Nu s-a mai intors

572 45 6
                                    

Asta e al treilea capitol pe ziua de azi. Băii da m-a lovit inspiratia rau de tot😂

Emma POV
Salut! Eu sunt Emma Agreste si am 15 ani. Locuiesc doar cu mama deoarece tata a dispărut pe neașteptate in ziua cand doctorul a afirmat ca mama e însărcinată cu mine. Mama nu vrea sa vorbească cu mine despre subiectul asta, deci nu va pot spune nimic. Am o nașă mai enervanta decât orice creatura de pe lume.
Acum sunt in drum spre casa prietenului meu cel mai bun, Mark. Facem un proiect impreuna pentru scoala. Ajung vesele la el si apăs pe sonerie. Imi deschide mama lui.
- Hey, Emma!
- Buna ziua. Mark este acasa?
- L-am trimis pana la magazin, dar o sa vina in câteva minute. Intra.
Zambesc si ma așez pe canapeaua moale din sufragerie. Mama lui Mark se uita fix la mine si zâmbește.
- Semeni cu mama ta si ai ochii tatălui tău. Si te rog sa imi spui Alya.
- Ok, Alya. Dar stai! O cunosti pe mama?
- Suntem cele mai bune prietene.
- Si pe tata?
- Era cel mai bun al soțului meu, Nino.
- Poți sa imi spui ce s-a intamplat?
- Mama ta nu ți-a spus?
- Nu. Nu a vrut să-mi zică.
- O să-ți spun, dar daca afla mama ta ca stii de la mine, te ard.
- Ok. spun eu râzând.
- In ziua in care mama ta a aflat ca e însărcinată a venit la mine. Stăteam in sufragerie cand un răufăcător a atacat-o pe Stacy. Am mers cu toții sus, iar tatăl tău s-a dus sa salveze situația ca Motan Noir. Stii cine e el, da?
- Asta stiam ca ei doi erau supereroi.
- Perfect. Trecută deja zile întregi, dar Adrien nu apăruse. Mamei tale i-a părut rau ca nu l-a putut ajuta si ca mai rau: te-a lăsat pe tine fără un părinte. Nimeni nu l-a mai vazut. Marinette a stat singura cu tine si încă il așteaptă. Singurul lucru pe care l-a găsit Nino de la el a fost asta.

Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum