1. Wstęp i pakowanie.

57 3 2
                                    

Może najperw zachęce was do czytania :'D
Będzie dziwka, będzie gej. Hej,hej, hej.
Zapraszam w niecenzuralnym klimacie. :)

Siedziałam w moim pokoju czytając messengera kiedy ktoś uchylił drzwi mojej nory z wyraźnie przejętą miną. - Nat, za tydzień wyjeżdżasz.. i uważam, że powinnaś spędzić ten czas z rodziną a nie na telefonie.
- Mamo, rozumiesz... znajomi do mnie piszą, żegnają się, no przecież, to normalne.
- Och ! Moja córcia dorasta !
No tak, mama zawsze próbowała być perfekcyjna, lecz nie nadążała
- Pakuj się, potem zejdź do nas.
I wyszła. Już wyjaśniam, o co chodzi..
Interesuję się dziennikarstwem i dostałam propozycje pracy w Nowym Jorku ( będę pisać NY (: ). Dokładnej prowadzenia audycji w typowej stacji radiowej ( rozrywkowej ) . Rzuciłam szkołę i odkupiłam mieszkanie od wujka w NY. Za tydzień wyjeżdżam z Los Angeles i z moją BFF- Emily jedziemy prowadzić audycje ! Właściwie to Em bardziej to przeżywa. Rozchodzi się z jej chłopakiem. A więc wszystko dzieje wokół mnie i Em! Moja mama obiecała mi opłacać rachunki przez pół roku ( na dobry start ) i cały czas nam pomaga w pakowaniu.
( Messenger ożył )
Emily ♥♥ - Hej ! O 18:00 będę u ciebie. Buziaki :*

-----------------------------------------------------------

Hej! Jak wam się podoba pierwszy rozdział ? Proszę o wyrozumiałość, to moja pierwsza książka. :) Piszcie, czy wolicie dłuższe rozdziały, czy krótsze. Na dzisiaj tyle, cześć :)

Love I Mean ♥♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz