Ακούω το ξυπνητήρι. Το κλείνω. Γυρνάω πλευρό. Χαϊδεύω την πλάτη της Φαίης.
"Ψυχή μου ξύπνα." Της ψιθυρίζω στο αφτί.
Εκείνη έκανε ένα "Μμμ" κι έδειξε να συμφωνεί.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι. Έκανα μπάνιο. Ετοιμάστηκα. Φόρεσα ένα πουκάμισο και ένα παντελόνι. Η Φαίη φόρεσε ένα στενό τζιν κι ένα φαρδύ πουκάμισο.
Καθίσαμε στο τραπέζι για πρωινό. Έφαγε δύο φρυγανιές και ήπιε λίγο τσάι. Εγώ ήπια λίγο καφέ.
Φόρεσα το παλτό μου κι εκείνη το δικό της. Έπιασε έναν σφιχτό κότσο τα μαλλιά της. Φαινόταν ξεκάθαρα το καθαρό της πρόσωπο. Πήρε τη τσάντα της. Πήρα κι εγώ τον φάκελό μου.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο. Πήγαμε προς το νηπιαγωγείο που δουλεύει η Φαίη. Ευτυχώς δίπλα είναι το Δημοτικό που δουλεύω εγώ.
"Δεν τα αντέχω άλλο τα πιτσιρίκια. Μήπως δεν είμαι για αυτή την δουλειά;" ρώτησε με βλέμμα γεμάτο παράπονο.
"Η καλύτερη είσαι. Πήγαινε τώρα" είπα και την φίλησα .
Το τελευταίο καιρό είχε κουραστεί από κάτι θεατρικά που ετοιμαζαν για το τέλος της σχολικής χρονιάς. Έλεγε πως δεν τα αντέχει μα όταν έμπαινε στην τάξη άλλαζε η διάθεσή της.
Πήγα προς το σχολείο. Μπήκα μέσα στο προαύλιο.
"Καλημέρα κύριε." Αρχισαν να ακούγονται οι παιδικές φωνούλες.
"Καλημέρα παιδιά μου." Απαντούσα με χαμόγελο.
Μπήκα στο γραφείο των δασκάλων. Όλοι μου φαίνονται συμπαθητικοι. Βγάζω μερικές φωτοτυπίες. Το κουδούνι χτυπά. Κάνουμε προσευχή στο προαύλιο και με προσοχή μπαίνουμε στο σχολείο. Μπαίνω στην αίθουσα κι αρχίζω το μάθημα.
Οι ώρες περνούν ευχάριστα. Είναι πολύ όμορφο που βλέπω τα παιδιά να ενδιαφέρονται για το μάθημα και να συμμετέχουν.
Λίγο πριν χτυπήσει το τελευταίο κουδούνι είπα στα παιδιά να μαζέψουν ήσυχα τα πράγματά τους.
"Λοιπόν παιδιά, την Δευτέρα από ότι όλοι ξέρουμε δεν έχετε σχολείο. Την Τρίτη πάτε εκδρομή. Στη θέση μου θα έρθει ο κύριος διευθυντής." Είπα τα παιδιά απογοητευτηκαν.
"Δεν συμπαθείτε το κύριο διευθυντή; Αυτός που επέτρεψε να μην έρθετε ούτε την Τετάρτη σχολείο μόνο το δικό σας τμήμα." Τους Ανακοίνωσα. Τα παιδιά φώναζαν από χαρά.
Το κουδούνι ακούστηκε.
"Τα λέμε την Πέμπτη λοιπόν." Είπα ανοίγοντας την πόρτα.
YOU ARE READING
Τι Γίνεται Με Εμάς; (1,5)
Teen FictionΜερικά χρόνια μετά.... Οι ήρωες του "Τι γίνεται με εμας" μας παρουσιάζουν τις ζωές τους. Πόσο μπορεί να έχουν αλλάξει άραγε;