8. Niespokojna noc.

35 2 3
                                    

Ten rozdział dedykuję teczowalamka i Majuchaa :)

Była noc, obróciłam się aby zobaczyć godzinę. 2:15.. Spojrzałam zaspana na łóżko Emily. Było puste. Wsłuchałam się w ciszę nocną, ale nic nie wskazywało na obecność dziewczyny. Nie chciało mi się już spać, ubrałam spodnie dresowe, jakąś bokserkę i wyszłam z mieszkania. Szłam drogą prowadzącą do parku. Noc była jaśniejsza niż inne. Gwiazdy rozświetlały drogi.. latarnie tylko dopomagały. Usłyszałam za sobą kroki. Ktoś nagle chwycił mnie i pociągnął na ziemię. Spojrzałam na sprawcę i zastygłam.

- To- to- to ty ?! - Krzyknął Chris

- O co chodzi ?! Czemu walasz mną po ziemi i na dodatek zdziwiony, ,, To ty ?!". - Okej, byłam nieźle wystraszona, i co prawda ulżyło mi, kiedy się okazało, że to znany mi czarnooki brunet, ale kurczę żeby napadać kogoś w nocy za nic ?!

- Przepraszam.. nie sądziłem, że to ty - wydukał wystraszony.

Zastanawiałam się, czy zapytać o tę dziewczynę z okna, ale to nie był na to moment, zresztą, każdy może mieć gości. Miałam dosyć tej idiotycznej rozmowy, chciałam ją zakończyć jak najszybciej.

Szłam dalej uliczką, w nieco gorszym humorze, ale powoli ,, stygłam ".
Nagle krzyk, płacz i dwie dziewczyny, dziwnie znajome.
- Czy ta noc musi być taka niespokojna ..? - pomyślałam przewracając oczami.
Ustawiłam swojego pionka w nieco bezpieczniejszym miejscu, skryłam się za drzewem wsłuchując się w słowa dziewczyn.
- Kim jesteś ?! Masz się odwalić od niego raz na zawsze, albo sama tego dopilnuję! - Krzyczała blondynka, w ręce miała nóż i kręciła nim niespokojnie.
- Ja nic nie zrobiłam.. tylko odwiedziny, o co ci chodzi?! - mówiła zapłakana dziewczyna.

Po kilku agresywnych zdaniach ze strony blondynki i błagalnych jęknięciach czarnowłosej, obydwie spojrzały na latarnie znajdującą się dwa metry ode mnie w prawo. Rozpoznałam w nich ...

-----------------------------------------------------------
Hej! Domyślacie się kim są dwie dziewczyny ? O co chodzi z Chris'em ? Jeśli tak, przeczytaj kolejne rozdziały i sprawdź, czy zgadłaś/eś. :) Jeszcze raz dziękuje za wyświetlenia, gwiazdki itd. ! :) Cześć. ^*^

Love I Mean ♥♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz