Kringgggg!!!!!!!!!!..
Bunyi loceng yg nyaring membuatkan satu rumah terkejut..
"Opocot aq x swag..."si jimin melatah....
"Alamak sekolah!!!!!jimin V bgn .... Sekolah!!!!"jeritan jungkook membuat kan maknae line bts dan the boyish tersedar.....
"Arghhhhh!!! Nape x kejut Kim Hyeri!!!!!!"amy menjerit sbb unnie dia ni mmg pemalas!!!
"Cepatlah siap.... Aq dh lama siap !!! Tunggu korang je!!! "Zack ketawa melihat jungkook, jimin,V,amy dan shin berebut bilik air..
"Amy shin !! Guna bilik air dlm bilik aq tuh... Bilik korang xde bilik air????"
"Adew tapi si taemin tuh kata bilik air tu rosak!!!"(p/s:shin dan amy tinggal sstu bilik)
"Ouh!!!dh gi siap!!!aq nk wat sarapan .."zack mengambil beg dan kedapur...
"Ehhh byk nye makanan.... Sape yg sediakan nih..."zack terkejut melihat roti dan sosej dihidangkan ... Byk mcm nk buat kenduri....
"Aq yg buat.... Nk bg anak rimau dan raksasa makan.... Ko anak rimau kn??? So ko mkn sosej ni... Nk bg mkn daging!!! Daging xde...auchhhh!!! Sakit lah pabo!!!!"jin mengerang kesakitan apabila rambut ditarik dgn kuat...
"Ko ckp lagi sekali!!! Aq potong rambut ko nih!!!! Fhm!!! I will make you suffer if you call me tiger again!!!!"zack menarik rambut jin dgn kuat lagi!!!!
"Woi lepaskan rambut hyung aq lah zack!!!!"jungkook pon kena padah sebb kcau si zack!!
"Auchh!!!!! Sakitlah!!!!!!!"jungkook mengerang kesakitan bila rambut dia kena tarik dgn si zack!!! Tp lebih kuat!!!!
"Ehhh pehal bising nih!!! Zack lepaskan dorang"amy menarik tgn si zack... Zack pon lepaskan rambut dua manusia nih!!!
"Huh lagi lama aq duduk dgn rimau ni makin botak rambut aku ni!!!! Pegi lah mkn!!! Jap lagi nk gi sekolah!!!"jin merungut...
"Bye aq dh siap mkn... Amy jom naik superbike!!!"amy ,shin dan zack naik motor kesekolah....
""Woi!!! Kita org naik apew!!!!"v bertanya..
"Kalo ko nk..... Naik motor ngan kita org!!! V dgn si shin ... Jimin dgn si amy!!! Dan ko biskut!!! Dgn aq !! Sape sampai sekolah lambat dia kena belanja mkn!!!"jungkook , jimin dan v yg baru naik motor tuh terperanjat ... Baru nk turun tiga yeonam nih dh pecut motor.... Zack paling depan!!! Sebab dia kn pendek.. So dia bawak motor yg sama saiz ngan dia.... Bkn superbike !!! Tapi motor biasa!!!!!(alah kalo kt mlaysia ex5, 125z,demark,tulah motor yg mcm tuh!!!)<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
"Sumpah aq xnk naik motor ngan korang lagi!!!!!aq pening naik motor dgn amy!!!"jimin menggeleng....shin??? Dia dh msuk kelas!!! Sebb si v dia kena belanja dorang suma mkn...
Flashback
"Weyh perlahan lah sikit!!!!! Aq takut!!! "Shin terpaksa bwk perlahan sbb si v nih asik peluk si shin je!!!
"Dh perlahan kan!!! Ke ko nk aq baling ko!!! Jgn lah peluk!!!"shin rasa nk baling je si mamat alien nih!!!
Dan sebab dia bwk perlahan so dia sampai paling last!!!
"Shin ko kalah!!!!! So belanja kita org mkn rehat nih!!!!"shin rse nk tumbuk je muka si v!!!!
