Zanim przeczytasz i dałeś/aś się nabrać na trolla w poprzednim rozdziale, przeczytaj poprzedni rozdział!
*Następnego dnia*
Rano*Oczami Katy*
Obudziłam się po tym "koszmarze" wieczorem. Była godzina 10 rano. Dobra pora wracać na statek. Gdy byłam przy statku usłyszałam kłótnie Lloyd'a z Jay'em.
-Ty ciągle nie rozumiesz, że ona chciała cię zabić?! - Krzyknął Jay.
-Ona by tego nie zrobiła! Poza tym... Ty ciągle zmyślasz!- Upierał się Lloyd.
-Dobra, ale jeśli coś ci zrobi, nie licz na moją pomoc.
-Dobra! I tak jej nie potrzebuje!
Jay wyszedł wkurzony z pokoju. Nawet mnie nie zauważył. Poszłam do pokoju i zobaczyłam jak zaczął niszczyć meble.
-Lloyd przestań- Powiedziałam spokojnym głosem.
-O Katy wróciłaś!
Poszedł i mnie pocałował.
-Jak się czujesz?
-Po twojej herbatce o wiele lepiej i nie mam już złamanych kości- uśmiechnął się uroczo.
-Wiedziałam, że Ci się polepszy- również się uśmiechnęłam - A tak w ogóle co się stało rano?
-Ehh... to było tak:
Zrobiłem małą zbiórkę. Po wyjaśnieniu wszystkiego poszedłem do pokoju.-Ale nie powiedziałeś im o nas?-Wtrąciła Katy.
-Oczywiście, że nie. Dobra kontynuując:
Poszedłem do pokoju. Kiedy siedziałem na łóżku do mojego pokoju wszedł Jay.-Naprawdę?
-Ale o co Ci chodzi?
-O ten twój durny pomysł!
-Jay wszyscy się zgodzili. Nawet sensei powiedział, że to wspaniały pomysł! Więc naprawdę nie wiem o co Ci chodzi!
-Hmm... Może o to, że ona PRÓBOWAŁA CIĘ ZABIĆ!
-Jay... Chyba już na ten temat rozmawialiśmy.
-Lloyd, ale ty po tej "herbacie" zemdlałeś!
-Ty ciągle nie rozumiesz, że ona chciała cię zabić?!
-A reszte juz znasz...
-Ehh... Niestety- odparła Katy.
-A tak schodząc z tematu to.... pójdziesz ze mną na randkę?
-A kiedy?- powiedziała szczęśliwa.
-*Wdech* Teraz!- Krzyknąłem.
-Coś późno informujesz!- Powiedziała obrazona.
-Ale nie obrażaj się! BŁAGAM!
-Ha! Mam Cię again! Dobra ide się przebrać.
-Ehh... Ja z nią nie wytrzymam- Powiedziałem śmiesznie pod nosem.
-Bardzo zabawne haha...- Powiedziała z ironią w głosie.
~~~
Hejka sorki za tak długą nieobecność i za krótki rozdział! Ale niestety rzadko się widujemu! Wybaczcie nam!
CZYTASZ
I Hate You, I Love You ~ Lego Ninjago
Fiksi PenggemarAlice ma 14 lat. Jest jedynaczką, noo tak jakby jedynaczką. Jej rodzice to Maria i Piotr. Dziewczyna za niedługo będzie miała 15 lat. Jednak nie wiedziała że jej urodziny bardzo dużo zmienią w jej życiu.