dtg .... Dorang akn jd adik angkat korang.... Dgn dorang kalo nk kasar pon bole sbb dorang sebijik mcm namja dan dorang lebih hensem dari korang .... Pegi siap dan turun bawah SEKARANG!!!!!!!"pengurus dorang pon memberi highnote mengalah kan si jimin...

<<<<<<<skip>>>>>>>>

"Anneyonghaseyo.... Park hanna imnida ... Korang bole panggil aq zack...."zack hny menayangkan muka benci pada bts....
"Anneyonghaseyo..... Park mi ra imnida ..... Panggil amy je..."kata amy sambil tersenyum manis
"Anneyonghaseyo.... Park Min-ah imnida..... Panggil aq mina..."
"Anneyonghaseyo...... Kim hyeri imnida...... Panggil aq taemin .....a q leader dlm gp ni ..."terang hyeri sambil menunduk hormat....
"Anneyonghaseyo ...... Shin Eun-hwa imnida.... Aq nk korang  panggil aq shin ..."
"Kita org dari xoxo entertainment.... Kita org gp The Boyish ....."
Bts pandang x berkelip .... Mana x nye pakaian dan gaya dorang serupa mcm lelaki!!!!
"Errrr.... Anneyonghaseyo..... Kita org Bts ..... Aq rapmons,yg tu jin,suga,jhope,v,jimin dan yg last tuh maknae jungkook.... Tiga terakhir yg aq sebut maknae line dlm gp ni..... Dan maknae line suma masuh sekolah......korang plk sape maknae???"terang si leader panjang lebar.....
"Urmmmmm...... Aq paling muda ..... Shin , aq , amy maknae line.... Kita org sekolah lagi dan kita org baru pindah kat sakura  highschool..... Umo aq 17...yg dua org lagi 18 .... Taemin umo dia 22 dan si mina umo dia 21 tahun....."jelas zack..... Tiga org maknae line terkedu.....zack hny menjeling namja yg adew kt depan dia.... Zack benci namja
//aduh mcm mn nih sakura highschool . Lagipon sekolah tu sekolah aq jimin dan si alien tuww......//jungkook bermonog dalam hati ....
"Korang ni tomboy kan ????? So senang lah kita org nk kawal???"jin berkata .....
"Whattttt!!!! Ko panggil kita org tomboy!!!! Weyh kita org ade nama lah???? Pabo punya namja"zack mengutuk si jin.....
"Ape ko kata aq pabo ???? "
"Yess!!! Nape dh pekak????nk aq ulang .... PABO PUNYA NAMJA..."zack mengejek si jin
"Huh mmg dasar pabo .... Tgk lh tu kata namja tp bju pink???? Pinky namja!!! Right aq dah dpt nama utk ko.... Pinky namja??"amy join sekaki .....
"Ehhh dah lah aq mls nk layan korang .... Baik blik dorm then masak... Bye Pabo namja and the geng !!!!"zack sempat mengejek si bts .... Jungkook menggenggam penumbuk.... Zaxk yg perasan terus bertanya ...
"Waeyoo!!!! NK PUKUL AQ !!!! PUKUL LAH !!!! EHHH AQ X TAKUT LAH !!!! JGN INGAT KO NAMJA AQ TAKOT !!!! WEYH KO TUMBUK AQ SEKALI BIAR AQ PENGSAN JGN BG AQ BGN SBB KALO AQ BGN SUMPAH MUKA KO AQ PIJAK !!!! TAPI AQ X SEKEJAM TUHH!!! AQ MASIH ADE ATI PERUT!!!!! DAN KORANG INGAT EHHH JGN PENAH PANGGIL AQ DAN BDX LAIN TOMBOY!!! LAGI SEKALI AQ DENGAR !!!! SEKOR SEKOR AQ BELASAH PAHAM!!!!!EHH DAH LAH AQ XDE MASA NK LAYAN KO !!!! KO FIKIR KO SORANG JE BOLE NAIK ANGIN !!!! WEYH KO BELOM KENAL SAPE ZACK!!!!!" amy dan the boyish terdiam ... Ye dorang tahu zack x suke org panggil gp dorang tomboy walaupon mmg hakikat yg dorang ni tomboy ..... Bts terkedu..... Pergh first time dorang nmpk perempu tengking dorang.... Yelah dorang kan Artis mana penah artis kena tengking!!! Minah ni baru masuk dah berani tengking dorang!!!! Jungkook yg geram terus tumbuk zack!!!!
"What the f***!!!"zack bgn dan terus tendang perut jungkook.... Jungkook terdorong ke belakang!!!! Tp belum sempat bts  buat pape amy dah warning
"Baik korang jgn join kalo xnk sekor sekor kena pijak!!!!"bts hny mampu melihat... Jungkook kedepan dan tendang muka zack..... Zack yg jatuh terus tendang jungkook sampai jungkook jatuh.... Baru je nk pijak..... Zack teringat abg dia.....
"Arghhhhhhhh..... Aq benci namja..... Dah aq nk masuk dorm!!!"zack menjerit .... Dorang bergaduh kt bilik latihan bts.... So xde sape nampak....

<<<<<<<skip>>>>>>>>>>
"Kenape kamu berdua bergaduh.... Igt ni gelanggang gusti ke!!!!???? Kamu ni zack baru masuk dh buat hal!!!!dan kamu jungkook nape tumbuk zack?????"jungkook dan zack saling menjeling....
"Mianhei sy janji x gado lagi!!!!!"zack malas nk bertekak terus meminta maaf
"Ye saya maaf kn !!! Tp sy adew benda nk bg tau....dorm bts dan the boyish akn dikosongkan sbb korang x bole ddk dorm lagi ... Korang kena ddk kat sebuah rumah.... Jgn terkejut!!!! Bts dan boyish kena ddk sekali!!!no bantahan
"Whatttttttt!!!!!!!!!!"jungkook dan zack menjerit serentak .....huh nmpk nye bala akn bermula

<<<<<<<skip>>>>>>>
"Zack ko ok x ni????"taemin bertanya prihatin....
"Aq ok ... Dh gi kemas brg korang ... Kita kena pindah.... Bighit nk buat bilik ni dan dorm sebelah studio so kita dan bts akan ddk satu rumah...... Aq hrp umah tu besar dan x perlu kongsi bilik..... Aq x suke kongsi bilik"kata2 zack buat sumorg terdiam ... Dgn langkah mls suma kemas beg,,.

Bts dorm
"Hisy hyung aq mls lah nk tinggal dgn tomboy tu !!!!! Benci aq kat dorang !!!! Ade ke patut dia panggil geng kita pabo namja!!!"jerit si alien!!!!!
"Haih dah terpaksa ko igt aq setuju nk ddk ngan tomboy tu???? Mmg x lah... Dah jom gi turun..."jin membantu jungkook ... Yelah kan baru lepas bergado mesti lah cedera

................tbc................
Okkk malapetaka dah bermuka.... Muahhhahahhahahahhahh(evil laugh)ok author nk ckp yg pliss vote k???? Nape zack benci namja ???? Xakn lah dia lesbia???? Ok kalo nk tau plisss tunggu for nex chapter... Author ni army so minx maaf sbb call bts pabo namja....luv u readers....
Vote✔
Comment✔
Sape yg adew ig follow me
Ig- zack_24

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now