♋ 12

3.9K 157 19
                                    


 - 12 -


"Hayır."

Verdiği cevapla Bayan Tickles gerildi.

"Bu affedilir bir durum değil." Justin'e bakarak konuştu.

"Hayır!" Justin bağırdı.

Bende dahil olmak üzere Bayan Tickles'da sıçradı.

Ama pencerenin önündeki adını bilmediğim adamda tek bir kıpırdama bile olmamıştı.

Adam kafasını Justin'e çevirerek sakince konuştu.

"Justin sesini yükseltme."

Elini saçlarının arasından geçirip hızla ayağa kalkıp, kapıyı çarptı.

Adam büyük bir sakinlikle bana doğru döndü ve gülümsedi.

Bu adamda hoşuma gitmeyen bir şeyler vardı. Sezebiliyordum.

Her ne kadar Justin uysal biri olsada kendisine emir verilmesinden hoşlanan bir tip değildi.

''Herhangi bir sorun yeniden yaşanmaz değil mi?''

Elimi koltuğun kopçasına götürerek derin bir nefes aldım.

Sanki oturduğum koltuk altımda bir anda yumuşamıştı.

Belkide Justin'in davacı olmamasından dolayı rahatlamıştım ama daha farklı bir şeydi bu.

Sanki odada bulunan büyük bir elektrik akımı sönmüş gibiydi.

''Hayır bir daha böyle bir dikkatsizlik yapmayacağım üzgünüm.''

Adam başıyla onaylayıp yavaşça odayı terk etti.

Bayan Tickles boğazını temizleyince ona döndüm.

''Ben bu konuda artık sana güvenmiyorum. Bu iş lunaparkta eğlenmeye benzemez. Yada Justin senin gönül eğlendireceğin bir çocuk değil-''

''Nasıl?'' Elimi yumruk yaparak tırnaklarımı avucuma batırdım.

''Sözümü kesme.'' Ayağa kalktı ve yanıma doğru geldi.

''Dediğim gibi onunla bir ilişkin olamaz umarım bunun farkındasındır. Sadece bunu bil. Şimdi gidebilirsin.''

Tırnaklarımı avucuma daha sert bir şekilde bastırıp yavaşça ayağa kalktım.

Kapıya doğru ilerlerken ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Tabi Victoria'nın da bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.

Odadan çıkıp Brad'e doğru ilerledim duvara yaslanmış tavanı izliyordu.

Dudaklarım titreyince kendimi sıktım. Ona doğru ilerlediğimi görünce sırtını duvardan ayırıp oda bana doğru geldi.

''Ne oldu? İyi misin?''

Başımla onaylayıp yanından geçtim.

''Alice.'' Elimle durmasını işaret ettim.

''Benden şikayetçi değil.''

Rahatlamış bir şekilde nefesini verdi. Ben ilerlemeye devam edince oda yanıma gelip koridorun sonuna kadar konuşmadan yanımda ilerledi.

Eve gittiğimde annem çoktan yatmıştı ve bende neredeyse bayılmak üzereydim.

Brad bırakmak istediğini belirtmişsede sokağın başında ayrılmasını istedim. Uyku düzenim tamamen bozulmuştu.

Gece yatakta yatsam bile uyuyamıyordum.

MEDYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin