16.

19 2 5
                                    

Przepraszam za nieobecność. JUŻ WYJAŚNIAM.

Napisane rozdziały ( ok. 4 <3 ) mam na telefonie, ale nie mam jak uzyskać internetu na telefonie aby to się zaaktualizowało i żebym mogła to wstawić, więc po prostu na komputerze mam starą, niedokończoną wersję tych rozdziałów, na telefonie są gotowe. Nie dam rady ich przepisać bo to by mi zajęło wieczność.

DLACZEGO NIE MAM INTERNETU ?

Wydaje się dziwne. Mam w domu internet ale mam zabronione ( nie myślcie, że nie błagałam o chociaż minutę WI-FI ). I nie mam nawet jak iść do przyjaciółki, pojechać do taty ( Oni mnie ratują i poją upragnionym WI-FI ) , ponieważ miałam szytą nogę i nie mogłam, i nie mogę chodzić dalej niż do łazienki. Więc nie wiem ile to jeszcze potrwa, ale obiecuję, że wynagrodzę wam to dawką naprawdę zajebistych rozdziałów, które są gotowe, ale nie mam jak ich wstawić.

DLA ZACIEKAWIONYCH..

Co mi jest z nogą ? Otóż mądra ja spieszyłam się do domu i wymijałam jakąś parę na chodniku, więc wlazłam w wysoką trawę, a w niej był pręt i mądra ja wlazłam na pręt rozcinając sobie nogę do mięsa i lądując na niewygodnym, szpitalnym krzesełku w recepcji, czekając 3 zryte godziny na szycie. 8 szwów, pozdro c'nie ?

Nie bądzcie źli, nie zabijajcie mnie. <3 Oczekujcie rozdziałów.

                                                                                              Kocham <3

                                                                                              Marta ;]

Love I Mean ♥♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz