Stuhla som....
Pomaly som sa otočila a predomnou stál..... Will. Áno, ten William vďaka ktorému som sa do tejto celej situácii dostala.
"Will? Čo tu.." prerušil ma.
"Mlč. Poď so mnou," chytil ma za predlaktie a ťahal von. Pritlačil ma k murovanej stene a chytil popod krk, "Myslíš si, že si môžeš zobrať zásoby a len tak odísť?!" chytil ma pevnejšie a ja som už nemala žiadny prísun kyslíka.
"Will," povedala som priškrtene a on pochopil že ma musí pustiť ak ma chce živú. A ako sa zdalo, tak potreboval ma viac ako len aby som bola ja žive.
"250 eur princezná!" hrdlo mi zovrelo a mala som pocit akoby ma Will opäť škrtil, no ruky mal spustené pri tele.
"250 eur?! Nebolo toho tak veľa," kde mám nabrať dvastopädesiat eur? Nedoplatím sa. Nikdy! Vedela som že to takto dopadne.
"Povedzme si, že to je taký menší úrok, ale môžeš ho splatiť aj inak," pritisol si ma k sebe. Vedela som kam mieri ale toto som určite nechcela. Vlepila som mu facku.
"300,"
"Čo?! Will! Prestaň,"
"Sama si si o to koledovala. Chcem ich zajtra. Zdržím sa tu, takže ťa presne tu, budem čakať zajtra o 7:00. Nemeškaj," vrazil mi mazgľavý bozk na líce a odišiel. V zápätí hneď na to som si líce utrela rukávom od mikiny. Hnusí sa mi. Tak som dúfala že ho už nikdy neuvidím a on, ma našiel.
Keď som rozmýšľala ako ďalej, opäť ma zabolel krk. "Bastard,"
"Ale, ale, ale," ten hlas mi bol známy. Obzrela som sa a videla ku mne prichádzať toho chlapíka z klubu.
"Ehmm," nevedela som jeho meno a tak som nevedela ako ho osloviť.
"Adam," odpovedal na otázku akoby mi čítal myšlienky.
"Adam," to čo ma napadlo teraz, si nikdy v živote neodpustím. Nikdy nikdy a nikdy. Ale je to moja posledná možnosť, "dobre viem o čo ti ide a viem aj to, čo tu hľadáš,"
Nebol prekvapený. Zdal sa ako keby mu to bolo jasné. "Skvele, tak môžme ísť hneď ku mne,"
"Za štyri stovky," tristo pôjde Willovi a ja si nechám stovku. Aspoň tak prežijem.
"Nebodaj si panna aby si si toľko účtovala," zasmial sa tak sarkasticky až ma to zabolelo.
"Nie, ale tie peniaze potrebujem,"
"Fajn. Budú tvoje. Poďme,"Práve teraz som zničila svoju hrdosť, ženskosť a dokonca aj ľudskosť. Je to to najhoršie čo môže žena urobiť. Predať sa za peniaze. Ešte pred piatimi mesiacmi by mma nikdy nenapadlo, že takéto niečo urobím aj ja.
Na fotke je Will :)
Čakali ste že sa Mette vyspí s niekym kvoli peniazom?
YOU ARE READING
Nechcem to [DOKONČENÉ]
RomanceMette je na hranici 18 ročného dievčaťa. Vždy slušná a pozorná. Drží sa toho že nechce byť ako ostatní v jej veku. Chce sa venovať svojím záľubom a nie tráviť čas v bare. Čo sa však stane keď sa Mette ocitne v partii ktorá porušuje všetky zákazy kt...