Mark venise spre mine si se așeza lângă mine. Eu roșesc si ma chinui sa nu tip.
- Deci.... tu esti fata cu care a zis Emma ca imi da o întâlnire. Nu-i asa?
- Ddaaa. ma bâlbâi eu.
Se lasa o liniște îngrozitoare. Stăteam unul cu spatele la celălat.Emma POV
Cat de plictisitoare pot fi intalnirile. Stau de jumătate de ora si ma uit la ciudați astia doi. Am o idee. Vad o pisica neagră si o iau in brațe. Stiu prea bine de ce se sperie cel mai rau Gia.
- Mergi si faci scandal, apoi Primești rasplata. ii șoptesc eu mâței.
Ea sare din brațele mele si aterizează la Gia in poala.
- Aaaa!!! sare ea in sus.
Pana la urma se urca la Mark in brațe si roșește mai rau decât oricine. In momentul ala cad le jos de ras. Bine ca nu ma aude nimeni ca altfel nici transformată nu mai aveam apărare. Pisica vine înapoi la mine si ii dau o vacanta de carne. Ea o înhață si fuge cat o țin picioarele.
- Scuzee.... se da jos Gia din brațele lui Mark.
- Nu-i nimic. Dar de ce tie asa frica? E doar o pisica.
- Am avut o experiența nu prea placuta cu o pisica neagră....
- Pai vino cu mine atunci.
O ia de mana si o duce după un tufis unde se aflau câteva pisicuțe vagaboante.
Mark POV
O duc pe Gia într-un loc special cu pisici. Iau una in brațe si o mângâi.
- Vrei sa o mângâi si tu?
- Mnu stiu. Nu e murdara?
- Pisicile se spală mai des ca orice animal. Deci după mine ar fi ca nu e murdara.
- Bine...
Ii pun in brațe pisica, iar aceasta toarce. Giana începe sa o mângâie si zâmbește. Ii ador zâmbetul. Ma liniștește. Stam acolo toata seara, dar se face tarziu.
- Ar trebui sa mergem acasa. ma ridic eu de pe jos.
- Ai dreptate. spune ea si strânge in brațe pentru ultima oara pisica.
- Vrei sa te conduc?
- Având in vedere ca nu vreau sa merg pana acasa singura, da.
O iau de mana si mergem pe strada. Nu scoatem nici un sunet tot drumul. Ajungem la casa ei.
- Sa stii ca m-am distrat. spune ea pana la urma.
- Si eu.
- Ma bucur ca mi-am petrecut seara cu tine. Ne vedem maine la scoala, ok?
- Da... Sigur. Pa.
- Pa.
Seara asta a fost minunata. O sa o sun pe Emma pentru ca m-a bătut la cap să ii povestesc tot imediat ce ajung acasa.Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!