Everybody.

149 15 8
                                    

Ελβίρα.

Σήμερα είναι ο γάμος. Αν και έχουμε ακόμη περίπου 3 ώρες, το σπίτι έχει γεμίσει κόσμο. Η μαμά ήταν ήδη έτοιμη. Είναι πολύ άνετη κι ας τρέχει. Μιλάει με τον κόσμο, σερβίρει διάφορα ποτά και τακτοποιεί τα δώρα που φέρουν. Είμαι στο δωμάτιο με την κομμώτρια. Όταν σχεδόν τελειώσαμε η Φοίβη ήρθε κοντά μου. Έχουμε ίδιο χτένισμα. Πλεξιδες που υπήρχε πλεγμενη μια μωβ κορδέλα. Δεν έχουμε ντυθεί ακόμη. Έχω και των δύο τα φορέματα εδώ.

"Ελβίρα μου εγώ ποιο Φοράω;" ρώτησε η Φοίβη

"Όποιο θέλεις. Αφού έτσι κι αλλιώς ίδια είναι. Ντύσου εσύ πάω να φέρω τα λουλούδια." Λέω και πηγαίνω να βγω από το δωμάτιο.

Βλέπουμε τον κολλητό μας,Ολύμπιος, να μπαίνει στο δωμάτιο.

" Αστο Ελβίρα μου. Πάω εγώ να τα φέρω. Ντυθείτε εσείς." Είπε.

Φοράμε τα φορέματα μας.

"Δεν θα βαφτούμε λιγάκι;" ρώτησε

Γέλασα.

"Ας βαφτούμε. Λίγο όμως. Δεν είμαστε εικοσαρες." Θυμίζω.

Γελάει. Βγάζω μερικά καλλυντικά από το συρτάρι και αρχίζουμε να βαφομαστε.

"Πιο όμορφες είστε αβαφες." Λέει ο Ολύμπιος

"Πάντα όμορφες είμαστε" γελάει η Φοίβη.

Μας κοίταξε καλύτερα. Φοράμε και οι δύο κοντά μωβ φορέματα. Στην πλάτη δεν υπάρχει ύφασμα. Στην μέση δηλαδή εκεί που άρχιζε ξανά το ύφασμα πίσω από την πλάτη, υπήρχε ένας φιόγκος.

"Είστε και οι δύο κούκλες." Μας λέει χαμογελώντας.

Ηλίας.

Κάθομαι στο σπίτι μου το οποίο γεμίζει σιγά σιγά με κόσμο. Έχουν έρθει φίλοι και συγγενείς. Πίνουν μπύρες και κρασί. Εγώ προτιμώ να μην πιω. Μου κάνουν διάφορα αστεία και γελάω.

"Πήγε 7 η ώρα. Ηλία παιδί μου ακόμη δεν ντυθηκες;" είπε η μάνα μου.

Πήγα στο δωμάτιο με τους κουμπάρους. Φοράω το πουκάμισο και το παντελόνι. Οι κουμπάροι μου δίνουν την ζώνη και και το σακάκι. Είμαι έτοιμος. Με βάζουν να καθίσω σε μια καρέκλα.

"Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό." Εξήγησαν

Αρχίζουν να με ξυρίζουν υποτίθεται. Ο φωτογράφος τραβά συνεχώς φωτογραφίες.

Λίγο πριν φύγουμε μένω μόνος στο δωμάτιο με τον Ορέστη.

"Χαίρομαι πολύ που παντρευεστε. Υποσχεσου ότι θα την κάνεις ευτυχισμένη." Είπε χαμογελώντας

Τι Γίνεται Με Εμάς; (1,5)Where stories live. Discover now