Stacy

584 43 1
                                    

Adrien POV
- Nu pot lupta! striga Marinette. Cum il vei învinge de unul singur?! tipa ea ținându-mă de mana.
- Voi fi bine! Stai calma. Il voi chema pe Lup.
Ea imi da drumul greu la mana si imi face semn sa plec. Ii zambesc si ma duc in acțiune ca Motan Noir. Lup nu imi raspunde. Se pare ca trebuie sa ma descurc de unul singur.

Marinette POV
Stăteam cu Alya in sufragerie încercând sa o liniștesc.
- Va fi bine, Alya. Doctorul o va salva.
- E fica mea! Ai vazut cat sânge i-a curs? Tu nu auzi cum tipa?! striga ea.
Mark se sperie si veni la mama lui.
- Mami? Nu pânge. Te log. spune el.
- O sa încerc, scumpule. spune ea dându-i un pupic pe frunte.
- Stacy e bine? intreaba el îngrijorat.
- O sa fie. il calmez eu.
Nino coboară impreuna cu doctorul, iar după ce este plătit, acesta pleaca.
- Ce face, Stacy? se repede Alya.
- E totul bine. Haideți sus.
- Alya il ia in brațe pe Mark si urcam sus.
Biata Stacy avea toata mana bandajată, iar podeaua si covorul care odata era plin de culori vesele, acum e plin de sânge.
- Mamă? șoptește ea lipsită de puteri.
- Cat ma bucur ca esti bine! spune Alya si o ia in brațe.
- Ce s-a intamplat mai exact? o intreb eu pe fetița.
- Ma jucam pe calculator, apoi a intrat pe geam un tip vultur si m-a intrebat unde e Buburuza. Eu i-am zis ca nu știu, iar acesta m-a tăiat cu aripa lui.
Mark o gâdila pe Stacy in speranța sa o facă sa zâmbească. Aceasta râdea, iar apoi s-a ivit un război al gadilatului in care am intrat si eu cu Alya.
După ce ,,am facut pace" nu m-am putut gândi la altceva decât la Adrien. A trecut o ora, iar acesta nu s-a arătat.

Hey! Daca v-a placut nu uitați sa comentați si sa votati!

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum