part19(zack!!!!)

25 2 0
                                    

"Hello.....nuguya.....ye lah nape???? Eh mamat aq belasah kang!!! Cepat bg tau!!! What!!!!!!"........

…................jkjkjk...................
"Hello....nuguya.....ye lah nape??? Ehh mamat nih aq belasah kang!!!cepat bg tau!!! What!!!!!mcm man joe bole tau???? Mmg ari tu dia adew dtg.....xpe aq bwk dia blik....x leh....kena settlekn sekarang....ok.....bye...."jungkook menggapai beg nya...lalu mengemas kan barang nya....
"Awal nya nk balik???"
"Mian hyung tp jungkook kena balik ari ni....hyung pegi search kat google....zack and jungkook is couple...zack adalah pelacur???...sial betul sape yg buat cite bodo tuh!!!babi!!!! "
"Wowowowow.....rileks...x yah maki....abg ko ni kn hacker....aq bole padam suma cite kat google pasal si zack.....semua sekali sampai kat youtube and social media.....ko gi settle kan hal ni...aq settlekan masalah kat social media..."
"Zack!!!!!! Kemas barang ko sekarang!!! Kita settlekan hal ni sekarang..."zack terkejut.....
"Woi pehal nih????"
"Hisy ko ni byk tny lah!!!!"jungkook kemas kan barang zack...
"Arghhh!!!!!"jungkook terkejut...
"Pabo lah jungkook!!!! Tu barang peribadi aq!!!! Sial!! Ko keluar biar aq yg kemas..."muka zack memerah sbb jungkook terpegang pakaian 'dalam' dia.....
"Er.....mianhei..."muka jungkook pon memerah....

<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Zack tertido sepanjang perjalanan ke rumahnya...
"Zack2....kalo lah ko tau masalah sekarang ni...komfom ko x mcm ni...."jungkook megerling sekilas....
"Huarghhhh!!! Kita kat mana nih???"zack menutup mulut nya....mengantuk sgt tu....
"Dh nk sampai dh...dlm lima minit lagi sampai lah..."jungkook memusing kan stereng keretanya(author x tau lah si jungkook pandai bawak kereta ke x....tp dlmff ni dia pandai bawak kereta)
"Ouh..."zack meregang kan badan nya....
"Ok dah sampai...."zack keluar kereta dan.....
Splash.....
Zack disimbah air....x ckp dgn itu dia dilempar dgn telur...tepung...tomato....dan mcm2 lagi....lagi teruk sampai adew org baling air susu basi...jungkook yg nmpk terus lindung zack....
"Stop!!!!!! Kenape korang nih???"jungkook menjerit....
"Pompuan ni x guna!!! Dia pelacur!!! Nk tutup konon...kononnya jd lelaki!!! "Kata kata itu membuat kan zack terkedu....
"Agaknya mak bapak dia x ajar!!!! Ajar dia menipu je!!!"zack naik angin!!!! Dia genggam kolar wanita itu..... Wanita itu terkejut....dia angkat pompuan tu sampai kaki pompuan tu x jejak lantai....
"Kalo nk kutuk sy!!! Hina saya!!! Nk ckp ape pon pasal sy silakan!!!! Tp jgn berani kutuk mak bapak saya!!!! Dia x ajar sy bkn2!!! Ape yg awk tau pasal famili sy!!!!!"zack menjerit!!! Dia lepaskan kolar wanuta itu....
"Awk kata awk peminat setia sy!!!! Awk kata awk semua peminat nombor satu sy!!! Tp bila adew berita mcm nih awk nk mrh saya...awk nk buang sy!!! Bkn nya nk support sy...tp awk lagi hina saya..."zack menghempas kan beg nya lalu masuk kerumah..semua terkejut...
"Betul lah apew yg dia kata.....kita x sepatutnya buat mcm ni….kita sepatut nya support dia..."seorang fanz zack terkejut Sbb zack berkata begitu....
"Kenape dgn korang nih.....kesian zack.....dah gi balik..."jungkook mengejar zack......zack masuk kerumah dgn keadaan marah....
"Ehhh zack balik je dah mcm apew dh aq tgk ko ni!!!"kebetulan mase tuh exo dan mygirls adew kat situ....chanyeol bawak kekasih baru dia....yijin buat bodo je...maybe dah clash kot....
"Aik masuk x bg salam main terjah je!!! Ko pikir ni rumah ko???"pompuan gedik atau nama dia hyumin memerli zack....
"Woi ko pikir ni rumah ko??? Sbb ni rumah aq lah aq masuk mcm tu je!!!! Kalo aq nk halau ko dan pakwe ko pon bole lah!!!"zack masuk lalu naik ke bilik nya....dia mandi...dia pakai baju tulis'me and you is brotherhood' seluar jens pendek bawah lutut....
"Ouh patut lah dlm rumah ni byk namja....adew org nk menggoda tp i rse i lagi menggoda...even u pakai mcm nih pon bkn adew namja tergoda..."zack rse nk terajang je pompuan gedik tuh....sabar zack....kalo ko rse nk terajang ajak aq... Aq nk baling dia ke planet yg khas utk pompuan gedik....
"Kalo ko rse ko pandai goda abg2 aq nih goda lah!!!! Aq nk salah sorang dari dorang hidung berdarah...ok lah aq dan ko kena goda dorang guna tarian paling seksi.... Kalo semua namja nih hidung berdarah aq bg ko rumah ni.....tp kalo hidung semua sekali...termasuk geng aq berdarah aq bg ko motor dan rumah ni!!!tp kalo aq menang aq nk ko keluar dari rumah ni hgn berani dtg sini lagi.... Kalo semua sekali dlm rumah ni hidung dia berdarah aq nk ko bg aq kereta ko dan ko jgn berani dtg sini atau kacau member aq??? Amacam ade bran ke kak???"zack smirk....
"Ok aq terima....deal ehh!!!!"hyumin mula menari......zack rse nk ketawa tgk hyumin menari mcm tuh.....
"Ok lah sekurang kurang nya hidung si sehun berdarah dari xde sesape yg berdarah...ok aq start..."zack bkk lagu ah yeah.....jungkook dh geleng kepala.....
//aduh zack!!!!mampuih mmg banjir rumah ni!!!//zack mula menari.....pastu dia sambung lagu up&down......semua org dlm umah tu berdarah hidung...
"Ok aq menang....pegi blah!!! Dan bak sini kunci kereta ko!!!"hyumin menghentak kaki nya.....
"Oppa......hyumin xnk keluar....tgk pompuan nih!!!! Dia halau hyumin..."dah mula dah suara gedik dia.....zack mengajuk cara gedik tu...tp dia duduk kat sebelah jungkook...
"Oppa.....hyumin xnk keluar.....tgk pompuan nih!!!!dia halau hyumin....sape halau ko!!! Dah ko setuju nk bet mcm tuh!!!"zack ketawa melihat pompuan tu muncung kan bibir dia....
"Alah!!!! Dia muncung bibir!!!! Nape??? Nk oppa ko kiss lips ko???"zack ketawa.....yg lain dah ketawa.....chanyeol tahan tawa...
"Blah lah pompuan gile!!!! Aq nk buat m3ting nih!!! Ni rumah artis!!! So pompuan biasa mcm ko x dibenarkan!!!!"zack saja buat mcm tuh.....
"Sape yg gile!!! Siap ko pompuan!!!! Amik kunci nih!!!tp aq nk balik naik apew????"
"Ko amik kunci nih...kereta adew kat belakang rumah...."pompuan tu blah dan zack terus tutup pintu....
"Sejak bile rumah ni bole bwk org mcm tuh masuk???"
"Suka ati aq lah!!! Bkn rumah ko kn???"
"Ehhh sori ehhh!!! Aq beli rumah ni guna duit aq!!!opss terlepas ckp"zack menutup mulut nya.....
"Xpe kita org tau....pdnim dh bg tau......"
"Sape yg tulis artikel xguna nih????"mereka angkat bahu tanda xtau....
"Weyh zack aq rse kite kena wat tulah!!! Ape kejadah ntah..."mereka ketawa...
"Aq pon lupa nama kejadah haram tuh....ahhhh sidang media!!!pabo lah ko jungkook!!!"zack tolak jungkook....
"Ok esok kita wat.....tp ko kena cari joe!!!!"zack tersentak...
"Buat apew aq nk jumpa namja x guna tuh????"zack melipat tgn nya dan diletk kn di dada.....
"Namja xguna??? Ok aq fhm...bye lah!!! Sakit ati lak ddk sini lelama..."chanyeol angkat kaki.....
"Haisy..!!!!!!"zack mengeluh....
"Dah lah aq nk jumpa mamat x guna tuh....."

<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
Zack menunggu di hanrivers......
"Hye chagii....lama tunggu..."
"Sape chagi ko sial!!!! Ko ni mmg sengaja kan????ko sengaja ckp kt media konon nya aq ni pelacur??? Pelacur?!???? Weyh bitch!!!even aq nih tomboy aq xpenah serah tubuh aq kat sesape!!!"zack menampar joe...
"Huh!!! Tu yg ko nk!!!aq dh ckp!!!! Jgn tolak cinta aq!!!"zack tolak mamat tuh!!!
"Ko jgn kacau aq lagi!!!!"zack segera blah...
"Huh...ko fikir aq bodo nk lepaskan ko mcm tuh je???aq akan pasti kn ko tu milik aq!!!"joe menumbuk tanah tuw...

<<<<<<<<<<skip>>>>>>>>>>>>
"Amacam zack????"
"Amacam ko tny amy???? Kena lempang sekali pon aq x puas!!!! Nk je aq pijak jantan tuh!!!"zack tendang bantal yg halang laluan dia...dia igt landing kat tanah...rupanya landing kat muka suga...
//alamak!!!mampus aq//
"Hehehehe...mian hyung....aq nk gi...LARI!!!!!"
"Zack!!! Sini ko!!!"maka berlaku aksi kejar mengejar disitu..... Inspektor suga dikatakan Dpat menangkap suspek yg bernama zack itu...lalu zack dibelasah.....
"Woi aq x kena belasah lah!!!! Author giler!!!!"ehh minah ni adew kew patut dia kata aq gile???aq x gile lah bodo!!!!
"Woi ko marah sape zack???"
"Nih hah si author gile nih!!!"amboi zack!!! Nasib baik nama dan umo kita sama...kalo x aq belasah ko!!!
"Weyh author tu pegang watak ko!!!! Sape dia nk kick dari ff ni bebila je bole kick!!!! Kalo ko kena kick padan muka..."hahhaha dah lah aq mls nk gado dgn minah giler nih!!!

......……….......tbc......................
Author rse nk kick je si zack ni!!!! Nasib baik dah nk abis dh ff nih....tp kan author pelik lah.....kenape si joe nk sgt kt zack tuh!!!! Mcm lah xde org lain.....ni x.....pompuan giler tu jgk dia nk amik...author sendiri pening layan si zack....ok lah nnt kan next chap k????? Author minx diri dulu....saranghae readers...

Namja Idol Vs Boyish IdolWhere stories live. Discover now