Noua Buburuza

495 36 1
                                    

     Alerg pe case, iar la un moment dat ma opresc. Trec pe lângă o blondina ce purta un costum de buburuza. Ma așez lângă ea.
   - Hey! șoptesc eu.
   - Aaa!!!! tipa ea. Zât! Mâță! Mai esti si neagră.
     Am facut o fata: 😐. Nu imi vine sa cred ca ea e partenera mea.
   - Domnita mea, s-a intamplat ceva? imi ies pe gura aceste cuvinte.
     Nu imi vine sa cred ce am zis! Eu am vorbit sau costumul?!?! Vai....
   - Si in plus. Ti se pare că-s o pisica? Eu credeam ca e doar un costum, dar daca ma mai crezi si ghinionista. Mda....
   - Scuze. spune ea lăsând capul in jos.
- Nu-i nimic. spun eu bătând-o pe umăr.
     Se lasa un moment de liniște. Buburuza ridica capul si privește in jur.
   - Ar trebui sa plecam. Ne vedem data viitoare, Ok?
   - Ok.
     O privesc in timp ce pleaca, apoi ma ridic si ma duc acasa. Ma detransform si intru in casa. Ma ascund într-un colț si o spionez pe mama. Plângea. Se uita la un album de fotografii sa plangea. Ma apropi de ea si ma uit la poze. Era eu cu ea si câteva cu tata si ea. Pana la urma ma ridic si ma asez lângă ea. Aceasta tresare si ma ia strâns in brațe.
   - Credeam ca te-am pierdut si pe tine.
   - Se pare ca nu. spun eu râzând.
   - Te rog sa nu mai pleci asa.
   - Cu o singura condiție.
   - Care?
   - Lasă-mă sa fiu Motan Noir. O-i fi eu fata, iar numele e de băiat, dar nu imi sta rau costumul.
     Ea rade si imi da un pupic pe frunte. Da din cap afirmativ si ma ia in brațe.
   - Iti promit ca o să-l găsesc. ii șoptesc eu.

Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!
 

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum