Mai vedem noi...

398 33 2
                                    

Emma POV
Cineva ma contactează pe Skype. Era Mark.
- Buna, Mark!
- Buna, Emma!
- Spune tot. Cum a fost cu Gia? Si sa nu omiți niciun detaliu ca vin cu câinele la tine!
   - Nu cred ca Coby m-ar musca având in vedere ca ma cunoaște decand era pui.
   - Nu cred ca Coby te-ar asculta pe tine  si nu m-ar asculta pe mine. Acum nu mai schimba subiectul si spune!
   - A fost minunat! Gia e chiar mai drăguța decât mai așteptam. Si cred ca vom fi buni prieteni.
   - Prieteni, nu???
   - Nu te duce nici chiar asa departe. A fost doar o ieșire in parc.
   - Mai vedem noi.... Acum trebuie sa închid. Maine avem test la geografie si trebuie sa învăț. Pa!
- Pa!
     Las ca vad ei ce ii așteptata maine după scoala. Am eu grija.

Giana POV
   - Tikki! A fost perfect. spun eu visătoare.
   - Ma bucur, Gia. Ți-am zis eu ca Emma nu iti va face o surpriza neplăcuta.
     Cineva bate la usa.
   - Da?
   - Gia, sunt eu Cory. Pot sa intru?
   - Sigur!
     Cory este una din tinerele angajate ale mamei. E cam de vârsta mea.
   - Mama ta va sta multi ani in închisoare. spune ea așezându-se lângă mine.
   - Si ce o sa se întâmple cu mine?
   - Tatal tău se va muta pentru o perioada înapoi aici. Sa stea cu tine.
   - O sa încerce sa o scoate pe mama din închisoare?
   - Suma e prea mare.
   - De deoparte ma bucur si pe cealaltă parte sunt putin trista ca am rămas fără mama.
   - Nu vreau sa fiu rea, dar nu-i duc dorul deloc. rade ea.
   - Sincer nici eu.
   - O sa plec acum. Trebuie sa pregătesc camera pentru tatăl tău. Va sosi săptămana asta.
   - Ok.

Mark POV
Înca o zi la inchisoare. Ies din casa si ma îndrept spre scoala. Ma întâlnesc cu Emma pe drum,
- Hey! spune ea si ma îmbrățișeaza.
- Buna, Emma! Ce faci?
- O așteptam pe Gia.
- Pot sa o aștept si eu?
- Sigur. Sa stii ca chiar i-a placut Giei întâlnirea.
- Nu a fost o întâlnire!
- Ma rog.
Atunci apare Gia.
- Buna, Emma! spune ea si ma îmbrățișeaza.
- Buna. Mergem?
- Sigur.
Mergem toti trei si povestim tot ce am facut in ziua precedenta. Cand ajungem la scoala Mark se duce la grupul lui de băieți si eu ramân cu Gia.
- Te-am vazut cum l-ai îmbrățișat pe Mark. se uita ea urat la mine.
- Stai calma. Suntem prieteni de familie. Nu o sa fie niciodata ceva între noi. Iti promit!
- Ma bucur ca pot avea încredere in tine. spune ea zâmbind.
- Si eu ma bucur.

Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum