L-am gasit!

481 45 4
                                    

Emma POV
     Ajung lângă Mark si încep o conversatie trăgând-o pe Gia după mine.
   - Hey, Mark!
   - Buna fetelor!
   - Auzi, tu ai prietena?
   - Nu, de ce? Esti interesată? ma intreaba el făcând mișto de mine.
   - Nu! Esti ca un frate pentru mine! Pentru o prietena.
   - Nu, nu am.
   - Ok. Haide in clasa ca s-a sunat.
     Gia era roșie la fata si râdeam de muream lângă ea.
     După acea zi lunga la scoala vine seara. E timpul sa patrulez. Ma întâlnesc cu Buburuza si ma asez lângă ea. O vad trista.
   - Esti bine?
   - Da, doar ma gândeam. Ma poti ajuta cu ceva?
   - Sigur.
   - Vreau sa găsesc un bărbat, Adrien Agreste.
     Fac ochii mari. Ce legătura are ea cu tata?
   - Deci, pornim? o intreb eu.
   - Da.
     Am mers după indicațiile Buburuzei pana in vârful muntelui. Acolo am vazut o mică cabana. Am intrat in ea deoarece nu răspundea nimeni cand ciocăneam si am vazut un bărbat obosit de dormea. Era tata. Avea cearcăne si nici măcar nu-l mai recunoșteam. L-am luat in brațe si am plecat cu el la spital pentru ca respira greu. A durat ceva, dar am ajuns la spital. L-am lăsat pe mana doctorilor si am iesit din clădire.
     Eu cu Bubu ne despărțim si ma duc acasa. Intru încet si ma detransform. Ma duc in bucatarie. O vad pe mama facand mâncare si ma duc si ii dau un pupic pe obraz.
   - L-am găsit.
     Ea face ochii mari si oprește focul de la aragaz. Ma ia de mana si ne urcam in masina.
   - L-am dus la spitalul de lângă casa bunicii.
     Ea da din cap afirmativ si ajungem in mai putin de 5 minute la spital. Asistenta ne conduce la tata. Doarmea încă si ne-am asezat lângă el.

Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum