Mark POV
- Este în regulã. spuse doctorul.
- Putem merge sã o vedem?
- Sigur.
Intram în cabinet și o vedem pe mama ce încã dormea. Mã așez lângã ea și se trezește.
- Ce s-a întâmplat?! tresare ea.
- Ești bine. Ai avut un..... accident.
- Vreau sã ies imediat din spital. Nu suport sã stau în pat și sã nu fac nimic.
- Și vorbește la fel de mult. ofteazã Nino.
Alya se uitã urât la el și ne pufnește râsul.Emma POV
Dupã ce ieșim din cabinet, mã trece un fior. Simt cã cineva mã urmãrește.
- Mã duc sã iau niște aer. spun eu și ies din spital.
Mã transform și mã urc pe acoperișuri. Mã uit atent prin jur și pânã la urmã simt o mânã ce îmi atinge umãrul. mã întorc și era Lup.
- Ce cauți la ora asta în patrulare?
- Nu-s în patrulare. Simt cã mã urmãrește cineva.
- Eu cred cã tu doar ai impresia cã te urmãrește cineva.
- Poate ai dreptate.
Ne despãrțim și mã detransform. Ies pe stradã, iar Giana sare pe mine îmbrãțisându-mã.
- Totul bine? o întreb eu.
- Mã bucur cã ai reușit sã-ți gãsești tatãl.
- Da. Și eu mã bucur. Apropo. Am o surprizã pentru tine!
- La tine surprizele nu-s așa plãcute.
- Asta e una plãcutã. Promit.
- Bine. Ce trebuie sã fac?
- Mergem la tine acasã sã te schimbi.
Ajungem acasã și îi deschid dulapul. Ea se așazã pe pat și se uitã la mine curioasã.
- Da multe haine ai! râd eu.
- Asta se întâmplã când o ai mamã pe o femeie fițoasã.
Eu mã uit la ea de parcã nu înțeleg ce vrea sã spunã, dar o ignor. Scot din dulapul ei o rochițã drãguțã cu flori pe ea. Se îmbracã și aratã uimitor. Fiind micã de staturã pare foarte drãguțã. Pãrul i l-am lãsat pe spate, dar i l-am ondulat un pic. Este ora 6. trebuie sã o grãbesc.
- În 10 minute sã te duci în parc în locul nostru special.
- Ok.Giana POV
Dacã o sã mi se întâmple ceva rãu o omor pe Emma. O fi cea mai bunã prietenã a mea, dar nu-mi plac glumele ei proaste.
- Tikki?
- Ce s-a întâmplat?
- Ce crezi cã mã așteaptã în parc.
- Poate un mic cadou. Cine știe. Nu pãrea sã îți facã o farsã sau ceva.
- Crezi cã o sã fie bine?
- E prietena ta. Sigur nu îți va vrea rãul niciodatã.
- Ai dreptate...
Ies din casã și merg prin parc. Mã duc în grãdina cu trandafiri unde stãteau eu cu Emma și mã pun pe bãncuțã. Aud poarta scârțiind. Îmi întorc privirea într-acolo și vãd pe cineva.
- Mai mult ca sigur o omor pe Emma. spun eu doar pentru mine.Hey! Daca v-a placut nu uitati sa comentați si sa votati!
CITEȘTI
Miraculos cu schimbări Vol 2
FanfictionHey! M-am întors cu un nou volum cu Miraculos! Daca va place nu uitați sa comentați si sa votati! Pana atunci, lectura placuta!