*Luke*
Byłem mega wkurzony na Irwin'a. Nie ! Co ja gadam?! Na siebie. Bałem się... Bałem się powiedzieć Meg o Arz. Może i był to po części ułożony związek... Nie musiała robić z tego takiej wielkiej awantury, no bo hej! Nie byliśmy razem, sama dała mi do zrozumienia, że do mnie nic nie czuje, po drugie zamiast pogadać ze mną od razu poleciała w ramiona do mojego byłego najlepszego przyjaciela.
Dobrze, że teraz nie koncentrujemy, bo serio... Niedałbym rady....
Usłyszałem piski, więc przybrałem na twarz maskę szczęśliwego Hemmingsa i zbliżyłem się do fanek. Gdyby nie te gówniany kontrakt z Modestem siedziałbym sobie w pabie pijąc piwo, ale co? Nie mogę.
- Hej dziewczyny - przywitałem się przytulając trzy dziewczyny do sobie.
- OMG, Jezu, Nie wierzę...- słyszałem. - Mogę sobie zrobić z tobą zdjęcie? - Zapytała jedna.
- Jasne. Daj telefon.
Podała mi go, a ja sprawnie włączyłem serie dwudziestu zdjęć. Zacząłem robić głupie miny, dziewczyna próbowała uśmiechać się i powstrzymywać swój śmiech. Po skończonej sesji wybuchnęła nieopanowanym śmiechem. Nie powiem, ale fanki zawsze poprawiały mi chumor. Teraz też tak było, lecz jeszcze buzyjąca nienawiść do Irwina nieulotniła się. Powtórzyłem serie zdjęć jeszcze na dwóch telefonach i gdy miałem już odchodzić jedna brunetka zawołała mnie.
- Luke! Poczekaj!
- Co się stało?
- Mam pytanie.... - zaczęła nieśmiało.
- Tak?
- No bo... Na waszym snapie kilka godzin temu pojawiła się jakaś dziewczyna.... - zmarszczyłem brwi, dziewczynę zaskoczyła chyba moja reakcja, ale ruchem ręki kazałem jej kontynuować. - Ja... Chciałabym wiedzieć kto to jest... Powiesz mi, ekhem.. nam?
W mojej głowie zrodził się szatański plan....
-----------
Zbliżamy się powoli do końca!
Chciałam inaczej napisać to ff, ale robi sie ono coraz bardziej nudne i monotonne. Postanowilam fo jednak nie usuwać tylko zakończyć je tak jak planowałam... ☺😊
CZYTASZ
KIKing 2 || L. Hemmings
FanfictionLuke i Meg są oddzieleni o kilka tysięcy kilometrów. Pewnego dni jednak Meg dowiaduje się czegoś przypadkiem... Czegoś, czego nie powinna się dowiedzieć, a ta informacja zmieni jej całe życie ©2016/2017