Alya

447 33 1
                                    

Mark POV
     Mama zãcea întinsã pe jos și respira greu. O sun repede pe Buburuzã sã anunțe ambulanța, iar aceasta nu mai stãtu pe gânduri. Mã așez lângã ea și îi mângâi pãrul. Mama lui Emma vine pe aceeași stradã unde eram eu și scapã înghețatele speriatã.
   - Aaaalya? spune ea aruncându-se lângã mama. Ce s-a întâmplat?!? țipã ea.
     Eu ridic umerii. Ea lasã capul în jos și începe sã plângã. Ambulanța ajunge și ia trupul plin de sânge. Nu știam ce sã fac. Ar trebui sã plâng sau sã stau uitându-mã cum ființa care mi-a dat viațã pleacã la spital. Motan ajunge cu Buburuza și mã vãd holbându-mã la Marinette. Motan merge imediat lângã ea.
   - Sunteți bine? o întreabã ea pe Mary.

Emma POV
   - Normal cã nu mã simt bine!! țipã mama.
   - Haideți. Sã vã duc acasã. spun eu fãcându-le semn partenerilor mei cã mã descurc.
     Mã uit la mama ce plângea în continuare.
   - Mamã, trebuie sã te liniștești. 
   - Nu pot! Cea mai bunã prietenã a mea este acum în pragul morții!
   - Știu cum e sã pierzi pe cineva! Amândouã știm! spun eu nervoasã.
      Ea se uitã tristã la mine și mã ia în brațe. Mã uit spre cer. Atunci îmi amintesc de mãtușa Evelin. Nu am vãzut-o de 2 ani. Desfac îmbrãțișarea și mã uit în ochii ei albaștri.
   - Va fi bine. Îți promit. Acum hai acasã cã tata își poate face griji.
     A doua zi mergem toți trei la spital. Nino, Mark și Stacy erau deja acolo de ore. Ne așezãm lângã ei și le zâmbim. Mark mã trage dupã el și mergem într-un loc retras.
   - Știi cumva ce s-a întâmplat? mã întreabã el.
   - Nu. Mama a venit cu Motan Noir și ne-a spus doar cã prietena ei e la spital. Nici mama nu știe ce i s-a întâmplat. Tot ce ne-a spus a fost cã ieșise în oraș cu Alya și a gãsit-o întinsã pe jos cu un noul erou, nu stiu cum îl cheamã....
   - Lupul Nopții.
   - Da, mă rog. Era plinã de sânge și a așteptat împreunã cu el salvarea. Nimic mai mult n-a zis.
     Îl vãd cum cade pe gânduri și mã ia în brațe trist. Eu îi rãspund la îmbrãțișare și îi zâmbesc.
   - Se va face bine. Trebuie doar sã îi fim alãturi. Este o femeie puternicã.
   - Da, așa este. spune el. Mersi cã îmi ești alãturi și cã ești o prietenã bunã.
   - Așa sunt eu.
     Mergem înapoi la ceilalți, iar atunci doctorul iese din cabinet cu nici un fel de emoție pe fațã.
   - Cum se simte? întreabã Nino.

Hey! Dacã v-a plãcut nu uitați sã comentați și sã votați!

Miraculos cu schimbări Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum