- Spune odata ca ma îngrijorezi! ma răstesc eu la mama.
- Scumpo, te muți.
- Ce?! Toti trei?
- Nu. Doar tu.
Atunci imi amintesc de bilete pe care le-am vazut cand am dat peste Eve.
- Biletele alea 3. Voi nu ați venit doar sa ne vedeți, nu-i asa?
Matusa da din cap aprobator.
- Miercuri?! Dar prietenii mei! De ce vrei sa ma desparți de ei?! De Mark, Gia si restu'. De voi. imi dau mie lacrimile.
- Scumpo. Te vei duce in Anglia la matusa ta unde vei primi bursa la unul dintre cele mai bune licee din lume si vei deveni fotomodel. Vei avea mai multe șanse sa ajungi ce iti dorești acolo.
- Dar vreau sa ramân aici! La prietenii mei! La scoala mea!
Astea sunt ultimele cuvinte, apoi ies pe usa si fug acasa la Gia. Tatăl ei ma primește călduros si ma conduce pana in camera ei. Cand ajung acolo izbucnesc iar in plâns.
- Emma! De ce plângi?? vine ea îngrijorată lângă mine.
Giana POV
Reușesc cu greu sa o liniștesc pe Emma pentru a-mi povesti tor ce s-a intamplat. Nu am văzut-o niciodata plângând. Mereu a vrut sa se dovedească a fi tare, dar de data asta e ceva grav.
- Acum poti sa imi spui ce ai pățit?
- Gia, ma mut. spune ea rapid.
- Cum adică te muți??
- Matusa si unchiul meu au venit sa aici deoarece Miercuri vor sa ma mute la ei acasa in Anglia.
Eram trista si nu știam ce sa ii zic. Il sun pe Matk sa vina cat de repede poate. El ajunse in câteva minute si intra brusc in camera mea.
- Am ajuns! spune el gafaind. Care e urgenta?
Emma se uita la el si lasa capul in jos. Imi face semn sa ii spun eu.
- Mark, Emma se muta in Anglia.
- Cum?! De ce.
Mark POV
După ce Gia imi povestește tot ma asez lângă Emma si o privesc in ochii care mereu i-am vazut veseli, dar acum sunt triști. O strâng in brațe si ii dau un pupic pe frunte.
- Va fi totul bine, iti promit. ii spun eu.
- Asa sper si eu. spuse Emma cu vocea ei care odata era vesela si convingătoare.Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!