Finding Real Me 6

569 75 0
                                    

Prišla som k Joy domov. Jej mama práve odchádzala. Ale po našej milovanej Johane ani stopy. Kde v riti je? Myslela som, že je doma. Išla som sa zariaľ osprchovať. Vytiahla som Joy zo skrine nejaké čisté oblečenie a zavrela sa do kúpeľne. Horúca voda bola presne to čo som potrebovala. Keď som vyšla s uterákom na hlave stála predo mnou ružová hlava.
,,Takže už si sa aj ubytovala." usmiala sa.
,,Prepáč. Ale nenám so sebou nič okrem mobilu. Odišla som naozaj narýchlo."
,,Tak poď. Asi to bude naozaj napínavá story." a tak som jej to celé povedala. Od toho ako som sedela doma na gauči až po dnešné raňajky s Andym.
,,Si si istá, že sa v noci nič nestalo?" zase ten jej debný úsmev.
,,Áno som." povedala som otrávene.
,,Veď fajn fajn. Ty vieš. Ale zobudiť sa na niekoho hrudi....." radšej to ani nedopovedala.
,,Najhoršie na tom všetkom je, že neviem ako ďalej. Už viem ako sa cítia homelessáci. Jeden deň je všetko dokonalé, spíš u seba na super posteli, a druhý deň sa ponevieraš po ulici hľadajúc riešenie tejto skurvenej situácie! Ah!" zvalila som sa na postel a na tvár si dala vankúš. ,,Zabi ma Joy! Prosím!"
,,Perom do krku?" zasmiala sa. ,,Pozri. Ja viem, že teraz to máš ťažké. Ale stačí prežiť dva týždne a všetko bude ešte lepšie ako predtým."
,,Dva týždne?" nejako mi nedopínalo.
,,To Andy a spol začínajú svoje turné. A hovorila si, že by ťa chceli ako manažérku. Mala by si slušnú prácu aj plat. Bola by si stále s nami."
,,S VAMI? Ty ideš tiež?"
,,A kto by ich asi tak líčil a česal tie ich rozcuchané hlavy? Predstavujem ti hlavnú vyzážistku Black Veil Brides!" postavila sa a uklonila sa.
,,No ty kokos! Asi by som teda mala povedať áno, že?" aj tak mi to neprišlo ako dobrý nápad.
,,Nie asi ale určite." vyzerá to tak, že sranda sa ešte len začína. Bože stoj pri mne!
Sedeli sme na gauči a pozerali telku. Strašná nuda.
,,Takže toto robíš normálne celé dni? Ležíš a prežieraš sa pukancami?" spýtala som sa jej.
,,Nie. Normálne dospávam to na čo vnoci nemám čas." vlastne ano! Joy robí barmanku v nočnom klube. Ale už dávno som ju nepočula sťažovať ako sa jej tam nechce.
,,Ešte stále robíš za barom?" spýtala som sa jej.
,,Už nie. Vyrazili ma." mykla plecami. ,,Práve preto sa tak teším na to turné a všetko čo je s tým spojené. Prachy by sa zišli. Mama to zvláda len tak tak. Ale tie dva týždne to ešte prežijeme." trochu ma pichlo pri srdci. Sú na tom zle a ja ich ešte vyžieram. Ale čo je horšie Joy mi o ničom nepovedala. Až teraz. ,,Nechceš ísť za chalanmi? Teraz by mali mať skúšku u Jinxxa doma. Môžeme k nim zaskočiť."
,,Nebudeme im tam zavadzať?"
,,Ich problém. Nemali mi dávať kľúče." načiahla sa na stolík a chytila zväzok kľúčov. ,,Tak poď. Z toho sedenia mi úplne zdrevenela riť." išli sme pešo. Joy tvrdila, že je to blízko. Ale išli sme už viac ako hodinu a stále sme tam neboli. Necítila som si už nohy. Až nakoniec sme zastali pred zeleným domom. Joy vytiahla kľúče a odomkla bránku. Potom sme prišli k dverám a aj tie odomkla. Všade bolo ticho. Nevyzeralo to na skúšku kapely.
,,Si si istá, že sú tu? Je tu také.....ticho."
,,Len poď." nasledovala som ju. Ako sme prechádzali do zadnej časti domu bolo počuť tichú hudbu ale stále to nebolo to čo som čakala. Potom sme zastali pred veľkými čiernymi dverami. ,,Asi by si si mala zapchať uši. Može to byť trochu šok." urobila som ako povedala. A bola som za to rada. Len čo otvorila dvere ovalil nás taký rámus ako na koncerte. Zišli sme dolu schodmi a našli tam všetkých 5 pokope. Ako prvý si nás všimol CC. Ihneď prestal hrať a zareval pozdrav. Začuli ho aj ostatní a pozreli sa našim smerom.
,,Ahojte." zakývala som im zo schodov.
,,To sú mi ale hostia." začudoval sa Jinxx. ,,Joy nezobral som ti tie kľúče už minule?" ona sa len zasmiala.
,,Zobral. Ale ja som si ich vzala nazad." radšej k tomu už nič nepovedal.
,,Tak ako vám to ide?" spýtala som sa.
,,Asi dobre. Chceme byť vo forme." povedal Andy
,,Tak toho by som sa nebála. Vždy hráte dobre."
,,Vidíš? Dobre je málo. Musíme hrať perfektne."
,,Netreba to ale preháňať. Však Jake? Ukáž ľavú ruku." povedala Joy. Jake dvihol ruku a brušká prstov mal oblepené leukoplastom. Aj z diaľky bolo vidieť ako mu presakuje krv.
,,Au. Čo si robil?" spýtala som sa.
,,Ale nič." mávol rukov.
,,Hral dokým si nerozrezal o struny všetky prsty." povzdychla si Joy. ,,Ste blázni čo sa tohoto týka."
,,Fajn. Dáme si prestávku." povedal Andy. ,,Aj tak som si už potreboval zapáliť." z vačku vytiahol krabičku cigariet a jednu si vložil do úst. ,,Má niekto zapalovač?" Ash mu jeden hodil. Chytil ho a zmyzol hore v dome.
,,Netušila som, že fajčí." povedala som úprimne.
,,Andy a cigarety sú ako jedno. Nedokážem si ho bez tej dymiacej tyčinky v hube ani predstaviť." odvetila Joy.
,,Pri mne si nezapálil ani raz." skonštatovala som.
,,Poďme sa najesť." CC- mu riadne zaškvrčalo v bruchu. ,,Jinxx čo dobré máš v chladničke?" všetci vošli do kuchyne a začali vyžierať čo našli. Ja som hladná nebola. Tak som išla na malý priskum domu. Bol to naozaj pekný dom. Moderne zariadený. Za velkou presklennou stenou bola terasa. A na terase Andy. Jednu ruku mal vo vačku a v druhej cigaretu. Možmo by som ho nemala rušiť. Čo ak chce byť sám? Ale aj tak som za ním išla. Ako som otvárala posuvné dvere na terasu otočil sa na mňa. Len sa usmial a vydýchol obláčik dymu.
,,Vieš, že ťa to zabíja?" ukázala som na horiacu tyčinku v jeho ruke.
,,Raz tam skončíme všetci." znova si potiahol. ,,Na niečo umrieť musím." znova sa mi otočil chrbtom. Prišla som k nemu bližšie.
,,Prečo si s tým vôbec začal?" nešlo mi to do hlavy. Podľa mňa ľudia fajčia len aby sa vyťahovali. Aby ukázali svetu, že sú niečo viac. Ale pochybujem, že je to aj Andyho prípad.
,,Pomáha to na nervy. Aspoň na chvíľu máš všetko ..... veď vieš kde." zasmial sa.
,,To teda viem." bolo by fajn nezaoberať sa problémami. Ale začať fajčiť? To asi nie.
,,Chceš jednu?" zahrkal predo mnou krabičkou.
,,Myslím, že nie. Vďaka."
,,Z jednej neumrieš. Nikotín je látka prirodzene nachádzajúca sa v tele." cítila som ako ma svrbia prsty. Veď len jednu. Šeptalo mi podvedomie. Len to skús! Nikdy si to ešte neochutnala. A tak som si z krabičky jednu vytiahla. Dala som si ju do úst a Andy mi ju zapálil. Len čo sa mi do pľúc dostal ten hnusný štiplavý dym rozkašlala som sa na celú záhradu.
,,Ach ty zelenáč." Andy sa len smial. ,,Nie tak veľa naraz. Len malé šluky. Pre začiatok. Tvoje telo si musí zvyknúť na to, že ho dobrovolne trovíš." urobila som tak ako povedal ale aj tak som sa trocha zakuckala. ,,Hlavne sa mi nezadus." trochu ma pobúchal po chrbte. ,,Vpohode?"
,,Som ok." zachrapčala som. Keď som bola už asi v polovičke cigarety prestalo ma dusiť a bolo to celkom fajn. Zrazu som len videla ako Andy drží v ruke mobil a škerí sa.
,,Úsmev!" nestihla som ani zareagovať a osvetlil ma blesk jeho foťáku. Naozaj ma práve odfotil? ,,Prepáč ale musel som. Prvý krát vyzeráš ako naozaj sama sebou." otočil na mňa mobil a ja som videla svoju fotku. Mal pravdu. Fialové vlasy v cope a hompáľajúca sa náušnica. K tomu obláčik dymu vychádzajúci z mojich úst. Vyzerám tak uvoľnene. Nespoznávam sa. Ak by mi toto niekto ukázal dva týždne dozadu zlakla by som sa. Ale teraz....som to proste ja. Len som sa nad tým pousmiala. ,,Tak čo. Lepšie?" spýtal sa.
,,Oveľa." znova som vtiahla dym do pľúc. Teraz už bez akéhokoľvek zakašlania. A vydýchla mu ho priamo do tváre.

Hope you like it :P ;)
StripeMonik

Finding Real MeWhere stories live. Discover now