Zack memegang dan mendakap gambar family nye..... Dia rindu family dia...,,
"Mama... Papa .... Nape tinggal kan zack.... Hyung-ah..... Kalo zack jumpa hyung... Zack janji akn maafkn hyung....."zack menangis.... Dia kan tinggal bilik sorang so xde sape dengar dia nangis.....
"Zack ko dah siap belum???? Van dah sampai!!! Bts dah gi dulu dah...."amy membuka pintu dan terlihat zack sedang mengemas beg......
"Nape bawa beg!!! Zack????konnk lari kehhh???"amy kalut sebentar...
"X lah ni utk fans aq .... Hrp ade bebudak kt situ..."zack mmg suka bdx2...<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
Zack dan ahli boyish yg lain melangkah dgn perasaan gemuruh... Zack lagi gemuruh sbb dia asik dpt bunga je.... Dia jalan dgn amy... Dia tgh ... Sebelah kiri shin dan sebelah kanan amy....maknae line ni asik dpt bunga je... Sampai maknae line bts pon jeles... Siap ade minx nombor kt si zack!!! Maklumlah paling hensem kan???
"Diumumkan ketibaan bts dan the boyish... "Pengacara mengumumkn ketibaan bts dan the boyish..... Ape lagi menjerit si ARMY dan si WAB(WE ARE BOYISH).... Fansclub bts dan the boyish.... Amy, Zack dan shin menunduk hormat memandangkan dorang first yg sampai atas pentas... Zack keluar kan beg dia dan bukak beg lalu keluar isi beg dia... Dia mengeluarkan baju dan cenderahati yg ditempah khas oleh zack.... Beberapa orang bodyguard the boyish jgk tolong bawak beberapa buah kotak utk mengagihkan cenderahati tu .... Zack amy dan shin jugk mengagihkan barangan tersebut tp bkn utk fandom boyish tp army pon dapat jugak....
"Kamsahamida"kata seorang army ... Dia menunduk 90°.... Zack hny tersenyum dan menunduk...
Setelah selesai mengagihkan cenderahati...
"Anneyonghaseyo... Zack imnida... "
"Anneyonghaseyo... Amy imnida..."
"Anneyonghaseyo... Taemin imnida..."
"Anneyonghaseyo... Shin imnida..."
"Anneyonghasey... Mina imnida..."
"And we are the boyish imnida..."kata The Boyih serentak....
"Anneyonghaseyo jeon jungkook imnida.."
"Anneyonghaseyo jhope imnida.."
"Anneyonhaseyo suga imnida ..."
"Anneyonghaseyo jimin imnida..."
"Anneyonghaseyo jin imnida..."
"Anneyonghaseyo V imnida..."
"Anneyonghaseyo rapmonster imnida.."
"And we are Bangtan Boys imnida.."kata bts pula serentak ....
"Ok sekarang kita akan bertanya kan sesuatu yg peribadi utk bts dan boyish....ok first question ... Soalan ni hanya utk boyish... Ape yg awk rse bila first time naik kat pentas nih... ???"
"Saya rse gemuruh takut dan mcm2 perasaan lah.... Tp dorang sy x tau..... ???"taemin tersenyum...
"Haha lawak jwapan ko min...."zack tersenyum sumbing...
"Ok next question ..... Ape first album korang... Saya dgr lagu tu tajuk dia We are Boyish...?? Cerita kan sikit lagu tuw.."
"A'ah lagu tu tajuk we are boyish ... Yg lain tuw biar zack yg jwb sbb dia yg cipta lagu tuw.."shin menjawab dgn senyuman yg mampu membuat wanita cair... Ape lagi terjerit Arwab... Atau gabungan Army and Wab....
"Ok lagu ni kisah kan tentang perjalanan hidup sekumpulan yeonam dan kisah kan tentang about our story lah... Lagu ni tunjukkan best ke x jd yeonam... Dan cabaran hidup sebagi yeonam... Dan album kitaorang adw lagu .... I luv you ... Hajima... Simple life .... And last is First debut song yg tajuk nye .... Our first sight... Suma org igt lagu ni lagu cinta .. Tapi bkn ..."zack menerangkan dgn panjang lebar...
"Ok last question for boyish is your real name plisss!!!!"
Zack mengeluh sbb dia tahu nama dia girlish gila2...
"I am Kim hyeri but my yeonam name is taemin..."
"I am Park Min-Ah ... Tp panggil mina je..."
"I am shin eunhwa... Call me shin...
"Me Park Mira ... Just call me amy ..."zack mengeluh perlahan ... Baru nk bkk mulut ... V dah angkat tgn ...
