part21(#mianhei)

25 3 1
                                    

Zack tersedar apabila terasa kaki dan tgn nya diikat....
"Aduh bebal betol lah penculik ni!!!nak culikntu pandai lah sikit!!! Ni x!!!! Fon aq dia bawak sekali!!!"zack cuba membuka ikatan kaki dia...
"Ikat pon x kuat.....bodo pny penculik!!!"zack dpt membuka ikatan kaki dia....
"Aduh kaki x ketat!!!! Tgn ketat plk dia ikat!!! Ape lah nasib diri aq!!! Begini lah nasib diri ku yg malang...oh tuhan...."zack menyanyi......bagus lah!!! Kawan dgn kawan sesama biol...
"Woi jantan!!! Ko ni memekak lah!!!!"seorang lelaki bertopeng keluar...
"Woi namja bodo!!!! Ko ni kenape nk culik aq???? Saja je nk cari pasal kew ape??? Bodo btol la penculik nih...aq ni bkn nya bdx lagi....dh besar dh...tu pon nk culik..."zack merungut...
"Sori lah aq bkn sengaja....mmg lah ko dah besar!!! Tp ko kn artis....so ko byk duit.....dah lah!!!! Ko ddk sini diam2....aq nk mkn..."zack meronta.....kesian!!!!!

<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Jungkook dan geng dia tiba di tempat zack masa pukul 12.30..pg....sedih nya....si zack kt dlm tuh tgh karok sensorang..... Org lain tgh sibuk nak selamat kn dia bole plk dia karok kat dlm tu.......
"Woi diam lah!!!!org sruh diam bole plk ko berkaroake kat sini!!! Lempang kan baru ko tau!!!!"zack sekadar mengejek percakapan penculik tersebut...

<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Bts,exo dan amy merancang serangan untuk menyelamatkan zack......
"Korang tunggu bila aq bg isyarat melalui isyarat walkie talkie.... Jgn buat pape selagi aq tak bg isyarat.."bts dan mengangguk.... Amy melangkah ke dalam...dia perlahan lahan masuk.....
"Manalah si zack ni....takkan lah penculik tu letak zack dalam lubang cacing...."amy terdengar suara zack memaki penculik tersebut...
"Weyh bit**!!!!lepaskan lah aq!!!tajde org lain ke ko nk culik???? Aq nak balik!!!!!"amy menahan gelak....
"Guys.....aq dh kesan lokasi zack.....g1 Depan...g2 belakang.... G4 dan g5 stay kat deoan pagar...nnt kalo kita org jerit baru masuk" amy menggunakan walkie talkie....
"Ok amy...ready...."
"Masuk!!!!"mereka menendang pintu depan dan belakang.....penculik tersebut terperanjat....
"Woi!!!!sesedap nasi ayam yg aq makan tadi je kan korang tendang pintu tempat ni!!!!dh lh tak bg salam...guys masuk!!!" sekumpulan lelaki memegamg kayu masuk ke dlm...
"Amy selamatkan zack!!!"amy memandang zack yg sdg memandang mereka....
"SERANG!!!!!!"mereka mula bergaduh....amy memandang mereka yg sdg leka bergado...dia terus pegi kearah zack dan membuka ikatan.....
"Jom join..."zack menolong jin yg dipukul oleh namja giler itu...namja itu terbaring....
"Arghh!!!!!"zack terperanjat..dia dpt melihat perut amy yg dipijak oleh lelaki yg kejam itu...tanpa dia perasan seorang lelaki bertopeng memeluk kasar leher zack dan menjadikan zack sebagi tebusan....
"Ko dekat aq bunuh dia!!!"lelaki itu meletakkan pisau di leher zack...
//mama....papa...kalo pape jadi kat zack mlm ni...pliss maafkan zack.....//zack terkaku....dia tahu mungkin malam ni dia akan mati....
"Huh!!!!ko igt aq???"lelaki itu menolak zack kepada lelaki yg memegang pistol...lelaki itu mengacukan pistol itu di kepala zack.....kemudian lelaki bertopeng itu menanggalkan topengnya...
"KAU!!!!!!!"hana mula bengang.....
"Ye aq!!!! Aq dh ckp kn kalo aq tak dpt ko!!!hidup ko akan sengsara????bkn hidup ko je tapi hidup kengkawan ko jgk!!!!!" zack menjegilkan matanya.....
"Aq dh ckp jgn bawak kwn or org lain dlm masalh kita!!!"zack memandang kawannya dan hyung nya yg teruk dipukul oleh penjahat tersebut.....
"Huh!!!!Hye joo!!!bawak pompuan tomboy tu...lelaki biskut tu....dan abg si zack ni kat depan!!!cepat!!!"hye joo menolak mereka bertiga di hadapan zack.....
"Ko nk buat ape kat dorang????!!!"suara zack meninggi....namja itu menumbuk perut jungkook...
"Jgn sentuh dorang!!!!!!"semakin tinggi suara zack semakin byk tumbukan yg diberikan oleh joe....
"Joe...plissss jgn pukul dia..."joe tersenyum sinis...
"Huh!!!kenape???ko syg dia????"zack terdiam...
"Giliran chanyeol plk!!"
"Jgn sentuh abg aq!!!!!"joe menendang chanyeol sehingga chanyeol terbaring lemah.....jungkook sudah terduduk sambil memegang perutnya...
"Sekarang giliran member baik ko plk!!!"dia melangkah kearah amy...dia mengusap pipi amy...amy dgn kasar memalingkan muka nya..
"Wow!!!garang!!!!takk dpt zack...kawan pon jadi!!!"mata ay terbeliak...zack mula berang..joe memulakan tindakan dgn menolak amy...amy terbaring....joe menindih amy...namun amy meronta....
"JGN SENTUH KAWAN AQ!!!!!!"zack menolak lelaki yg memegang pistol itu lalu menyepak lelaki itu.....dia menendang kepala joe sehingga joe terbaring....zack berlari kearah joe dan menumbuk muka joe sehingga joe lemah....bts dan exo mulakan tindakan... Mereka menendang org mengawal mereka dan bergado...mereka membelasah org jat tersebut sehingga penjahat tersebut lemah....selesai je dorang belasah konco joe mereka pergi mendapatkan zack yg tidak henti memukul joe walaupon ketika itu joe hampir mati...
"Zack dah!!!"zack langsung menghiraukan mereka...sehingga satu suara yg begitu lemah memanggilnya..
"Zack dh lah....."zack berhenti...dia mendapatkan amy dan chanyeol...chanyeol dan amy hny menggelng....dia fhm maksud itu....dia pergi kearah jungkook...
"Kookie-ahh.....bgn lah...jgn tinggalkan aq!!!"dia memangku kepala jungkook yg berdarah akibat dipukul oleh joe.....
"Zack-ahh..saranghae...aq syg kn ko...aq cintakan ko...jgn lupaan aq walaupon aq mati arini...jgn slahkan diri sendiri...saranghae..."jungkook menarik kepala zack dan mencium pipi zack.....airmata zack jatuh...first time dia menangis utk namja yg dia cintakan....
"Jungkook aq pon syg kn ko....nado saranghae jungkook....pliss jgn tinggalkan aq.....i luv you so much..."jungkook tersenyum tawar sebelum mengesat airmata zack...zack memegang tgn jungkook dan mencium tgn jungkook...namun tiba tiba tgn jungkook jatuh...serentak dgn itu kedengaran bunyi ambulans dan siren polis....zack menangis...mata jungkook terkatup rapat..
"Jungkook!!!!!!!bgn jungkook!!!!bgn lah!!!!!aq syg kan ko!!!jebal!!!!"zack tertunduk.....
//jungkook saranghae...kenapa ko tinggalkan aq??//jimin menarik zack ke tepi ketika polis,ambulans dan the boyish tiba disitu...jimin memeluk zack untuk menenangkn zack...amy,chanyeol dan jungkook diusung keluar...mesti korang pelik kenapa amy dan chanyeol pon diusung keluar...sbb dorang pengsan.... Bts,exo dan the boyish mengikut ambulans menaiki van mereka....

<<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
\\di hospital\\
Zack bersandar didinding.....tiba tiba doktor lee keluar...zack dgn pantas mendapatkan doktor tersebut...
"Awk famili jungkook...chanyeol dan amy???"zack menangguk...
"Macam ni lah....amy dan chanyeok dah sedar...mereka tiada ape apa kecederaan serius...tapi jungkook....."
"Tapi jungkook????"
"Dia masih koma...dan berada dlm keadaan kritikal....mianhae... Kami akan cuba untuk selamatkan dia....saya pegi dulu..."zack bts, exo dan the boyish terdiam...zack jatuh terduduk....sehun menyambut zack....dia memapah zack untuk duduk...
"Perlu ke jadi mcm ni????"zack menangis semahu mahunya...
"Erk....bole sy tahu siapa zack???"zack berdiri...
"Chanyeol dan amy nak jumpa awk...jom sy tunjuk mana bilik dorang..."zack mengikut nurse tersebut...dia masuk ke dlm wad yg menempatkan amy dan chanyeol...
"Zack......."airmata amy mengalir melihat zack yg dlm keadaan tidak terurus...baju dia langsung tak tukar...dia still pakai baju yg sama....
"Amy jgn lah nangis.....aq tak sanggup tgk ko nangis..."zack menggesat airmata amy...
"Kenapa ko jadi mcm ni????zack aq nak ko yg dulu....plisss balik dan tukar baju....do it for me..."zack menangguk....

..................tbc...................
Hehe guys.....author rse ff author makin mengarut...tp author nak tahu ape jadi kat si joe tu...kalo rse ff author ngarut komen k??

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now