Meraba arkadaşlar yine ben başka bir kitapla karşınızdayım bu sefer bilim kurgu inşallah beğenirsiniz :))
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.Ben Nora anne ve babamı bir kaza sonucu kaybettim.Ablam popy ile yaşıyorum.Ablam gazeteci.Bense güzel sanatlar okuyorum.İngiltere bazen beni sıksada İngiltereyi seviyorum. Bazı geceler abla ile bara gideriz.Tam bir kopmalıktır ablam.
Hayattaki herşeyim .
Annemle babamı kaybettiğimde henüz iki yaşındaymışım beni ablam büyüttü.Doğrusunu söylemek gerekirse ben hastalandığım için babamlar beni doktora götüreceklermiş.O sırada bastıran kar fırtınası arabanın kaymasına sebep olmuş araba uçurumdan yuvarlanmış bu kazadan sadece ben kurtulabilmişim.Ablam o günden beri bana sen özelsin der.
Evet özelim popy gibi bir ablam var cazy gibi bir arkadaşım var.Cazy demişken benim üniversiteden arkadaşım.Deli dolu bir kız onunla ablam mesaiye kalkdığında beraber yatarız.Kolay aşık olabilen ama zor vazgeçen biri .Zayıf uzun boylu güzel bir yüzü var , erkeklerin dikkatini kolay çeken ama onlarla sadece eğlenen ciddi düşünmeyen biri.
O sabah uyandığımda saatin 7 olduğunu gördüm.Erkendi kalkıp perdelerimi açtım , içeri giren ışık gözlerimi kısmaya zorluyordu beni.Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım , ılık bir duşun ardından artık hazırdım . Saçlarımı at kuyruğu yapıp açık mavi gömleğimi ve altına kot pantalonumu giydim.Ayakkabı olarak ise babetlerimi giyip salona indim .Ablam mutfaktaydı ve yumurtalı ekmek yapıyordu. Kokusu tüm salonu kaplamıştı , karnımın gucurdadığını farkettim çok acıkmıştım.
Hava güneşliydi , pırıl pırıl bir hava vardı.Böyle havalarda çok enerjik olurdum.Mutfağa yöneldim ablam masayı hazırlamıştı.Ablamın yanağından öperek " günaydın" dedim.Elindeki yumurtalı ekmekleri masaya koyarken "günaydın tatlım " dedi .Kahveleri koyduktan sonra masaya oturdu ve kafvaltımıza başladık.Yumurtalı ekmeğimden ısırdım , gerçekten harikaydı. O sırada telefonum çaldı , arayan Cazy 'ydi.kahvemden bir yudum aldım ve telefonu açtım. Neşeli sesiyle "günaydın" dedi buna karşılık bende günaydın dedim .kahretsin unutmuş olamazdım bugün sınavım vardı , akşam televizyona bakmaktan kitabın yüzünü dahi acmamıştım.Üstelik saat yaklaşıyordu, cazy beni bizim sokağın başında bekliyordu. Koşarak lavaboya gittim .Aceleyle dişlerimi fırçaladım . Rimelimi sürdüm, bugün diğer makyaj malzemelerine gerek yoktu , zaten zamanda yoktu.Odama çıkıp çantamı aldım , mutfakta masayı toparlayan ablamı öptüm ve kapıdan çıkarken "görüşürüz akşam" dedim.
Muhtemelen arkamdan birşeyler demişti ama geç kaldığım için diyeceklerini dinlemeden evden çıktım.Biraz koştuktan sonra yavaşladım yorulmuştum üstelik sınav vardı .Kalacaktım yine çalısınca geçiyordum ama çalışmamıştım.
Cazy'den sınav haberini aldığımdan beri güneş bulutların arasına saklanmıştı. Ben bunları düşünürken Cazy'nin yanına varmıstım.Okula varıncaya kadar sınavda çıkacaklar konuşuldu. Okula vardığımızda bizim sınıf kenara toplanmıştı.Kavga vardı sanırım yanlarına yaklaştığımız da çocuğun biriyle konuşuyorlardı.Aleyna bize bakarak "sınıfın son üyeleri de geldi "dedi
Kalabalık açıldı herkesin etrafını saran çocuk bize bakıyordu.O kadar yakışıklıydı ki , saçları çok havalıydı.Giydiği gömlek üstüne tam oturmuştu bu yüzden baklavaları belli oluyordu.Kahretsin ya gözlerimi gözlerinden alamıyordum.O kadar dalmıştım ki elini uzattığını farketmemiştim , son anda farkettim elini .Birşey demişti yada soru sormuştu cevap bekliyordu.Sorusunu duymamıstım " efendim " dedim eline bakarken ." adım emirhan" elini sıkmamı bekliyordu .Sıcak basmıştı , terliyordum "Nora" dedim elini sıkarak .heyecan yapmıştım ama sesime yansıtmadığım için şanslıydım.Zilin çalmasıyla okula girdik .Sınıfta oturacak yer arıyordu , pislik Aleyna hemen çocuğa yavşadı.
