Prišla som do kuchyne. Cítila som sa ako odsúdený čo si to kráča ku šibenici. Aj keď som vedela ako veľmi budú šalieť, ukľudňovala som sa tým, že to možno nebude také zlé. Možno sa im to bude aj páčiť.
,,Ježiskove husličky!" zvreskla mama len čo som prešla dverami. Fajn tak možno aj nebude. ,,Čo to máš s vlasmy?!"
,,Nafarbila....som....si ich." povedala som tak ticho ako sa len dalo.
,,Čože si si?! Kimberly! Ako si mohla urobiť niečo takéto bez nášho vedomia?!"
,,Mamy sú to len vlasy. A koniec koncov....je to celkom pekné." prehrabla som si ich. Začínala som si na to zvykať.
,,Určite to má nasvedomí to ružové dievčisko! Len preto, že ona si farbí vlasy nemusíš si ich farbiť aj ty!"
,,Mama Joy s tým nič nemá!..." nenechala ma ani dohovoriť.
,,Nie Kim! Kým si ju nepoznala bola si rozumné poslušné dievča. ZAKAZUJEM TI stýkať sa s ňou! Rozumieš?!"
,,Ale mama...."
,,Nechcem už nič počuť. Ododnes máš zákaz vychádzok! Až do odvolania! A teraz padaj do izby. Nemôžem sa na teba ani pozerať." otočila som sa a zavrela sa v izbe. Neoplatí sa s ňou hádať. Nič by to nevyriešilo. Platí tu nepísané pravidlo. Drž hubu a mysli si čo chceš. Aspoň to mi nezakáže. Zvalila som sa na posteľ. Prečo práve moji rodičia musia byť tak konzervatívny?! Keď boli mladý, musrla s nimi byť riadna nuda. Ale to je vlastne aj so mnou. Ležala som na posteli už hodnú chvíľu. Nudila som sa. Tak som vytiahla mobil a poslala Andymu správu. Prečo práve jemu? Nemám šajnu. Proste som mu len chcela povedať aké otradné to bolo.
Kim: peklo sa ešte len začína
Mr.Funny: to bola tak nasratá?
Kim: Nasratá? vybuchla ako sopka.
Mr.Funny: bože z toho si nič nerob. Rodičia vrieskajú stále.
Mr.Funny: nechceš ísť von? Aspoň by si nemusela sedieť v tom blázinci.
Kim: nemôžem. Mám zaracha.
Mr.Funny: no a?
Kim: vieš čo to zaracha vôbec znamená?
Mr.Funny: viem. Ale aj tak ti na to poviem zase len NO A? Nemáš 5 aby si ich musela počúvať na slovo.
Mr.Funny: daj mi tvoju adresu. Prídem po teba.
Kim: to mám ako zdrhnúť z domu?
Mr.Funny: 👏👏 tlieskam ti dievča. Buď konečne trochu rebel a urob raz to čo chceš ty. Nie čo rodičia.
Ten chalan je snáď samotný diabol. Nahovárať ma na to nech zdrhnem z domu. Ale zas....celý život robím to čo po mne mama chce. Dokonca ani v puberte som nevzdorovala ako každé iné dieťa. Tak prečo to aspoň raz nezmeniť? Kusla som si do pery a poslala mu adresu. V zápätí mi odpísal.
Mr.Funny: vedel som, že nie si taká slušňáčka ako sa zdáš ;) o 15 minút som tam
Vyskočila som z postele a šla sa prezliecť. Nie že by som na neho chcela nejako zapôsobyť alebo tak. Chcela som byť len pekná.
YOU ARE READING
Finding Real Me
FanfictionRodičia z nás chcú mať dokonalých mladých ľudí. Už keď sme sa narodili vybrali nám našu budúcnosť. Očakávajú od nás, že ju budeme nasledovať. Ale čo ak to nie je to čo chcem?