"Weyh turun lah!!! Yg ko peluk aq pehal!!!! Hisy mamat nih!!!!"shin turun dan tarik rambut v sampai terbuka mask yg v dan shin pakai!!!(p/s:dorang kan artis so dorang pakai mask lah!!!)
"Ko ambik kesempatan kn!!!!"shin mengamuk!!!
"Wah tu shin lah!!!!dia sekolah kt sini!!!!arghh oppa !!!!!"seorang yeoja menjerit gedik!!!
//alamak dorang nampak!!!abislah!!! Ni slh si v lah nih!!!//shin pon amik dia dan berlari!!! Tp nasib baik yeoja tuh sorang je yg perasan sbb diorang dtg pepagi!!!End of flasback
"Ko peluk shin!!! V !!!!! Ambik kesempatan ko!!!!"zack mengejek si v
"Ehh ko mana ade ... Td dia bwk laju sgt!!! Aq terpeluk sampai lupa nk lepaskan sbb badan slim giler!!!!!ehhhh dah lah ko dan si bdx dua ekor tu bdx baru kan??? So jom pegi bilik pengetua!!!"sekali lagi rambut v ditarik!!! Tp kali ni dua tgn !!! Sape lagi kalo bkn shin dan amy!!!
"Ko ckp kita org ekor!!! Ko igt kita org haiwan!!!"shin dan amy melepaskan rambut v lepas tgk si jungkook x mcm v dan jimin yg asik muntah sbb pening!!
"Jungkook ko x pening kew???"
"X !!!!! Lagi pon td zack ckp kalo x nk rase mual dan pening tutup mata dan bila turun motor cepat2 minum air.... Tu yg aq x rse mual!!!"jungkook bg tau yg sebelum zack gerak dia dh bg tau supaya nnt xde jungkook blik jln kaki...
"Nah minum air nih!!!"zaxk memberi dua botol air kepada v dan jimin....dorang minum sampai tinggal setengah air tuh...
"Huhu dah ok... Kamsahamida rimau!!!yelah aq gurau!! Dah lah jom!!!nnt kena kejar dgn si fans karang camna???"keenam enam maknae line pon msuk bilik pengetua...<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
"Oj kelas tlg senyap!!!!! Kita ade pelajar baru!!!!"mrs kang menjerit utk tenangkan muridnya...
"Yeke cikgu??? Namja ke yeoja???"seorang pelajar perempuan bertanya
"Namja..."
"Oug srs!!! Nnt sy nk minx no. Kt dia "
"Ok pelahar baru sila masuk..."
Anneyonghaseyo.... Zack imnida.."zack memperkenalkan diri sambil menunduk 90° dan berdiri tegak sambil tersenyum dan menyebabkan pelajar perempuan dlm kelas tuh menjerit...
"Anneyonghaseyo jeon jungkook imnida"
"Wait2.....jungkook bts dan zack boyish tuh????"
Zack dan jungkook menangguk sambil tersenyum....apalagi menjerit si yeoja dan ade yg kena lempang dgn namjachingu....
"Sy nk minx supaya korang bole beri kerjasama sbb kita org dtg sini nk belajar... So kalo ade yg dtg menganggu !!! Kita org akn pindah or berhenti sekolah terus...."kata2 jungkook membuatkn yeoja yg menggedikntd diam dan terus tumpu kn perhatian ....
"Ok zack dan jungkook bole ddk kat dua tempat kosong di belakang..."
"Nae... Kamsahamida cikgu"
Meanwhile v jimin dan amy serta shin
"Kita ade pelajar baru!!!"
"Anneyonghaseyo amy imnida"
"Anneyonghaseyo shin imnida"
"Anneyonghaseyo jimin imnida "
"Anneyonghaseyo v imnida..."
Krik...krik...krik...krikk
"Ok kamu bole duduk dan keluar kan buku bkk mukasurat 32 dan bla bla lalalalalak"<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
Zack , jimin,v ,jungkook,amy dan shin rehat bersama .... Di sebabkan dorang ni artis so dorang ade bodyguard....setiap kali pelajar yeoja dtg utk minx sign .... Dorang akan bg satu kertas yg dah ade sign....so kehidupan dorang aman....