Emirhanı yanına da oturttu , bu kızı öldürecektim .Neyse o kadar kızmıyorum sonuçta sevgilim degil
Şimdi sınava odaklanmam lazım yoksa kalacağım.Bu Aleyna'nın icabına sınavdan sonra bakayım.Ben kitabi açtım , hocanın işlediği yerlere göz atarken bıcır bıcır konuşuyolardı.Allah'ım öyle bir sinir oldum ki "biraz sessiz olun ders çalısıyoruz burada değilmi ? " diye çıkıştım.Kimse beni tınlamadı , iyice kızdım.Şimşek çakmaya başladı.yağmur yağmıyordu ama şimşek çakıyordu.Tuhaf.
Emirhan sınıfa döndü ve "millet biraz sessiz olun arkadaşlar ders çalısıyor" dedi . Bana göz kırptı ve yerine oturdu yani Aleynanın yanına.
Bu kıza deli oluyorum bu arada hala şimşek çakıyor.Sınava son dakikalar azda olsa toparladım bu da birşedir sonuçta.Sınavda da onun yanına oturursa varya boşuna çalışmış olurum , onları izlemekten sınav yapamam ki ben.
Zil çaldı, öğretmen ziliydi.Hoca elinde kağıtlarla sınıfa geldi.Kağıtları dağıtmadan önce yer değişikliği yapacakmış , tuhaf adam sevmiyorum bu hocayı.Emirhan'a döndü ve ellerini göğsünde birlestirerek " sen Nora'nın yanına" dedi.Hocam ya seviyorum sizi.
Emirhan yanıma geldi oturdu ve muhteşem gülüşüyle "selam" dedi , dilim tutulmuştu sanki "selam" dedim umursamazca.Halbuki o kadar sevinmiştim ki yanıma geldiğine.Sınıf güneş ışıklarıyla aydınlandı.Güneş çıkmıştı yeniden.Hoca kağıtları dağıttı , ohh be çalıştığım yerden.Ama o yanımdayken kalemi dahi tutamazdım heyecandan.Ben heyecanlandıkca güneş daha da açıyordu sanki.
Sınavdan sonra sıramda cevaplara bakıyordum kitaptan.Ders aynı hocanındı.Sınavları okurdu büyük ihtimal bende Emirhanımı izlerdim. Emirhan demişken sınıfa geldi , baya kaynaşmıştı bizim sınıfın erkekleriyle.Şimdi yine o Aleyna'nın yanına oturacaktı.Aleyna uzun saçları olan takı takmayı seven bir kızdı.Erkeklerle arası iyiydi ama Emirhan ile daha da iyiydi.
Evet işte onun sırasına gidiyor , öldürmek istiyorum bu Aleynayı.
Egilip Aleynanın sırasının altından telefonunu aldı ve ayağa kalkıp arkaya doğru gelmeye başlamıştı.Buraya geliyordu benim yanıma beni secti işte.Gelip yanıma oturdu , bana dönüp "seninle konuşamadık sınavın nasıl geçti " dedi . heyecanlanmıştım , sakin olmaya çalışarak "iyiydi , peki senin ?" dedim. Gülümseyerek "eh işte" dedi gülüşünü yerim ya.Konuşma sırası bendeydi konşmazsam sıkılıp gidebilirdi."nerelisin ?" diye sordum sonuda , " burada olduğuma göre " dedi dalga geçer gibi.hemen kendinmi savunmaya geçtim " ama ismin yabancı " dedim. Ellerini saçlarının arasında gezdirirken "evet , babaannem koymuş .dedemin ismiymiş" dedi ve devam etti " babam türk, türkiyeden geldim buraya " dedi.şaşırmıştım " niye geldin ?" dedim ,gülerek " giderim bak "dedi .Gamzelerinde bir kez daha kaybolmuştum. Kendimi toplayarak " yoo hayır o yüzden" diyordum ki sözümü kesti ve gülümseyerek " biliyorum sadece şaka yapıyorum"dedi . birşey diyemedim yine o devam etti "annemle babam ayrıldılar o yüzden geldim , annemi yalnız bırakamam " dedi
Sadece başımı salladım .hoca gelmekten vazgeçmiş ve ders boş geçecekmiş bu haberi aldığımda sevindim sonrada üzüldüm.Emirhan'ı göremeyecektim.Haber kesinleşince yanımıza Aleyna geldi masanın üzerine oturdu ve" Emirhan seninle bara gidelim mi ?" dedi. Belliki Emirhan onu kırmak istemiyordu " pekala" dedi .
Aah delirecektim , onunla nasıl bara giderdi yaa.Yine şimşek çakmaya başladı.
Hava bugün gercekten anormaldi.Meteroloji de böyle söyledi zaten ve eğer hava böyle dakika başı değişiklik göstermeye devam ederse dünya yok olabilirmiş buna inanmıyordum saçmaydı fazla saçma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK (Bitti)
Science FictionYer ve gök birlikte hareket etse ve birlikte karar verseler herşeye , onların önünde aşk durabilir mi ? Peki ya sevdiklerini yok etmemek için kendinden vazgeçer misin ?