A więc, jeśli ona gra tak, to ja gram tak.
Kiedy ja się zrobiłem taki hamski?!
- Ta dziewczyna to chyba już dziewczyna Ashton'a. - Luisa zrobiła wielkie oczy - Niestety więcej nie mogę Ci powiedzieć.
- Oh.... Dziękuję Luke, za wszystko..
Nie wiedziałem co jak powiedzieć, więc szczerze uśmiechnąłem się do niej, a może bardziej do siebie?
Wyciągnąłem telefon i wybrałem numer Ashton'a.
- Hej Irwin - Zakpiłem.
- Pomyłka Hemings - odpowiedział mi kobiecy głos.
- O siemka Megan. Byłaś już na tweeterze?
Ja aż tak bardzo wierzyłem w ten fandom? Jezuniu... To się robi przerażające.
- O co ci chodzi Luke? - Jej głos zadrrzał.
- Nie wiesz? To lepiej sobie trendy sprawdź kochanie - zaśmiałem się głupio po czym zakończyłem rozmowę.
*Ashton*
Wyszedłem z łazienki zostając otępiałą Megi w kuchni. Szybko zareagowałem ujmując jej dłonie w swoje.
- Co jest? - Patrzyłem w jej oczy. Były zaszkolne. - Ej! Megi!
Była nieobecna wzrokiem...
Zabrałem jej telefon, by zobaczyć czy to właśnie on był powodem takiego stanu.
- Ja pierdole...
W trendach światowych byłem ja...
Wszystko chodziło o moją Meg..
#AshtonhasgotagirlfriendNie powiem... bardzo, bardzo oryginalny #.
Z ciekawości zacząłem przeglądać tweety.,,Spotkałam dziś Luke'a i on mi powiedział, że na snapie jest dziewczyna Ashton'a. Nie chciał jednak wyjawić jej imienia...''
Bez namysłu zacząłem przeglądać profil tej dziewczyny. Miałem telefon od brunetki, więc napisałem do dziewczyny.
@Meganek : Hej ☺ Jesteś pewna że właśnie tak powiedział Ci Luke? Bo wiesz... Kolejna drama...
@HeyEverybody : Tak rozmawiałam z nim jakieś 2 godz. Temu.
@HeyEverybody : Czemu uważasz, że kolejna drama?
@Meganek : No nie wiem.. ile dram było z Arz czy Bry?
@HeyEverybody : Ten fandom ma jakiś honor, a przecież nie będziemy oceniać dziewczyny po tym że chodzi w getrach, choć pewnie większości będzie to pasować, że nie ubiera się jak dziwka, ale nie ukrywajmy znajdą się osoby, które będą uwarzac, ze ona nie jest godna Ash'a.
@Meganek : Wow.. a Ty Co myślisz?
@HeyEverybody : Ja próbuje być bezstronna i cieszyć się szczęściem idoli, ale naprawdę czasami Arz doprowadza mnie do szału. Ale tak ogólnie to fajnie by było gdyby tak laska nie okazała się sztuczną szmatą i nie leciała na jego kasę...
@Meganek: Wow... ok..
Nie wiedziałem, że są osoby, które ograniczają się od udziału w dramach, których tematem są nasze pseudodziewczyny... Bo w zasadzie żaden z nas nie był w prawdziwym związku.
Pokreciłem głową z zamyśleniem. Czeka mnie teraz trudna rozmowa.
- Megi chodź tu - krzyknąłem i usiadłem na sofie w salonie.
CZYTASZ
KIKing 2 || L. Hemmings
FanfictionLuke i Meg są oddzieleni o kilka tysięcy kilometrów. Pewnego dni jednak Meg dowiaduje się czegoś przypadkiem... Czegoś, czego nie powinna się dowiedzieć, a ta informacja zmieni jej całe życie ©2016/2017