<<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>
"What!!!!!!! Berhenti sekolah?????"zack menjerit dan membuatkan ahli bts dan the boyish menutup telinga...
"Yelah!!!! Tp xyah jerit!!! Ni utk kebaikan kamu jgk!!!!"sekali lagi bts dan the boyish termasuk zack tutup telinga...manager dorang kalo menjerit!!! Pecah gegendang
"Yelah!!! Kita org berhenti... Tp bg kita org gi sana utk jumpa cikgu dan amik barang kita org"amy dan maknae line yg lain mengangguk,...
"Ye bole...besok .... Tp balik awal sbb kamu ade latihan dari jam 12 hingga 6 petang... Mlm ade kelas vokal dan rap.... Dari pukul 8 hingga 9... Kol sepuluh ade battle dance ... So get ready... Minggu dpn ade mcountdown... So after the day you have a reunion with some new gp and the senior gp... Fans will come that night....so hrp korang sedia...Bulan ni jadual padat.... Bulan depan boyish akan buat comeback still new..... So lagu dah ade... Just tarian je..... Zack dan amy cepat sedia kan tarian... Lepas je majlis reunion tu jadual kamu kosong so ade mase... Kalo kamu nk bts tlg bole jgk... Dah pegi tido!!!"zack dan amy memandang sesama sendiri...
"Ermmm... Utk lagu till now dah ade tarian... Lagu waiting for you pon dah ade ... So tinggal lagu just me and still new je... Kita kan wat 4 mv dlm satu cb.... Lagu just me tuh saya ada tarian utk beberapa part yg laju je... Part yg slow motion xde..."amy menerangkan panjang lebar
"So maybe we need some one to help us.... Kalo kita dua org je x cukp... Lagi pon juru koreografi kita org cuti.... So sy perlu dua atau tiga org lagi... Sy minx tlong kt jhope hyung and jimin hyung bole x????"zack bertanya.....
"Ehhh bole je lagi pon bts punya jadual lepas majlis reunion kosong untill your cb end.... Just maybe some show and fansigning.... Hyung bole je tolong tp dgn syarat korang kena ...."jhope sengaja buat dorang suspen
"Kena ape hyung????"aduh buat org suspen btol!!!
"Kena kemas rumah tiap2 hari...."
"Lahai!!! Ari2 zack kemas lah hyung!!!! Masak pon zack .... Just kekadang je si jin sesat masak dan kemas!!!"jin menjeling zack....
"Ok dh selesai masalah !!!!! Pegi tido!!!! Zack sediakan baju utk esok!!!"
"Ok bos!!!"zack meniru style askar yg menurut perintah...
"Zack ko nk gi mana esok???"
"Aq nk gi potong rambut then pegi music bank sbb aq pengacara!!!!jemputan!!!"
"WHAT!!!!!!!!"bts dan the boyish menjerit serentak.....
"Yelah ... Kenape ...????"
"Huhu best nye...."
"Esok bts ade kat music bank..."
"Ouuh!!! Ape !!! "
"Ye kita org ade tp xtau lak si rimau ni pengacara!!! Auw sakit lah zack!!!!"jin mengerang kesakitan sebab kaki dia kena tendang dgn zack....
"Hisy dah lah...... Besok boyish sorang je buat latihan.... Zack dan bts xde .... Lupa nk bg tau..."
"Alah... Nape x ajak aq zack????"
"Dah aq nk tido!!!"................tbc...…………
Huhu dah habis taip... Penat gile type byk camni ... Kalo xde sape baca author nk buang wattpad ni....
Vote✔
Comment✔
✌💕bts save me is my favourite song💕✌
YOU ARE READING
Namja Idol Vs Boyish Idol
FanfictionAuthor x tau nk tulias pew......so baca jelah....autgor harap sgt ff ni ramai yg baca ...... Kalo bca vote k???✌✔