Φαίη

172 19 9
                                    

"Φαίη μου ξύπνα" ακούω την ήρεμη φωνή του Ηλία που μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Γυρίζω προς την πλευρά του. Ανοίγω τα μάτια μου.

"Τι ώρα είναι η πτήση μας;" ρώτησα

"Στις εννέα. Για αυτό πρέπει να σηκωθούμε και να ετοιμαστούμε γρήγορα." Είπε και Σηκώθηκα πρώτη.

Πήγα στο μπάνιο. Έκανα ένα ντουζάκι. Έστρωσα το κρεβάτι. Έπλυνα δύο φλιτζάνια που ήταν στον νεροχύτη. Ο Ηλίας έχει φτιάξει τη βαλίτσα. Φοράω λοιπόν μια ροζ μπλούζα κι ένα τζιν. Έβαλα κι ένα μακρύ κολιέ. Έπιασα ένα γρήγορο κότσο τα μαλλιά μου. Έβαλα στην τσάντα μου μερικά ψιλοπραγματα. Ο Ηλίας βγήκε από το μπάνιο.

"Είσαι έτοιμη;" ρώτησε.

Φόρεσα γρήγορα τα πιο άνετα παπούτσια μου. Κλείσαμε όλα τα παράθυρα και φύγαμε. Φτάσαμε σύντομα στο αεροδρόμιο.

Η Ρώμη είναι κοντά.
Αποφεύγω να κοιτάξω έξω από το παράθυρο καθώς έχω υψοφοβια. Ο Ηλίας κάθεται από τη μεριά του παραθύρου. Εγώ διαβάζω ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία.

"Το θέαμα είναι μαγευτικό" Λέει ο Ηλιας. Με προκαλεί να κοιτάξω.

Κοιτάζω διστακτικά. Πραγματικά το θέαμα είναι υπέροχο. Μένω έκπληκτη.

"Σου αρέσει ε;" είπε Ευχαριστημένος.

"Είναι υπέροχο. Κοίτα τα σύννεφα σαν βαμβάκι είναι." Γέλασα.

Γέλασε κι εκείνος. Συνεχίσαμε να διαβάζουμε τα βιβλία μας.

Σε δύο ώρες, φτάσαμε στην Ρώμη. Ο Ηλίας ήξερε καλά Ιταλικά. Μίλησε με πολύ κόσμο μέχρι να πάμε στο ξενοδοχείο. Θαύμασα την άνεση που έχει με όλους.

Μια υπάλληλος του ξενοδοχείου μας οδηγεί στο δωμάτιό μας. Ο Ηλίας την ευχαριστεί.

"Πολύ ωραίο το δωμάτιο." Είπα αφού πρώτα το έψαξα λιγάκι.

"Ελπίζω να σου αρέσει. Είπα να μην είναι μέσα στην πόλη για να είναι πιο ήσυχα." Είπε αφήνοντας την βαλίτσα στο πάτωμα.

Τον αγκάλιασα.

"Ευχαριστώ πολύ. Είσαι υπέροχος."

Χαμογέλασε.

"Λοιπόν θες να κάνουμε μια βόλτα εδώ κοντά;" ρώτησε και σήκωσα τους ώμους μου.

Αφήσαμε την κάρτα στη ρεσεψιόν και φύγαμε από το ξενοδοχείο. Κάναμε μια βόλτα στην περιοχή.

Ειχε μερικά μικρά μαγαζάκια. Πολύ φιλόξενοι άνθρωποι όλοι όσοι συναντήσαμε. Μείναμε έξω μέχρι το μεσημεράκι. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Κοιμηθήκαμε.

Τι Γίνεται Με Εμάς; (1,5)Where stories live. Discover now