Zack tersedar apabila cah matahri memancar......
"Auch!!!!sakit nya kepala aq!!!!"zack memegang kepalanya yg terasa sakit......
"Arghhhh!!!!!!!!"zack menjerit....
"Woi pehal nih????"jungkook terjaga...
"Xde lah...td aq nk turun...pastu aq terpijak badan org...aq igt hantu...asal kepala aq sakit eh???"zack memegang kepalanya........
"Semalam ko mabuk!!!"
"Mabuk????"zack mengerutkan dahinya...
"Jungkook....ko bole bwk aq pegi mana2 yg bole buat aq tenang..."zack membuat muka comel kemudian sambung...
"Bawak aq pegi sana..."
"Bole... Tp aq kena ddk dgn ko kt sana...sbb tu umah mak aq..."zack tersenyum...
"Gi keluar !!!aq nk mandi!!!"zack tolak jungkook keluar...tp x gerak....
"Nk join bole???"
"Yah!!!! Mamat byuntae!!!!"zack tolak terus luar...zack oon mandi...
"Hehe kyeopta"jungkook tersengih...
"Kookie!!!!!!!"semua jerit...
"Pehal?????"
"Mcm mana dgn zack????"baru jungkook nk jawab si zack dah jawab...
"Ok je...."semua senyum...muka jungkook mula memerah sbb teringat pasal semalam....
"Jungkook masuk jap aq adew benda nk ckp..."zack menarik tgn jungkook......
"Apew nih!!"zack melepaskan tgn jungkook...
"Baju mana yg okay???"zack menunjuk kan dua helai baju bts......yang kat tgn kiri baju bts...depan adew nama ahli bts...belakang tulis army dan nombor 90....yg lagi satu....depan adew nama ahli bts.... Belakang adew tulis nama zack....nombor 98.....
"Emmmmmm......yg kat tgn kanan tgn ko...lawa sikit...seluar pakai slack hitam....aq adew baju yg sama mcm ko...tapi nama aq...kita pakai baju ngan seluar sama nk???"sebenarnya siack dan jungkook semakin rapat lepas majlis bestie forever...nk gi mana2 dua ekor ni pegi sesama.....sampai fans dorang igt dorang nih kapel....penah sekali pegi mengacara kat mb....si jungkook asik kacau si zack kat atas pentas.....sampai zack naik rimas...
"Ok...tp kasut???"zack mencari kasut...
"Ni kasut ni sama dgn aq!!! Pakai lah sama mcm aq..."zack pon amik kasut tuh..
"Dah gi siap...jap agi kita umah mak aq..."zack melompat kegembiraan...
//so kyeopta...cute...//jungkook tersenyum...
"Keluar lah!!!xkn nk tgk aq mandi!!"jungkook tersengih...
"Kejap lah!!!"jungkook melangkah keluar.....zaxk tutup pintu...dia sandar kat pintu pastu duduk kebawah sambil pegang dada dia...jungkook pon wat benda yg sama....
//huargh!!!!! First time aq rse mcm nih!!//zack megang dadanya...jantung nya berdegup kencang...
//yah!!!! Cute nye minah ni!!!//jungkook pegang dada nya....
"Weyh maknae geng kita tgh dilamun cinta lah..."dorang mengendap dar tepi tangga....jungkook pon bgn dan pegi mandi......<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Zack dan jungkook keluar serentak...
"Jungkook!!! Jap aq nk amik topi!!!"dia pegi bilik khas utk letak topi....dia amik topi yg adew tulis 'zack'....jungkook pon amik topi yg adew tulis zack....zack pelik...
//mana mamat nih dpt topi tuh??//
"Topi ni atuk bg..."kata jungkook seolah olah tahu apew yg zack ckp dalam hati........dorang pon keluar bilik tuh.....sekali tgk dah mcm kapel tp bila tgk betul betul mcm kembar seiras......dorang pon turun bwah sambil berborak....
"Jungkook ni sape???"zack tersenyum...
"Anneyonghaseyo jeon jung hyun imnida...."zack menunduk hormat.....jungkook tersenyum...
"Ni abg aq...."
"Ouh abg ko cute muka dia sama macm zack....ehhh zack!!!!!"jin mencubit pinggang zack...zack mengelak...
"Guys aq adew benda nk bg tau....aq mungkin xde kat sini beberapa hari...aq ngan jungkook adew masalah kena settle....kalo exo or my girls tny aq pegi mana...ckp korangx tau....senang sape pon tny ckp korang x tau...arraseo???"
"Nae arraseo..."zack pon keluar...jungkook bawak dia pegi kampung jungkook...<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Zack dan jungkook sampai kat umah amma jungkook mase hujan...jungkook tefon amma nya...
"Anneyong amma.....jungkook dah sampai tapi hujan lebat lah......ok....nae...ok anneyong"...
"Apew amma ko kata???"
"Dia sruh kita tunggu dulu...nnt hujan dah berhenti baru masuk...dia xde rumah..."zack pon keluarkan jaket dia dan pakai.....
"Huarghhhhh!!! Ngantuk nya...."zack menguap...dia pon tertido...
"Kejap je si zack dah bole tido.....tp cute jgk minah ni tido...."jungkook mengelus pipi Zack........ Jungkook pon tertido....
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
FanfictionAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