Marinette POV
Acum doua saptamâni am împlinit 7 ani decand eu si Adrien suntem impreuna. Si acești saptebani au trecut mai repede ca niciodata. Cineva ciocane la usa.
- Intra!
- Scumpo, trebuie sa fi gata in...
Mama se uita la mine si zâmbi. Cred ca ii dădură si lacrimile.
- Mama, e totul in regula? o intreb eu venind ușor lângă ea.
- Da. Te-ai facut asa mare. Parca ieri ma jucam cu tine cu păpușile. Parca ieri ai terminat liceul. Parca ieri erai o fetița. Si acum uite: o femeie in toata firea in ziua nunții. Sunt asa mândra de tine!
- Mersi, mama. Acum poți sa ma ajuti putin cu rochia, te rog?
- Sigur!
Ma ajuta sa imi închid fermoarul de la rochie si sa imi aranjez parul. Nu credeam niciodata ca o sa ma vad asa. Ma întorc spre mama si zambesc. Ea ma ia de mana si duce la tata, iar acesta ma duce la altar. Acolo era Adrien, iar lângă el stăteau cavalerii lui de onoare: Nino si Jack. Domnișoarele mele de onoare: Alya, Eve si micuța Jeny, verișoara mea, erau in fata mea cu buchete de flori. Il vad le Adrien cum roșește cand ma vede si chicotesc. Cand ajungem sa fim fata in fata ii fac cu ochiul. El imi zâmbește si facem jurămintele. După toata treaba cu biserica, ne-am dus la restaurant unde avea loc petrecerea. Acolo ne-am întâlnit si cu nașii de nunta care erau, si habar nu am ce a fost in capul meu cand am acceptat chestia asta, Cloe si soțul ei John. Ne așezăm la masa si radem toata seara. După câteva ore de petrecut, cineva ma ia de mana si ma duce într-un loc ascuns. Era varul lui Adrien, Max.
- Stai aici! Eu te-am furat. rade el si imi face cu ochiul.
- Sigur. rad eu cu pofta.Adrien POV
Ce sentiment ciudat am avut cand am văzut-o pe Marinette la altar! Am roșit tot. Vorbeam cu Nino si beam bere, iar la un moment dat Max oprește muzica si ia microfonul.
- S-a furat mireasa!Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!