Mark POV
Încă fugim, dar Gia mã opri deoarece Emma dispăruse.
- Unde ar putea fi??? striga ea îngrijorată.
- Mergem sa o căutam, dar mai întâi să-l ducem pe micuțul asta in siguranța. spun eu luându-l pe Coby in brațe.Emma POV
M-am depărtat de prietenii mei si m-am transformat in Motan Noir. Nu îmi vine sa cred ca s-a întors femeia asta buna de nimic! Fug pe case si mã uit prin tot orașul. Trebuie sa o găsesc. Deodată cineva mã împinge din spate si cad de pe un bloc.
- Au.... spun eu ridicându-mã de pe solul care nu e prea moale.
Atunci femeia se aruncã pe mine și își bagã ghearele în umãrul meu. Eu țip de durere, iar ea se dã jos de pe mine râzând malefic.
- Ți-a fost dor de mine, motãnel? Sau ar trebui sã îți spun pisicuțo, având în vedere cã ești o fatã.
- Sincer nu mi-a fost dor de tine. spun eu plictisitã.
- Chiar te-a lãsat Marinette sã ți miraculosul și sã ai de-a-face cu mine? Hai cã nu a ales așa bine de data asta.
- Pisicã Albã! Taci! Gata! M-am sãturat sã vorbești de greșelile ei.
- O, ca cea când s-a luptat când era însãrcinatã?
- Tata era în pericol de moarte!
- Da, dar puteai sã ai un frate. Putea el sã suporte ce suporți tu acum: lupta cu mine. spune ea rânjind.
- Nu mai vorbi de Lucas și sã terminãm odatã cu asta! spun eu fãcând ca o pisicã furioasã. Ești o lașã! Te temi de mine!
- Prostii. Nu îmi e fricã de o adolescentã!
- A, da? Atunci de ce ai încercat sã mã elimini de 5 ori când eram mai micã? Ia spune!
- Am avut motivele mele. spune ea dându-și pãrul pe spate.
Eu sar pe ea și pornim o luptã de pisici. Ea mã ia și mã aruncã într-un zid. Încerc sã mã ridic, dar nu pot. Mã mai dã de alți pereți și cu atât mai greu încerc sã mã ridic.
- Marinette și Adrien nu trebuiau sã îți accepte soarta în a purta acest inel. spune ea ridicându-mi capul. Te dai bãtutã deja? rânjește ea și îi simt sentimentul de învingãtoare pe care îl are.
Se lãsã un moment de liniște.
- Chiar vrei sã vin dupã tine pânã în Anglia și sã mai ai povara asta pe umeri? Nu are rost! Eu trebuia sã fiu mama ta, dar draga ta mamã a venit și l-a cucerit pe iubitul meu Adrien. Puteam fi Lila Agreste, dar nu! Sã fie Marinette Agreste! Emma, iubito. Țin mult la tine, dar dacã vei continua sã te comporți așa: optimistã și secretoasã fațã de prietenii tãi, totul se va termina aici.
- Nici moartã nu o sã îmi poți lua miraculosul. spun eu încet.
- Prea bine.
Nu știu de unde scoate o ditamai sabia cu care avea sã mã omoare.
- Somn ușor! îmi spune ea râzând malefic.
Atunci mã simt pierdutã. Închid ochii și încerc sã nu mã mai gândesc la ce mã așteaptã, dar momentul acela nu mai venea. Deschid ochii și îl vãd pe Lup care ține sabia Pisicii Albe.
- Buburuzo! E slãbitã! ajut-o! strigã el.
Apoi cineva mã ajutã sã mã ridic și mã duce la adãpost.
- Bubu, trebuia sã o lãsa-ți sã mã omoare.
- Cum sã facem asta?!?! Nu voiam sã te pierdem!
- Dar acesta era destinul....
- Și noi l-am schimbat. spune ea îmbrãțișâdu-mã.
- E un pic ciudat. spun eu râzând.
- Adicã?
- Eu eram cea care te liniștea înainte.
Ea îmi zâmbește și pleacã sã-l ajute pe Lup. Știți momentul acela când îți este derulatã toatã în fața ochilor pentru câteva secunde? Acest moment mi s-a întâmplat mie acum. Mã simțeam mai puternicã. Mã ridic și intru în acțiune. Îmi vãd partenerii ce zãceau pe jos rãniți.
- Asta e doar între noi douã! strig eu spre ea.
- În sfârșit ai apãrut! spune ea bucuroasã.
Începem lupta și reușesc dupã mult timp sã o înving. Îi iau inelul alb și o las pe Lila pe jos, dar sun salvarea deoarece era rãnitã. Îmi ajut colegii sã se ridice, care din fericire și-au revenit și plec. Ajung acasã și mã detransform. Mama vine și mã îmbrãțișeazã.
- Știu tot. spune ea fericitã. Ce mã bucur cã ai reușit!
- Și eu sunt mândru de tine. spune tata și mã ia în brațe.
Cel mai frumos moment e o simplã îmbrãțișare de familie.Hey! Dacã v-a plãcut nu uitați sã comentați și sã votați!
Si am o noua carte Dispariția Lailei. Nu e despre Miraculous, dar va rog sa trageți fi cu ochiul pe acolo sa imi ziceți ce păreri aveți. Please😅
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!