Τέλος.

197 15 16
                                    

Ζωή.

Ακούω το ξυπνητήρι κι ανοίγω τα μάτια μου. Ο Michael πατάει το κουμπί και κλείνει το ξυπνητήρι.

"Τι ώρα είναι;" ρωτάω ανοιγοκλεινοντας τα μάτια μου.

"Είναι νωρίς ακόμα. Κοιμήσου." Λέει

Σηκώνεται από το κρεβάτι και πηγαίνει προς το μπάνιο. Δεν έχει ξημερώσει ακόμη καλά καλά.

Σηκώνομαι κι εγώ. Ανοίγω τη ντουλάπα. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο που θα δουλέψω. Διαλέγω ένα πουκάμισο κι ένα παντελόνι. Αν κι έχω μια εβδομάδα εδώ, τα πράγματά μου δεν έχουν βγει από τις βαλίτσες.

Πηγαίνω στην κουζίνα και φτιάχνω καφέ. Φοράω ακόμη το νυχτικο και την σατέν ρόμπα μου καθώς κρατώ ένα φλιτζάνι ζεστό καφέ. Ο Michael εμφανίζεται στην κουζίνα ψάχνοντας τον επαγγελματικο του φάκελο με τα σχέδια.

"Στην καρέκλα είναι." Του λέω και του δείχνω την καρέκλα.

"Ευχαριστώ πολύ μωρό μου." Λέει και με πλησιάζει. Αφήνω το φλιτζάνι και του φτιάχνω λίγο την γραβάτα. Εκείνος πίνει λίγο από τον καφέ μου.

"Έτοιμος!" Λέω και τινάζω λιγάκι τον ώμο του.

"Έχω αργήσει." Λέει καθώς κοιτάζει το ρολόι.

Αρπάζει τον φάκελό του. Μου δίνει ένα πεταχτο φιλί και πηγαίνει προς την πόρτα.

"Θα τα πούμε το μεσημέρι που θα πάμε για το σπίτι. Μην το ξεχάσεις." Φώναξε.

"Ευτυχώς που μου το θύμισες. Τα λέμε τότε." Λέω.

Η πόρτα κλείνει. Μένω μόνη. Κάνω ένα μπάνιο για να είμαι φρέσκια την πρώτη μέρα στη δουλειά. Βγαίνω από το μπάνιο, Ντύνομαι και πιάνω μια ψηλή αλογοουρά τα μαλλιά μου. Φοράω στο λαιμό ένα μακρύ κολιέ. Βάζω λιγάκι άρωμα. Παίρνω την τσάντα και το σακάκι μου και φεύγω από το σπίτι. Παίρνω ένα ταξί γιατί το σπίτι δεν είναι και τόσο κοντά. Σε περίπου 10' φτάνουμε. Κοιτώ την μεγάλη αυλή και τα τέσσερα κτήρια που υπάρχουν. Μπαίνω σε ένα από αυτά. Πηγαίνω στο γραφείο της διευθύντριας.

"Καλημέρα Ζωή. Πως νιώθεις που είναι η πρώτη σου μέρα εδώ; Ελπίζω να είσαι καλά." Λέει η διευθύντρια.

"Νιώθω υπέροχα και πιστεύω πως είμαι έτοιμη." Απαντώ.

Σηκώνεται κι αρχίζουμε να περπατάμε στο εσωτερικό του σχολείου.

"Είναι η πρώτη σου φορά σωστά;" ρωτάει

"Ναι" απαντώ

"Καλή αρχή λοιπόν." Λέει κι ανοίγει μια πόρτα.

Τι Γίνεται Με Εμάς; (1,5)Where stories live. Discover now