One

1.2K 67 32
                                    

סיפור חדש. אני כל כך מתרגשת להתחיל עוד אחד... לחשוף עוד סיפור שלי. אני, כמובן, מקווה שתאהבו אותו, ולא נותר לי עוד מה להגיד חוץ מלקוות שתהנו מהפרק הזה וממה שיבוא אחריו.

בהצלחה לנו!


ההורים שלי תמיד נהגו לערוך את המסיבות הכי מפוארות בעיר, אבל אם הייתם שואלים אותי, הייתי אומר שהן בעצם די טיפשיות. הפעם הם החליטו ללכת על סגנון אחר – מסיבת תחפושות. או יותר נכון, מסכות. הרגשתי מטופש כשעמדתי מול המראה וניסיתי לסדר את המסכה השחורה והמגוחכת שעל פניי. ידעתי שהמסיבה עומדת להתחיל רק בעוד כשעה, אבל מכיוון שאנחנו המארגנים שלה – היינו מוכרחים להקדים, ואני הייתי מוכרח להתארגן מהר יותר.

כיפתרתי את החולצה הלבנה שלבשתי ברישול, וגנחתי בתסכול כשהבטתי פעם נוספת בבבואתי. שנאתי את זה. חשבתי שהפעם אוכל להבריז מהאירוע הזה, אולי מפני העובדה הקטנה שגדלתי בכמה שנים.

מחר הולך להיות היום הראשון שלי בתיכון חדש. חשבתי שהם יוותרו לי על האירוע כי בסך הכול אני רוצה להיות רענן ופיכח ליום הלימודים הראשון, וכמובן שזה שקר. רק רציתי למצוא את התירוץ שיקנה אותם. אבל ממסיבות כאלו לא מבריזים. הייתי צריך לדעת את זה כבר.

נעלתי נעליים ופתחתי את דלת חדרי. ממול חיכו לי הוריי שדיברו אחד עם השני בשקט. כשהם שמו לב אליי, אימי הידקה את אחיזתה בתיק היקר והשחור שלה, והכריזה שהגיע הזמן לצאת.

אני גורר את עצמי לעברם, תוך כדי משתדל לשמור על יציבה זקופה, רק בשביל להמנע מכמה שיותר תלונות במהלך הערב. אנחנו הולכים בדממה עד לחניון, ומשם נכנסים אל תוך הרכב. אני נשען על החלון ומזמזם כל הדרך את השירים שאני כן מצליח להכיר מהרדיו.

לבסוף אנחנו מגיעים אל האולם שהזמנו כבר כמה שבועות לפני כן מראש ומתמקמים. אמא שלי מתחילה לנזוף בעובדים על כמה תקלות קטנות שבמילא אף אחד לא ישים לב אליהם, ואבא שלי צוחק בקול רם אל תוך הנייד שלו. אני מוצא לי פינה שקטה לשבת בה ונקודת תצפית די טובה לכל האולם. אני מרים את המסכה מעיניי ומעביר אותה אל השיער. עיניי מתרוצצות על גבי האולם, שמתחיל להתמלא זמן רב אחרי בנשים ובגברים עם חליפות מהודרות ושמלות מפוארות, וילדיהם הגדולים והקטנים מתרוצצים ברחבי המקום.

"אליוט!" אני שומע קול מוכר מעליי. אני מרים את ראשי בשעמום, ורואה את קריס קארטר, חברתה הטובה ביותר של אימי ושותפתה לעבודה. היא לבושה בשמלה שחורה ארוכה, מחזיקה בידה כוס זכוכית מלאה בנוזל צהבהב, ומחייכת אליי חיוך גדול.

Struggling | התמודדותWhere stories live. Discover now