Adrien POV
Tradiția nu s-a schimbat. Toti au amutit si au așteptat sa reactionez. Nino ma bate pe umăr. Ma duc pr scena lângă Max.
- Ce vrei in schimb pentru mireasa? il intreb eu amuzat.
- Trei sticle cu whisky si patru de bere! tipa Max.
Eu dau din cap, iar Jack si Nino i-au adus ce a cerut. El da din cap triumfător.
- Aduceți mireasa!
Marinette iese râzând cu John.
- Uiteti mireasa, prietene! striga el si mi-o da pe Marinette.
Ea imi zâmbește si ma ia la dans. Toata noaptea am dansat. De atunci totul s-a schimbat.Marinette POV
Hock Moth nu a mai apărut, deci nici Buburuza si Motan Noir nu au mai iesit in acțiune. După nunta, ne-am dus acasa la Adrien si ne-am culcat. Eram amândoi extenuați. Am stat vreun an si 5 luni la Adrien acasa.
Eram acum la spital. Doctorul imi făcea o radiografie.
- Rezultatele puteți veni sa le luați peste 2 ore.
- Multumesc.
Ies pe usa si il întâlnesc pe Adrien.
- Rezultatele vin in 2 ore. Putem merge unde mi-ai promis?
- Sigur. Haide!
Mergem si ne urcam in masina. Peste 15 minute ajungem la destinație.
- Cum ti se pare? ma intreaba Adrien.
- E minunat.
Adrien mi-a arătat fiecare colțisor din viitoarea casa. Mi-a arătat grădina si putin din casa.
- In cat timp va fi gata? il intreb eu.
- In câteva luni.
- Perfect. Acum ar fi cazul sa mergem la spital. Mai putin si ies rezultatele.
- Sigur.
Ne urcam in masina si ne punem centurile. Pe drum ne întâlnim cu Alya si Nino si ii luam cu noi. Ajungem la spital. Așteptam doctorul in timp ce Alya ma încearcă sa imi alunge emoțiile. Atunci doctorul iese din laborator.
- Doctore? spune Adrien.
- Rezultatul a iesit....Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!