Φίλιππος και Φοίβη.

141 17 2
                                    

Φίλιππος.

Είμαστε ήδη μερικές μέρες στην Ελλάδα. Η Αρλίντα μένει στο σπίτι μου. Το ίδιο και ο Άγγελος. Η μάνα τον αγριοκοιταζει και του φωνάζει καμιά φορά.
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι σχετικά με τον γάμο. Υπάρχουν πράγματα για τα οποία πρέπει να φροντίσω εγώ. Σήμερα έχουμε συνάντηση με τον Ορέστη. Και με το ζεύγος μόνο μια φορά συναντήθηκα. Μόνοι μας.

Ξύπνησα. Σηκώθηκα και τεντωθηκα. Άνοιξα το παράθυρό μου. Μπήκε φως στο δωμάτιο.

"Γιατί μου το κάνεις αυτό;" ρώτησε νυσταγμενα η Αρλίντα και κάλυψε τα μάτια της.

Την πλησίασα. Κάθισα το κρεβάτι δίπλα της.

"Γιατί μου αρέσει να σε νευριάζω." Την πείραξα. Εκείνη έκανε μια ειρωνική γκριμάτσα. Της φίλησα την μύτη.

"Άντε Σήκω." Της είπα κι άρχισα να την γαργαλάω.

Σηκώθηκε. Μαζέψαμε τα σκεπάσματά μου από το πάτωμα. Εγώ κοιμάμαι κάτω κι αυτή στο κρεβάτι. Πήγα στο μπάνιο και την άφησα μόνη της.

Φοίβη

Χαίρομαι που τα αδέρφια μου γύρισαν. Η αλήθεια είναι πως δεν είχα αρκετό χρόνο και δεν τους είδα καθόλου. Οι ώρες που ήμουν στο σπίτι δεν ήταν αυτοί και το αντίστροφο. Βασικά ο Άγγελος δεν βγαίνει και πολύ από το σπίτι και τον έχω δει για λίγο.

Έμαθα ότι ήρθαν με μια κοπέλα. Ακούω την πόρτα να ανοίγει και βλέπω τον Φίλιππο να μπαίνει στο μπάνιο. Με σιγανά βήματα πήγα έξω από το δωμάτιό του. Χτύπησα την πόρτα. Μπήκα στο δωμάτιο. Μια γλυκιά κοπέλα ήταν σκυμμένη πάνω από μια βαλίτσα.

"Γειά σου." Της είπα. Μου χαμογέλασε.

"Είσαι η Φοίβη σωστά;" ρώτησε

"Εγώ ειμαι." Της είπα.

"Χαίρομαι πολύ που επιτέλους σε γνωρίζω. Με λένε Αρλίντα." Είπε και μου έδωσε το χέρι της.

"Καλώς ήρθες." Είπα

"Σε ευχαριστώ πολύ. Είσαι τόσο γλυκιά." Είπε

"Κι εσύ. Αρλίντα, τι θα κάνετε το απόγευμα;" ρώτησα και σήκωσε τους ώμους.

"Εγώ δεν κανονίζω τίποτα. Όπου με πηγαίνει ο Φίλιππος πηγαίνω." Εξήγησε.

Το σκέφτηκα λίγο.

"Αν προλάβετε μπορείτε να έρθετε στην παράσταση του μπαλέτου; Είναι η πρώτη παράσταση μου." Είπα. Με αγκάλιασε.

"Μάλλον έχεις άγχος. Μην αγχώνεσαι. Πόσα χρόνια χορεύεις;" ρώτησε

"Από τα πέντε μου. Οκτώ χρόνια δηλαδή. Λογικό είναι να έχω άγχος. Είναι η πρώτη ημιεπαγγελματικη μου παράσταση." Εξήγησα

Τι Γίνεται Με Εμάς; (1,5)Where stories live. Discover now