De ce nu te-ai intors?

508 41 5
                                    

Ajungem acasa si stam un pic in curte deoarece era soare si câinele nostru, Coby, trebuia sa se obișnuiască cu tata.
- Stați aici, ma duc sa aduc niște biscuiți. spune mama ducându-se in bucatarie.
Eu cu tata ne-am asezat pe scaun si am inceput sa vorbim.
- De ce nu te-ai întors? il intreb eu.
- Cloe m-a închis in acea casa 16 ani, dar înainte de asta a avut grija sa ma facă sa am o pierdere de memorie.
- Dar nu erai transformat in Chat?
- Ba da. Cand m-am dus sa ma detransform eram in fata casei lui Nino. De atunci nu mai țin nimic. M-am trezit intr-o casa cu usa încuiată cu Cloe lângă mine. M-a mințit ca nu am soție sau copil si ca ea e logodnica mea, dar nu mi-a spus niciodata de ce sunt închis in casa.
- Si tu ai crezut-o?
- Sincer nu stiu ce puteam face. Fac pariu ca mama ta nu a fost asa incantata.
- A fost devastată. Alya si Nino au fost singurii care i-au fost alături. Am trăit toata viata fără un tata. Cum crezi ca m-am simțit?
- Imi pare rau.
- Sa-ti para.
Se așternu un moment de liniște. Coby se juca la picioarele mele si eu il mângâiam.

Adrien POV
- Imi pare rau pentru mai devreme. spune Emma ceva.
- Sa nu-ți para. Vom recupera timpul pierdut, o sa vezi.
- Sper...
O privesc cum se joaca cu Coby. E la fel de blânda ca mama ei. Ii plac animalele, tot ce are de la mine sunt doar ochii. In rest e Marinette.
- Cred ca a venit timpul să-ți spun ce s-a intamplat.
- Ce? intreb eu confuz.
- Miraculosul tău e la mine.

Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum