Maura ve Dankle bir eve geldiler.Bahçesi geniş , iki katlı bir evdi.Buraya ingiltere devleti tarafından yerleştirilmişlerdi.Önce odalarına yerleştiler , yemek hazırdı.Yemek yedikten sonra tolantı salonuna geçtiler.Uzun bir masa etrafında 20 kişi oturuyordu.Ama masanın başındaki sandalye boştu . Burası profesör Dankle'ın mıydı? Hayır adamlardan biri Dankle'a boş sandalyelerden birini gösterdi. Dankle ve Maura oturdular . buradaki herkes o kızı arıyordu. Aslında tüm ülkelerde böyle bir grup vardı. Buradakilerin hepsi profesörler ve yardımcılarından oluşuyordu.
Herkes ikişerli kişi olarak sohbet ediyordu kendi arasında.Sonunda kapı açıldı.Takım elbiseli bir adam elinde son derece şık bir baston ile odaya girdi ve masanın başındaki sandalyeye oturdu.Herkes ayağa kalkmışlardı , Mauraz ve Dankle da kalktı.Adam sandalyeye oturunca eliyle oturun işareti verdi. Herkes oturdu. Adam masadaki kişilere baktı ve " ben FBI ajanlarının başkası, İngiltere termsilcisi Miryofery , bu gün aramıza profesör Dankle ve yardımcısı Maura da katıldı.Ve onlar hava değişikliğini yapan kişinin burada yaşadığını ve bayan olduğunu düşünüyorlar . öncelikle onları dinleyip bu sonuçlara nasıl ulaştıklarını öğreneceğiz ve sonucu belirleyeceğiz. Buyrun profesör Dankle"
Profesör Dankle ayağa kalktı ve söze başladı "Buraya Fransa'dan geldik.Yaklaşık 1 yıldan beri bu konu üzerinde çalışıyoruz.Yaklaşık bir yıldır dünyanın hava raporlarını inceliyoruz ve 1 yıl içinde en fazla değişiklik gösteren ülke burası.Burada yaşadığını bu yüzden düşündük, bayan çünkü hep ağlıyor ve bilindiği üzere İngiltere'de bayan oranı erkeklere göre fazla.Ve son olarak eğer bir sonuç elde etmek istiyorsak ajanları devreye sokmamız gerekiyor.Okul , hastane, devlet kurumları gibi kalabalık ortamlardan başlamak bence en iyi fikir."
Profesör Dankle sözünü bitirip yerine oturdu.Şimdi herkes yardımcısı ile Dankle'ın söylediklerini tartışıyordu.Herkes profesörü haklı buluyordu.Başkan Miryofery ayağa kalktı ve "FBI ajanları okullardan başlayıp bütün il ve ilçelere yerleştirilecek sonuçları hergün bize rapor edecek, toplantı bitmiştir odalarınıza çekilebilirsiniz"
Başkan Miryofery ayağa kalktı ve odadan çıktı.Herkes sırayla odadan çıktı ve kendi odalarına çekildiler.Akşama kadar herkes odasında dinlendi Akşam yine toplantı vardı.Akşam yemeğinden sonra toplantı odasına gittiler. Herkes yeri almıştı Başkan Miryofery'yi bekliyordu.Sonunda Miryofery geldi yanında 40 tane ajan vardı.Ajanlar kızlar ve erkekler olmak üzere ikiye ayrıldılar.Kura çekip okullar belirlendi.Şimdi profesörler ve yardımcıları iki ajan seçmek zorundaydılar.Aynı okula giden iki kişinin isimleri kağıtlara yazılıp kuralar çekildi.
Dankle ve Maura 'ya İngiltere Güzel Sanatlar Fakultesi ajanları Espina ve Marcony çıkmıştı.Bu iki ajanda diğer ajanlar gibi dünyanın dört ucundan seçilmiş özel ajanlardandı.Tüm profesörler ve yardımcılar kayıt yaptırmak için okullara gittiler.
Operasyon şimdi başlamıştı.Bu kızın başlarına daha fazla bela olmadan bulup çaresine bakmalılardı.İngiltere'de akşam dahi hava çok sıcaktı.Bu kız gerçekten çok mutlu olmalıydı.Yoksa hava bu kadar sıcak olamazdı.Kayıtlar yapılmıştı , ajanlar yarın okula başlayacaklardı.Yorucu bir günün sonunda herkes uykuya daldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK (Bitti)
Science FictionYer ve gök birlikte hareket etse ve birlikte karar verseler herşeye , onların önünde aşk durabilir mi ? Peki ya sevdiklerini yok etmemek için kendinden vazgeçer misin ?