Emma POV
Testul a fost ușor. După ore la închisoare a sosit și weekendul. Plec spre casă împreună cu Gia, dar ne oprim puțin în parc pentru a mânca o înghețată. Mai stăm un pic de vorbă despre cine credeți? Mark de care Gia era îndrăgostită lulea și îmi vorbea numai de cât de grozav e și eu ca o prietenă bună eram supusă să îi ascult fanteziile ei cu Mark. După cred că o oră de vorbit, ne ridicăm pentru a pleca, dar o femeie îmi atrage atenția.
- Vreau să mă duc să văd cine e femeia aceea. spun eu hotărâtă.
- Dar dacă o să dai de belea? întreabă Gia îngrijorată.
- Atunci tu o să mă scoți. îi fac eu cu ochiul și pornesc spre aceea doamnă.
Mă bag în fața ei și o fac să se împiedice. Ea scapă niște dosare cu trei bilete pentru avion spre Anglia pentru Miercuri.
- Îmi pare atât de rău. mă prefac eu că nu am împiedicat-o intenționat și o ajut să își strângă foile.
- Nu-i nimic. Accidentele se mai întâmplă. spune ea calmă. Stai un pic. se oprește ea. Emma?
- Da?
- Ce mare te-ai făcut! spune ea și mă strânge în brațe.
- Vă cunosc? întreb eu confuză.
Ea își dă pălăria jos ce îi acoperea trăsăturile feței și o recunosc imediat.
- Mătușă Eve! o iau în brațe. Ce cauți aici?
- Am venit să vă văd!
- Atunci haide acasă să îi vezi și pe restu'.
Îi fac semn lui Gia că totul e bine, iar ea pleacă. O duc pe Eve acasă și îl iau pe Coby în brațe fiindcă voia să o muște pe mătușă. O conduc în casă și ne întâlnim cu toții acolo inclusiv unchiul Jack. După ce ne salutăm cu toții și povestim ce s-a mai întâmplat în ultimul timp, mama oftează. Se uită tristă la toți, apoi la mine. Stă un pic pe gânduri.
- Ce s-a întâmplat? devin eu serioasă. De ce v-ați întristat toți așa?
- Avem ceva să îți spunem, scumpo...Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!