"Biar sy jwb kn sbb sy takut dia xleh nk jwb... Nama sebenar zack Park Hanna .. Tp dia x suke org panggil dia hanna ... Ok dah .."zack tersenyum... V membalas senyuman itu dan membuatkan pengacara bertanya..
"Adakah V dan zack sedang bercinta????"zaxk yg tgh minum ait tersedak .... V yg tgh berselfie jatuh fon tu....
"Can i answer that's question???"seseorang menawarkan diri utk menjawab...
"Ye silakan Amy ... "
"No!!!! Zack x kapel dan dia xkn kapel!!!!"sekali lagi zack dan v tersedak....
//aduh asal mention name aq nih// zack hny mampu tersenyum...
"Ok sekarang kita akn tgk boyish membuat persembahan ..."
Tiba2 dewan itu gelap.... Semua terkejut.... Satu lampu menyala dan ditujuka kepada amy.... Boyish akan membuat persembahan simple life.... Ok diringkaskan... Part rap first is amy .... Lepastu shin.. Then part korus is mina and zack.... Zack perlu menarik highnote... Highnote mmg membuat kan org buat tabik kat dia.... Jimin tgh minum tersembur bila zack tarik highnote.... Then mula lah fansigning tuh... Then balik lah boyish dan bts...<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
Zack melangkah ke van utk balik... Tetiba je ade org panggil dia rimau..
"Hye rimau dh nk balik zoo kew????"huh sape lagi kalo bkn si jin...
"Ko ni mmg nk kena lah setan....!!!!!"zack mengejar jin sehingga jin masuk kedalam van bts... Van bts ditutup semasa zack masuk dan menarik rambut jin utk keluar...,
"Hisy malang betul nasib aq arini.... Aq nk balik dgn boyish lah!!!!"zack menjerit tapi jeritan dia terhenti lepas tgk bts bawak dia pegi sm entertainment... Dia rindu jump man....
"Zack!!!!!"xxx menjerit selepas melihat zack melangkah masuk ke bilik latihan dorang.... Sebenarnya dorang saje je nk bwk zack gi sini ... Dia tau zack mesti kengkawan dia...
"Hish lepas lah jgn peluk aq... Aq x bernafas nih...!!!"zaxk minta dilepaskan ... Dah lah dia x suke kena peluk!!!!
"Ehemmm!!!!"xxx berdehemm
"Ehhh anneyonghaseyo zack imnida...errrr sori sbb ganggu !!!"zack terkedu sbb tgk dua belas lelaki depan dia.....
"Errr anneyonghaseyo exo imnida... "Exo bercakap dan menunduk serentak tapi x bg seorang lelaki yg memandang zack
"Hanna!!!"kata2 itu meluncur keluar dari mulut xxx....
"Sape hanna yeol!!! Ni zack lah... "Eunna membetulkan tanggpn hyung dia...
"Ouh sy xknl sgt exo .. Mian ... Tapi sy kenal nama je.... Muka x sgt...... Sy just kenal xiumin, luhan dan sehun..."zack masih x perasan abg dia ade kt situ!!!
"Zack!!!! Ko nih... Dh pegi x ajak... Err anneyonghaseyo!!"mina yg td membebel terdiam tgk exo dpn mata...
"Hisy td bts hyung yg bawa!!!pastu dia pegi mana ntah !!!"zack hny menahan geram....
"Kita org kt sini lah zack!!!!"rm menegur exo...
"Errr jom balik!!! Ko kn tau aq nih... Benci namja(dua perkataan terakhir ni dia buat gerak mulut je)"zack mengingatkan hyung dia...
"Errrr..... A'ah jom balik ... Boyish cpt balik van dh tunggu dah tunggu kt bwh!!!Anneyong exo... Anneyong jump man..."jin yg perasan terus mengajak kengkawan nye pulang...dia menarik tgn zack...
"Errr anneyong.... Eunna-shii awk kenal zack kan??? Nama penuh dia park hanna ehh???"chanyeol terus bertanya...
"Ye !!! Mana hyung tau nih!!! Hyung stalk ig zack kew???"eunna bergurau...
"Errr.... Tadi kat tv ade tunjuk fansmeeting dorang !!! Dia kena bg tau nama sebenar..."chanyeol tersenyum
//aq dh jumpa adik aq..... Mama ... Papa nnt yeol bwk hanna jumpa mama dan papa...just tunggu je.... Nnt ade majlis reinion//..................tbc................
Yeol dah jumpa adik dia.... Kenape zack x perasan kan abg dia????? Ok just tunggu next chap!!! Dan jgn percaya pasal the boyish tau!!! Suma hny fake!!!!
Vote✔
Comment✔
✌💕huhu bestnyer mv save me💕✌
Abaikan typo😭byk typo dan ayat keling😭✌
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
FanfikceAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